ALARMID PEALE !!!
ALARMID PEALE !!!
Järjekordne hoiatus, et pätid ei maga. Rummu järvelt tulles peatusin Silikaadi kaubahoovis Järve Selveri taga, et osta labidas autosse (Raivo teab, miks seda vaja võib minna). Viibisin poes ca 5 min. Välja tulles olid autol uksed lahti ja lukud puruks keeratud.
Ilmselt õnneotsijad, kes kohe minu poodi astumise järel juurde kargasid ja lihtsalt proovisid. Vaatasid, et tüüp keeras võtmest uksed kinni (alarmi järelikult pole) ja midagi akna all ei vilgu (immot ka järelikult pole) ning arvasid, et on lihtne saak.
Auto siiski tänu väga põhjalikule turvasüsteemile polnud nõus nende meestega sõitma ja ilmselt loobuti kohe, kui veenduti et nii lihtsalt seekord ei saa.
Jutu moraal on see, et ilmselt passitakse ikka peale autodele, millel pole vargavastaseid seadmeid. Seega ärge hoidke kokku mõnda tuhandet, vaid installeerige korralikud süsteemid oma autole. Õnnele ei maksa loota.
Ilmselt õnneotsijad, kes kohe minu poodi astumise järel juurde kargasid ja lihtsalt proovisid. Vaatasid, et tüüp keeras võtmest uksed kinni (alarmi järelikult pole) ja midagi akna all ei vilgu (immot ka järelikult pole) ning arvasid, et on lihtne saak.
Auto siiski tänu väga põhjalikule turvasüsteemile polnud nõus nende meestega sõitma ja ilmselt loobuti kohe, kui veenduti et nii lihtsalt seekord ei saa.
Jutu moraal on see, et ilmselt passitakse ikka peale autodele, millel pole vargavastaseid seadmeid. Seega ärge hoidke kokku mõnda tuhandet, vaid installeerige korralikud süsteemid oma autole. Õnnele ei maksa loota.
E32 750i (1994)
Siis Sul vedas
Üldiselt võiks märkida, et ka alarmidel kipub olema nö "peale mineku aeg" mõnikümmend sekundid, mis ajal siis ka auto üpris "haavatav" kipub olema.
Ühesõnaga kui kahtled, et keegi võib kusagil passida, siis oleks mõistlik vähemasti see 20-30sec auto juures olla, ning veenduda, et alarm ka rakendus. Kõige targem on muidugi üldse ära sõita, kui tekib kahtlus, et signa ei lähe peale ( omad kogemused).
EDIT: Martin, äkki oleks mõistlik ka see va "konks" muretseda

Üldiselt võiks märkida, et ka alarmidel kipub olema nö "peale mineku aeg" mõnikümmend sekundid, mis ajal siis ka auto üpris "haavatav" kipub olema.
Ühesõnaga kui kahtled, et keegi võib kusagil passida, siis oleks mõistlik vähemasti see 20-30sec auto juures olla, ning veenduda, et alarm ka rakendus. Kõige targem on muidugi üldse ära sõita, kui tekib kahtlus, et signa ei lähe peale ( omad kogemused).
EDIT: Martin, äkki oleks mõistlik ka see va "konks" muretseda

GS
Konksu toon Igori juurest koos süütelukuga. Jõudsin laupäeval veendumusele selle konksu hädavajalikkuses. Nojah, ühtlasi sain siis alles teada, et mul seda konksu polegi.Raivo kirjutas: Martin, äkki oleks mõistlik ka see va "konks" muretseda
Irooniline on see, et esimese lume saabudes tõstsin autosse köie, kuid ei vaadanud, kas seda kuhugi kinnitada ka on.
E32 750i (1994)
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
...alati - kindlasti peaks investeerima turvasüsteemidesse. Endal oli sama lugu, kus tõenäoliselt passiti peale, et ohooo - uksed keerati lukku võtmest. Samamoodi jäi alles nädal varem pandud salaluku pärast. Kõige naljakam asja juures oli aga see, et ise kuulsin kuidas mu auto karjub (järelikult oli tegelased siis veel autos) aga kuna auto oli alles soetatud ja polnud õrna aimu mis häält see orig. alarm teha võib ei reageerinud heas lootuses - et kindlasti ei ole see minu auto mis karjub. Seekord läks õnneks ja sai see investeering tehtud - lisaks uutele lukkudele 

isegi mu ema sõidab BMWga
200% nõus Martiniga!
Endalgi läks auto uitama just sellepärast et lükkasin alarmi panemist igakord edasi, kord raha mujale vaja, kord ei tea veel mida. Ja piisas sellest et unustasin ka vargavastase seadme panna läksin 15 minutiks minema auto oli juba läinud!
Ja valus on lihtsalt kuulda ja vaadata, kui näed abipalve kuulutust auto leidmisel. Nüüd iga tuttav kes auto ostab ma ikka rõhutan alati "ALARM JMS PEALE"
Endalgi läks auto uitama just sellepärast et lükkasin alarmi panemist igakord edasi, kord raha mujale vaja, kord ei tea veel mida. Ja piisas sellest et unustasin ka vargavastase seadme panna läksin 15 minutiks minema auto oli juba läinud!
Ja valus on lihtsalt kuulda ja vaadata, kui näed abipalve kuulutust auto leidmisel. Nüüd iga tuttav kes auto ostab ma ikka rõhutan alati "ALARM JMS PEALE"
Lisaks siia natuke veel. Kuna töötasin 4 aastat vangimajades ja suhtlesin ka selle ala "tegijatega", siis kuuldu põhjal soovitaks:
1. ärge lootke mingile 2000 kr alarmile. Sõidetakse sellega koos ära nagu naksti - pasun haamriga katki ja minek. See päästab ainult amatööride eest
Alarm on turva koostise üks osa, mitte kogu turva.
2. kasutage mittestandardseid lahendusi - starteriahela katkestus läbi alarmi teid ei päästa - lased voolu juhtmejupiga otse akuklemmilt starteri tõmbemähisele ja voila. Bensupumba elektrikatkestus EI PÄÄSTA reeglina -vanal autol pannakse juhtmed otse. Uuematel on pump kapoti all ka. Juhtmete vedamise vaev. Vastikuteks peetakse peale mehh. lukkude
a) kütuseblokeeringud - so kusagil kindlas kohas asuv elektriline klapp, mis ei lase bensiini peale
b) tavalise salalülitiga käivitustõkestid (fantaasia!!!!) nt kompuutri mõne sisendi vahele - vanemad mudelid ei lähe ju ka siis käima, kui mõnelt andurilt signaali pole, elektrilisele gaasipedalile ahelasse jne jne---samuti nt kütusepumba toite ümberlülitamine läbi suure takisti - paukuva ja turtsuva autoga ei sõida kuhugi, sellist asja ei oska keegi kahtlustada...
3. kasutage KORRALIKKE
mehhaanilisi lukke - käigukang nt - õhtul tagurpidikäik sisse ja tagaotsaga seina lähedale. Korralik "konks" või vihmavari maksab kusagil 700-1000 kr (200 on BS), nt Kryptonite (Järve poest). Konks panna nii, et rool on alumises asendis ning mitte laisalt ümber võru vaid ümber kodara. Väga ebamugavad on vene pedaalirauad hea tabaga. Kindlustamiseks võib peale keevitada 3-4 mm korralikust terasest ribad. Sic! BMW-le saab sobitada neid väga kerge vaevaga (2 lõiget rellakaga)
4. Enne rooli blokeerimist keerake rattad vastu äärekivi, parem on kui terve auto on ühe poole ratastega kõrge äärekivi vastus. See takistab ka rataste varastamist.
1. ärge lootke mingile 2000 kr alarmile. Sõidetakse sellega koos ära nagu naksti - pasun haamriga katki ja minek. See päästab ainult amatööride eest

2. kasutage mittestandardseid lahendusi - starteriahela katkestus läbi alarmi teid ei päästa - lased voolu juhtmejupiga otse akuklemmilt starteri tõmbemähisele ja voila. Bensupumba elektrikatkestus EI PÄÄSTA reeglina -vanal autol pannakse juhtmed otse. Uuematel on pump kapoti all ka. Juhtmete vedamise vaev. Vastikuteks peetakse peale mehh. lukkude
a) kütuseblokeeringud - so kusagil kindlas kohas asuv elektriline klapp, mis ei lase bensiini peale
b) tavalise salalülitiga käivitustõkestid (fantaasia!!!!) nt kompuutri mõne sisendi vahele - vanemad mudelid ei lähe ju ka siis käima, kui mõnelt andurilt signaali pole, elektrilisele gaasipedalile ahelasse jne jne---samuti nt kütusepumba toite ümberlülitamine läbi suure takisti - paukuva ja turtsuva autoga ei sõida kuhugi, sellist asja ei oska keegi kahtlustada...
3. kasutage KORRALIKKE

4. Enne rooli blokeerimist keerake rattad vastu äärekivi, parem on kui terve auto on ühe poole ratastega kõrge äärekivi vastus. See takistab ka rataste varastamist.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Aga akuga pasun on ka ju hää,kui on ilma akuta pasun siis võetakse klemm maha ja alarm vait aga akuga karjub edasi....parandage kui exin...äkki keegi teab akkuga pasuna plusse miinuseid öelda,sest reedel plaanis taoline asi peale panna ja kui te äkki suudate mind veenda et asi pole otstarvekas siis ei hakka lisaraha kulutama...
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Üldjoontes passitakse peale autodele, millel midagi peal ei ole, või segatakse alarmi tööd, 99% päästab immo ( kui oskad oma võtmeid valvata) kuni 150tuhandesel autol ei viitsi keegi seda maha võtma hakata, lihtsam on kõrvalt ilma immota võtta. olen neid kümme aastat pannud ning ükski klient pole tagasi tulnud, et näe varastati ära immo peal. tänamas on käidud küll, et alles jäi,lukud purud. samas minule ei mahu pähe, miks pärast nutetakse ja ollakse vihased päti peale, kui auto kaitstud ei ole, minu meelest täitsa paras, ise süüdi
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Minugi auto pääses tänu immosüsteemile. Ka veidi ebastandartne ja ennastki ajab mõnikord auto käivitamise ahela pikkus närvi. Kuid midagi teha pole.
Alarmidega autod varastatakse jah nii ära, et alarm isegi pärast kätte saamist töötab laitmatult. Järelikult pole vaja seda lõhkuda, vaid saab lihtsalt mööda.
Kusjuures soovitati mulle aretada nüüd vana malli süütelukk. Et sellel on võti õhem ja titaani puruks keeramise tõenäosus on suurem. Läks siiski originaal.
Alarmidega autod varastatakse jah nii ära, et alarm isegi pärast kätte saamist töötab laitmatult. Järelikult pole vaja seda lõhkuda, vaid saab lihtsalt mööda.
Kusjuures soovitati mulle aretada nüüd vana malli süütelukk. Et sellel on võti õhem ja titaani puruks keeramise tõenäosus on suurem. Läks siiski originaal.
E32 750i (1994)
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
...äkki keegi oskab välja pakkuda head varianti kuidas ukselukud kasutuskõlbmatuks teha? Mingeid kattevariante piisavalt tugevaid, sest siis ei ole muud teed varastel kui akna kaudu - mis muuseas on odavam, kui uue luku ostmine. Ja akendele kiled ka veel peale - ja ühesõnaga kõik nipid, et see asi võimalikult ebamugav oleks.
Ühesõnaga kas keegi on kunagi ukselukke kaotanud oma autol?
Ühesõnaga kas keegi on kunagi ukselukke kaotanud oma autol?
isegi mu ema sõidab BMWga
Kas mehhaaniliste lukkude (rooli ja käigukangi lukk) südamikke siis ei saa titaaniga puruks keerata? Olen mõelnud Mul-T-Lock'i ostmise peale, kuid 5000 krooni on suur väljaminek, kui asjast midagi tolku pole. Korterite ukselukud tehakse ju ka vähese vaevaga lahti.525 kirjutas: Seega aitavad kõige levinumad asjad (nagu eelpool juba mainiti) nagu rooli ja käigukangi lukk... Käikari luku naljalt juba lahti ei tee..
E32 750i (1994)
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
palju käigukangilukke on sellise lukustussüsteemiga, mis muudab nad täielikult mõttetuks, eriti mõttetud tunduvad nad automaatkastidega ja trossidega käiguvahetuse puhul. paljudel uuematel autodel on siduripedaal plastmassist ja mis selle piduripedaali katkihammustaminegi on?võibolla siis roolilukk, mis üleni üle rooliratta käib, et ei saaks vardaid katki hammustada? aga üldiselt on lukk looma jaoks
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
jutt jumala õige
aga kõikvõimalikud turvaelemendid säästavad siiski ainult aega
kui ikka on vaja, et ära läheb siis kunagi ta ka läheb, paraku
aga igaugused lukud on ikka selleks, et aega võidaks ja poest tulles, näiteks, marakrati teolt tabaks...

aga kõikvõimalikud turvaelemendid säästavad siiski ainult aega

kui ikka on vaja, et ära läheb siis kunagi ta ka läheb, paraku

aga igaugused lukud on ikka selleks, et aega võidaks ja poest tulles, näiteks, marakrati teolt tabaks...

Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Olen juhtunud pealt nägema, kuidas roolilukk vähem kui minutiga autol elimineeriti.525 kirjutas:Signa ja lukud nutikat varast mitte mingil juhul ei pea! See on enam kui kindel! Seega aitavad kõige levinumad asjad (nagu eelpool juba mainiti) nagu rooli ja käigukangi lukk... Käikari luku naljalt juba lahti ei tee..
Loomulikult on neist kasu autodel, mille väärtus ei ole väga suur.
Mida kallim auto, seda targemad ja nuikamad ja osavamad vargad. Siis tee mis tahad, aga kui sihik on peale pandud, siis ei aita ka oma hoovis akna all auto hoidmine.
Aga mida arvata sellest->http://www.skival.ee/index.php?id=32&topicid=4...tundub päris asjalik!