probleem 320i - ga -ülekande jama?
-
- Huviline
- Postitusi: 28
- Liitunud: 23.03.2006 20:52 39
- Peamine sõiduk: BMW 525TDSA 95.a.
- Asukoht: Meeri
probleem 320i - ga -ülekande jama?
Mure siis järgmine, et see seier, mis asub tahhomeetri all (peaks näitama kütuse kulu) on koguaeg põhjas. Ainult siis, kui jala gaasipedaali pealt ära võtad, siis langeb nulli. Ka tühikäigul on ta põhjas. Milles võib asi olla või kas ta peabki nii näitama. Igatahes vahet pole kas maal või linnas - ikka on see seier põhjas.
Parimat
Parimat
Viimati muutis jyrgen61, 11.06.2006 16:48 20, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 28
- Liitunud: 23.03.2006 20:52 39
- Peamine sõiduk: BMW 525TDSA 95.a.
- Asukoht: Meeri
Ka sõidu aeg püsib põhjas. Ainukesed ajad millal ta korraks langeb on siis kui jala gaasilt ära võtan (äik sees) ja käiguvahetuse ajal ka langeb,aga kohe läheb üles tagasi 
Bensu kulu kohta ei oska veel täpselt öelda, kuna sai alle täna see auto soetatud. Igatahes tundub küll, et natuke liiga palju küsib selle mootori kohta (isegi maanteel tuli umbes 10/100km).
Ootaks veel nõuandeid.

Bensu kulu kohta ei oska veel täpselt öelda, kuna sai alle täna see auto soetatud. Igatahes tundub küll, et natuke liiga palju küsib selle mootori kohta (isegi maanteel tuli umbes 10/100km).
Ootaks veel nõuandeid.
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
Kunagi oli E30nel samasugune jama et hetkekulu seier näitas mis tahtis. Kusjuures vahest pärast aku juhtme mahavõtmist läks korda.
Kui ka need SI e service Intervalli rohelised tulukesed jamavad (jäävad pärast käivitamist põlema, ei lase nullidda vms) siis on viga näidukiploki taga asuvates akukestes. Tüüpviga! Pärast nende vahetamist hakkasid tahhokas, ekonomaiser ja SI näit tööle. Tehtav kodustes tingimustes, kindlasti leiad foorumist õpetusi.
Aga viga võib olla ka kuskil juhtmeskutis. Näiteks kui juhipoolses küljekarbis on niiskust siis ussitavad juhtmete jooteühendused läbi ja ära kaovad vaikselt näiteks salongi valgus, tahhokas, raadio mälu jne...
Kui ka need SI e service Intervalli rohelised tulukesed jamavad (jäävad pärast käivitamist põlema, ei lase nullidda vms) siis on viga näidukiploki taga asuvates akukestes. Tüüpviga! Pärast nende vahetamist hakkasid tahhokas, ekonomaiser ja SI näit tööle. Tehtav kodustes tingimustes, kindlasti leiad foorumist õpetusi.
Aga viga võib olla ka kuskil juhtmeskutis. Näiteks kui juhipoolses küljekarbis on niiskust siis ussitavad juhtmete jooteühendused läbi ja ära kaovad vaikselt näiteks salongi valgus, tahhokas, raadio mälu jne...
E21 323i, E30 320i, E46 328i, E39 525iT, X5 E53 3,0 D, X5 E70 LCI, F30 335i
Mul näiteks autot ostes oli bensiinipump tuimalt mutritega kere külge kinnitatud, mingi 2 päeva kannatasin seda lifti/trolli vms heli salongis. Siis läksin UM-i ja ostsin pumba kinnituspuksid nii nagu olema peab ja vaikus saabus salongi.jyrgen61 kirjutas:Ise ma ei ole üldse kindel, et ülekandes midagi undab, kuid igatahes midagi on. Võibolla peabki olema selline tumme nagu trolliga sõidaks. selline elektriauto urin on:D
E30 316i ´90, E34 518i ´95
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 01.03.2005 22:20 47
- Asukoht: Viljandi
Spidokas näitab ikka? Mul oli sama jama siis kui spido andur diffris ära suri ja spido kogu aeg 0 km/h näitas. Kui spidokas töötab, siis peab viga kuskil spido ja benakulu näidiku vahel olema.jyrgen61 kirjutas:Üritasingi võimalikult stabiilselt sõita, kuid näidik langes ainult eelpoolmainitud juhtudel. Seal näidikul peal ka nr. 10 ja 20 (l/100km).
Ei ole ju loogiline, et ta 30 sajale võtab!? Pöörded püsisid 90km/h juures umbes 2500
-
- Huviline
- Postitusi: 28
- Liitunud: 23.03.2006 20:52 39
- Peamine sõiduk: BMW 525TDSA 95.a.
- Asukoht: Meeri
Nüüd on siis asjad nii kaugele jõudnud, et sai kakutud näidikuteplokk eest ära. Leidsin need akud üles (keegi mainis eespool midagi akudest). Sai neid natukene liigutatud aga kätte neid krt ei saanud (mingi möks oli vahel ja veel nende ühendusklemmide küljes olid kõvasti kinni). Igatahes otsustasin need sinnapaika jätta ning ladusin asjad uuesti kokku ja peale seda hakkas ekonomaiser tööle. Huvitav asi on see, et sai täna üsna palju sõidetud (maanteel ja linnas), kuid selle ekonomaiseri järgi võttis nii linnas kui maanteel 9. Linnas isegi natuke vähem
See küll ju kuidagi loogiline olla ei saa. Pealegi maanteel ei olnud vahet kas sõita 70 km/h või 130 km/h kütusekulu ikka sama. Ja täna siis Tallinnast uuesti Tartu jõudes avastasin, et üks tuli katki läinud
Mõni mees ei pea kiirusepiirangust (30 km/h) kinni, kui lahtine kruus on 



Mul võtab ka linnas 12-13l/100km kohta.ciccero kirjutas:hmm siis on küll midagi peteis kui 320 võtaks 13 sajale linnas. mul isegi liikluseeskirjadele vilistamisega ei tulnud 10 sajale linnavahel...kiire-lauri kirjutas:linnas 10 sajale on normaalne ja isegi hästi pakutud,pigem ikka sinna 13l kanti võtab ta linnas.
Käiku vahetan juba enne 2500rpm ja üldse rahuliku sõiduga, aga noh..
Masinaks samuti E36 320i.
See seier näitab HETKELIST kütusekulu, linnas näiteks mu 535 näitab ka ühtlasel sõidul 10 aga tegelikult koos kiirenduste ja asjadega on kulu ikka kusagil 17 peal.jyrgen61 kirjutas:aga kas see seieri näit ka reaalselt tõele vastab? Pealeselle sain ma ka isegi linnas kohati 8 l/100 Aga kui ta linnas nii vähe võtab, siis peaks ju maanteel veel vähem võtma või ei?
Igatahes eelmised autod on mul ikka maanteel vähem võtnud kui linnas.
Point selles, et autol on savi kas ta on linnas või maanteel asi on selles, et linnas sa kiirendad pidevalt ja see tõstabki küttekulu.