keti tugevus sõltub selle kõige nõrgemast lülist... käigukangi piiravad hargid on ok, kuid seal ikkagi tegemist ju lukuga. mida samuti peaks saama titaanvõtmega puruks keerata või niisama lahti muukida...Marko_J kirjutas:Aga mida arvata sellest->http://www.skival.ee/index.php?id=32&topicid=4...tundub päris asjalik!
ALARMID PEALE !!!
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Cardo kirjutas: Kusjuures mul oli algul autol mingi teine lukuauk uksel punase tulukesega ja seda olen ka teistel BMW-del näinud. Mis või kes neid paigaldas või mis otstasrve tal oli ma ei tea.
Ma olen kuulnud ja näinud audil sama asja.
Ja sellel konkreetsel audil oli see signa mahavõtu lukuauk

Kui seda ennem ukse avamist ei keeranud siis pistis lõugama, neid tehti ennem siganpultide tulekut

See on minu arvamus
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Kusjuures käigukangi lukk toimib hästi.
Kunagi aeti minu auto kõrvalt 2 autot ühe ööga ära.
ühel oli roolilukk, teisel alarm.
Mul polnud alarmi peal, kuna suutsin vanalinnas tuterdades üks reede selle puldi ära kaotada (uus pult muide 700.-). Pole mul ka roolilukku, ainult käigukangilukk.
Tulemus oli see, et 2 autot maja eest haihtusid, 1 muugiti lahti, kuid ei suudetud ära ajada, minu omal oli juhipoolne ukseklaas lumest puhastatud, seejärel jäljed lumel eemaldusid järgmise auto juurde....
kusjuures, minu auto oli tol hetkel varastele magusas hinnaklassis(u 60 000), teised olid odavamad.
Edit: mul puudub autos ka igasugune helisüsteem
Kunagi aeti minu auto kõrvalt 2 autot ühe ööga ära.
ühel oli roolilukk, teisel alarm.
Mul polnud alarmi peal, kuna suutsin vanalinnas tuterdades üks reede selle puldi ära kaotada (uus pult muide 700.-). Pole mul ka roolilukku, ainult käigukangilukk.
Tulemus oli see, et 2 autot maja eest haihtusid, 1 muugiti lahti, kuid ei suudetud ära ajada, minu omal oli juhipoolne ukseklaas lumest puhastatud, seejärel jäljed lumel eemaldusid järgmise auto juurde....
kusjuures, minu auto oli tol hetkel varastele magusas hinnaklassis(u 60 000), teised olid odavamad.
Edit: mul puudub autos ka igasugune helisüsteem
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Üleeile leidsin Tondil sõites ühe ennast jälitava Mercedes-Benzi.
Et aega võita, sõitsin läbi ühe kaupluse tagahoovi. Ennäe imet, üks MB tuleb samat teed mööda. Kuna E34 on siiski veel piisavalt kuum kaup, siis mõtlesin, et kinnitan endale, et ta ei sõitnud sealt kaudu minu pärast. Pöörasin siis Tondi tänavalt ühele väikesele kõrvaltänavale. Hetke pärast tegi MB sama pöörde. Siis oli juba asi kahtlane. Tegin järgmisel ristil parempöörde veel väiksemasse kõrvaltänavasse ja andsin juba natuke rohkem gaasi. Mersu trajektoor oli sama. Sama lugu kestis veel 3 ristmikku kuni selle hetkeni, et jõudsin lühikese vahemaaga mitu pööret teha.
Ei teagi kas üritati vaadata, kus auto seisma jätan ja neile vabad käed jäävad või oli see kellegi haiglane nali, et minus paanikat tekitada.
Igastahes see õnnestus.
Autoks oli tumehall või must MB 190 (see väike, mille kohta öeldakse "mersumärgiga auto":)), kõrvalistuja poolne esituli oli katki.
Et kui selline auto Teil taga sõidab, siis ärge kaubanduskeskusesse minge.
Et aega võita, sõitsin läbi ühe kaupluse tagahoovi. Ennäe imet, üks MB tuleb samat teed mööda. Kuna E34 on siiski veel piisavalt kuum kaup, siis mõtlesin, et kinnitan endale, et ta ei sõitnud sealt kaudu minu pärast. Pöörasin siis Tondi tänavalt ühele väikesele kõrvaltänavale. Hetke pärast tegi MB sama pöörde. Siis oli juba asi kahtlane. Tegin järgmisel ristil parempöörde veel väiksemasse kõrvaltänavasse ja andsin juba natuke rohkem gaasi. Mersu trajektoor oli sama. Sama lugu kestis veel 3 ristmikku kuni selle hetkeni, et jõudsin lühikese vahemaaga mitu pööret teha.
Ei teagi kas üritati vaadata, kus auto seisma jätan ja neile vabad käed jäävad või oli see kellegi haiglane nali, et minus paanikat tekitada.
Igastahes see õnnestus.
Autoks oli tumehall või must MB 190 (see väike, mille kohta öeldakse "mersumärgiga auto":)), kõrvalistuja poolne esituli oli katki.
Et kui selline auto Teil taga sõidab, siis ärge kaubanduskeskusesse minge.
Re: ALARMID PEALE !!!
ma siin loen ja mõtlen, et ainus loogiline soovitus, mis pähe tuleb, on anda neile see, mida nad tahavad!Martin_R kirjutas:Vaatasid, et tüüp keeras võtmest uksed kinni (alarmi järelikult pole) ja midagi akna all ei vilgu (immot ka järelikult pole) ning arvasid, et on lihtne saak.


sattusin ka siis täna ohvriks...signat loomulikult pold, auto nädal tagasi ostetud, E36 coupe. aga immo õnneks päästis seekord...mootorit käima ei saadud. lukud olid puruks keeratud, siis ukse- ja süütelukk. sellest et immo vilkus, abi pold, sisse murti ikka...nii et signasse ja minikaskosse läheb järgmine investeering
salalukk, roolilukk, pedaalilukk, blablabla, panete sinna hunniku pappi magama, ja auto võidakse ikkagi ära viia - mina olen kasutanud juba paar aastat if kindlustuse minikasko teenust ( mis kahjuks bemmile on suht kallis), ja võin südamerahuga auto kuhu iganes jätta, signa peab loomulikult olema autol et kaskot teha, aga kui peaks ära viidama, saad vähemalt tagasimüüjad otse sinna saata, kuhu päike ei paista. aga ma ei näe et mingi paar sotti kuus maksta hingerahu eest oleks liig.
No sõltub bemarist. E34 tuleb kuus ikka 400EEK'u ja up. Kui 540 V8 ostad, siis oled puhta õnnega koos, sest see tuleb midagi 1000 kanti. Uurisin igasugu kindlustusi spetisaalselt ennem auto soetamist.
Aga sai täna lisaks BearLock käigukangi lukk peale lastud. Aga ei ole asjaga üldsegi nii rahul kui võiks. Selleks, et lukku peale panna ja maha võtta, pean ma alati juhiistmega taha sõitma. Ise pole just eriti lühike, vaid täiesti keskmist kasvu eestlane, aga kui istme panen sellisesse asendisse, et käigukangilukku saaks peale panna, siis igaljuhul pedaalideni ei küündi
Ja mõtlesin just, et igati vahvam asu kui roolilukk: hea mugav kasutada ja vajab rohkemat lõhkumist kui rooliluku eemaldamine.
Ei tea kas pideval sõitmisel tooliga edasi tagasi lõpetab mu tooli liikuva osa eluea kah kiiresti ära?
Aga sai täna lisaks BearLock käigukangi lukk peale lastud. Aga ei ole asjaga üldsegi nii rahul kui võiks. Selleks, et lukku peale panna ja maha võtta, pean ma alati juhiistmega taha sõitma. Ise pole just eriti lühike, vaid täiesti keskmist kasvu eestlane, aga kui istme panen sellisesse asendisse, et käigukangilukku saaks peale panna, siis igaljuhul pedaalideni ei küündi

Ei tea kas pideval sõitmisel tooliga edasi tagasi lõpetab mu tooli liikuva osa eluea kah kiiresti ära?
Kui parklas hoidmisega või garaazi üürimisega võrrelda, siis on odavam see 400 krooni. Ja esimese variandi kasutamisel on alati võimalus, et viiakse kaubanduskeskuse- või maja eest minema. Kindlustus tahab minikaskoks saada mahuanduritega signalisatsiooni.hillarr kirjutas:No sõltub bemarist. E34 tuleb kuus ikka 400EEK'u ja up. Kui 540 V8 ostad, siis oled puhta õnnega koos, sest see tuleb midagi 1000 kanti. Uurisin igasugu kindlustusi spetisaalselt ennem auto soetamist.
Aga sai täna lisaks BearLock käigukangi lukk peale lastud. Aga ei ole asjaga üldsegi nii rahul kui võiks. Selleks, et lukku peale panna ja maha võtta, pean ma alati juhiistmega taha sõitma. Ise pole just eriti lühike, vaid täiesti keskmist kasvu eestlane, aga kui istme panen sellisesse asendisse, et käigukangilukku saaks peale panna, siis igaljuhul pedaalideni ei küündiJa mõtlesin just, et igati vahvam asu kui roolilukk: hea mugav kasutada ja vajab rohkemat lõhkumist kui rooliluku eemaldamine.
Ei tea kas pideval sõitmisel tooliga edasi tagasi lõpetab mu tooli liikuva osa eluea kah kiiresti ära?
Mis auto ja mis käigukast - automaat või manuaal?hillarr kirjutas:Aga sai täna lisaks BearLock käigukangi lukk peale lastud. Aga ei ole asjaga üldsegi nii rahul kui võiks. Selleks, et lukku peale panna ja maha võtta, pean ma alati juhiistmega taha sõitma. Ise pole just eriti lühike, vaid täiesti keskmist kasvu eestlane, aga kui istme panen sellisesse asendisse, et käigukangilukku saaks peale panna, siis igaljuhul pedaalideni ei küündiJa mõtlesin just, et igati vahvam asu kui roolilukk: hea mugav kasutada ja vajab rohkemat lõhkumist kui rooliluku eemaldamine.
Ei tea kas pideval sõitmisel tooliga edasi tagasi lõpetab mu tooli liikuva osa eluea kah kiiresti ära?
Kõige paremaid salalukke mõtlevad välja mosse ja zigulli omanikud, nii et kui sul mõni vanakooli mosseätt naabrimeheks siis tal kindlasti 2-3 salaluku ideed ka sulle sosistada.Arux kirjutas:Kas automaatkastiga autole pole võimalik/ pole mõtet käigukangi lukku paigaldada? Kas kellelgi on juhuslikult skeemi salaluku isetegemiseks, loomulikult ei taha ma kellegi saladust välja uurida, vaid huvitavaid mõtteid kuulda (äkki on interneti avarustest või mujalt midagi silma jäänud)
E30 316i ´90, E34 518i ´95