Teema lukku !
Teema lukku !
Palun tarkadelt nõu !
Probleem selline, et külmalt ei taha käima minna ning turbot ei võta taha, sooja mootoriga käivitub hästi. Kust peaks alustama vea otsimist ?
Probleem selline, et külmalt ei taha käima minna ning turbot ei võta taha, sooja mootoriga käivitub hästi. Kust peaks alustama vea otsimist ?
Viimati muutis Eve, 10.06.2006 08:13 51, muudetud 1 kord kokku.
see tuli paneb mõnikord segast aga proovi nii et kui külmalt käivitad oota kuskil30-40 sekundit hoolimata eelsoojendus küünalde tulest.
Vaata kas siis ka asi kordub!!
Küünal maha võtta ja aku pealt 12 volti küünlale peale lasta ning vaadata kui kiiresti ta üles kuumeneb.
TO meph-selleks et veenduda et küünlad läbi on ei pea neid maha võtma
Vaata kas siis ka asi kordub!!
Küünal maha võtta ja aku pealt 12 volti küünlale peale lasta ning vaadata kui kiiresti ta üles kuumeneb.
TO meph-selleks et veenduda et küünlad läbi on ei pea neid maha võtma
Ma teeks ka panuse sellele, et kütus asendub torustikus õhuga. Hiljaaegu sama probleemi ees olnud (küll mitte bmw-ga). Küünalde seisukord, kui just kõik läbi ei ole, ei tohiks praeguste ilmadega erilist rolli mängida.Viljar kirjutas:Mh, tunne selline, et äkki vajub kütus alla.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
relee töötab siis kui armatuuriplokis läheb põlema see spiraali kujuline märk, sest kui releelt kaitse ära võtta siis seemärgike tööle ei lähe.Eve kirjutas:Kas keegi oskab mulle seletada, kuidas saaksin kontrollida, kas eelsüüteküünalde relee töötab või mitte.Olen huvitatud just sellisest täpsest selgitusest, mida millega ühendan jne. Asjaga on kohe väga kiire !
Kui mootro külm, siis vaja abiks võtta tester ja küünla pealt vaadata kaua vool peale tuleb, normaalne oleks 10 seki algatuseks ja ca 20 seki järelsoenduseks (seega kokku ca 30 seki peab vool peal tulema) .
Kui temp juba üle veerandi,siis ei pruugigu eelsüüde enam taha tulla, või siis lühikseks ajaks.
Küte vaju alla: Kui nüüd hommikul käivitad, siis võiks keegi jälgida kütusefiltri ja kütusepumba vahelisest voolikust, kas on näha õhumulle, mis vudinal pumba poole kimavad
kui ja siis vajub kütus maha.
esialgu ei oskagi kohe midagi muud üelda.
Kui temp juba üle veerandi,siis ei pruugigu eelsüüde enam taha tulla, või siis lühikseks ajaks.
Küte vaju alla: Kui nüüd hommikul käivitad, siis võiks keegi jälgida kütusefiltri ja kütusepumba vahelisest voolikust, kas on näha õhumulle, mis vudinal pumba poole kimavad

esialgu ei oskagi kohe midagi muud üelda.
Mercedes EQS 450+ 2022
ei õnnestu
sai ära vahetatud küünlad, relee, aga asi ei anna tulemust. Õhumulle vahel pole, kütus tagasi ei vaju. Kõik see pole andnud tulemusi.Ehk oskab keegi veel soovitada, mida edasi kontrollida.
Asi voib olla mootori temperatuuri anduris (mitte segada valis temperatuuri anduriga). Voi ajus, mis saab signaali andurist.Kui temperatuur on madal, siis kaivitus ajal korgsurve pump avab rohkema kutuse panuse(servo klapp pumba sees, mida juhitakse elektroonika abil pingega 4 kuni 12 voldini. Kontrollige andur ja testige aju.
Suured , suured tänud kõigile vastajatele.Eriti Aivarile, kes kiirelt oma abistava käe ulatas ja Viljarile, kes alati oma nõuga aitab.
Selleks korraks kõik korras, hommikul käivitus kohe kiirelt ja sõidumõnu on jälle tagasi.
Probleem oli selles, et relee oli lühises ja põletas läbi kaitsme, mis on relee juures , selline karp , kus on viis kaitsed sees. See kaitsmeplokk sai vahetatud ja mure murtud.
Igatahes mul on siiralt hea meel, et BMW foorumi liikmed nii abivalmid on !
Päikest Teie silmadesse !
Selleks korraks kõik korras, hommikul käivitus kohe kiirelt ja sõidumõnu on jälle tagasi.
Probleem oli selles, et relee oli lühises ja põletas läbi kaitsme, mis on relee juures , selline karp , kus on viis kaitsed sees. See kaitsmeplokk sai vahetatud ja mure murtud.
Igatahes mul on siiralt hea meel, et BMW foorumi liikmed nii abivalmid on !
Päikest Teie silmadesse !