Sellisele m6ttele tulin kuna olen palju lugenud, et kui kat eemaldada bensiini kulu väheneb ja kw tuleb juurde.
NB: tean et ylevaatuselt siis enam puhtalt läbi ei saa

Autoks 318i 83kw M40
oot oot... nii loll jutt n yyd suhu tagasi... lambda ju ikka enne kat'iktmracer2 kirjutas:aga mix sa e36 eemaldada tahad![]()
ei juhtu midagi natuke jõudu tuleb ainult juurde ja kui sa kat alt ära võtad siis ei ole enam lambdast ka kas e sa võid mõlemad ära võtta minu 318 küll midagi ei juhtunud 2 a juba ilma kati ja lambdata
Julgen vaielda selle tagasisurve osas. Mida vabam on hetgaaside väljumine,seda parem. Stock mootoril pole karta ka seda,et segu muutuks lahjaks tühikäigul. Iga mootorit tasub teha.Kui muud ei saa siis vähemati kogemusi. summuti ehitus on kaunis keeruline asi.Sellepeale maetakse miljoneid. Sportmotol on selline asi,et segu jääb lahjaks madalatel pööretel kui pole sumpat ja see resokas nüüd müra küll palju ei suurenda. Lisaks ka veel seda, et sportautodel on lubatava müra piir etteantud. Tehn. komisjon märgistab ka tavaliselt sumpad.meph kirjutas:Inimesed... kas keegi on siin kuulnud sellisest asjast nagu backpressure? Võrdlemisi tähtis asi, kui tahad madalal pöördel väändemomenti mootorist saada. Samas kõrgel pöördel hakkab takistama. Kati eemaldades antud backpressure kaob suuremal või vähemalt määral ära. Sealt ka võimsusekadu madalatel pööretel ja kasv kõrgematel. Numbrid küll väga suured ei ole, millest jutt käib. Tõenäoliselt küll kaotab madalalt rohkem kui kõrgelt võidab.
Kütusekulu koha pealt sa küll midagi ei võida.
Ja M40 mootori tuunimine on tõesti selline kahtlase väärtusega tegevus, oleks siis is, saaks veel aru.
Endal olid ka samasugused mõtted alguses peas M43B16 mootoriga, kuid mõistus tuli siiski pähe.
Täpselt... maetakse miljoneid... seega kas sa tõesti arvad, et nii lihtne see summutiehitus ongi, et paneme ühe pika toru, mida vähem kola vahel on, seda võimsam? Ehk siis ilma summutita oleks hoopis püss või?kollerimees kirjutas:ulgen vaielda selle tagasisurve osas. Mida vabam on hetgaaside väljumine,seda parem. Stock mootoril pole karta ka seda,et segu muutuks lahjaks tühikäigul. Iga mootorit tasub teha.Kui muud ei saa siis vähemati kogemusi. summuti ehitus on kaunis keeruline asi.Sellepeale maetakse miljoneid.
Kas sa arvad siis seda, et kui mootor töötab avariirezhiimis ning kasutab küttesegu tegemiseks mingeid ohutuid keskmiseid väärtuseid, töötab ta optimaalselt või? Vaevalt. Lambdaandur on autol selleks, et kütusesegu jooksu pealt hoida optimaalsena, mitte selle jaoks, et katalüsaatorit käimas hoida.ktmracer2 kirjutas:aga meph milleks on vaja lambda andurit
kui sa lambda vahelt ära võttad siis ta määrab küttesegu kesmise kui lambda on küljes siis hakkab ta kord andma rikast kord lahjat segu et katalisaator töödada saaks muidu kui ühtalne segu on siis see ei tööda sest pole kõiki ohtlike ained mis regeeriks omavahel katalisaatoris
Oot... et katalüsaator tuli enne lambdat... okei arusaadav.. aga mis lambda siis asjasse puutub?truumu kirjutas:Kusjuures peamiselt selle jaoks ta valmis mõeldigi...meph kirjutas: Lambdaandur on...mitte selle jaoks, et katalüsaatorit käimas hoida.
Enne tuli autodele katt(passiivne) ja siis alles lambda