probleem kiirendamisel e46
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
probleem kiirendamisel e46
lugu siis selline et eile lasin viitsimatusest paagi suht kuivax.ajasin juttu ja auto käis kohapeal. kilometraas näitas et sõita oleks saanud veel ainult 10 km.ja uuesti sõitma hakates oli tunda et auto selline uimane.ise olin suht unine ja ei hakanud eriti süvenema.aga hommikul peale tankimist sama jama.
käima läheb nii nagu ennem(ilusti),aga kiirendades siis 1500-3000 pöördeni täielikult mannetu ja sealt edasi jälle nagu korras linnasõidul,aga maanteel kogub hoogu "märkamatult".
ka kohapeal käies sama on moodi kui gaas järsult põhja vajutad siis 1500-3000 pöörde vahel täriseb ja tagant tuleb musta(mida ennem ei olnud)
ise arvan siis et äkki on küttefiltri mõnusalt umbe tõmmanud.või on ka muid variante.autoks siis E46 2,0d 100kw autom.
käima läheb nii nagu ennem(ilusti),aga kiirendades siis 1500-3000 pöördeni täielikult mannetu ja sealt edasi jälle nagu korras linnasõidul,aga maanteel kogub hoogu "märkamatult".
ka kohapeal käies sama on moodi kui gaas järsult põhja vajutad siis 1500-3000 pöörde vahel täriseb ja tagant tuleb musta(mida ennem ei olnud)
ise arvan siis et äkki on küttefiltri mõnusalt umbe tõmmanud.või on ka muid variante.autoks siis E46 2,0d 100kw autom.
Kütusefiltri vahetus võib probleemi lahendada. Üldiselt ei ole hea mõte lasta paaki alla 10 liitri, ükskõik mis autoga - võtab põhjast sodi kaasa ja siis looda, et see filtrisse kinni jääb. Halvemal juhul lõpetab midagi pihustite vahel ja siis...Autot ostes oli sama probleem, et müüjad optimeerisid oma käibevahedeid ja hoidsid paagis ainult aure, õnneks midagi ei juhtunud ja esimesel võimalusel vahetasin filtri ära. Ilmselt tõesti mõistlik vahetada iga 2 õlivahetus ka küttefiltrit u iga 30k järel nagu ka varem öeldud.
Anna siis teada, kas filtrivahetus ka probleemi lahendas.
Anna siis teada, kas filtrivahetus ka probleemi lahendas.
Tõsi ta on, olen ise teinud diisli destileerimist ning see pole kuigi ilus vaatepilt mis järgi jääb, proovi filtri vahetust, letis c.a 180.- eekurenderee kirjutas:kuna viimati vahetasid kütusefiltrit? IMHO Meie "puhta" diisli puhul peaks se olema iga 30 000 tagant. Ja see pole kallis lõbu. Või siin olevad targemad ütlevad teisiti?
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
no nii.sai siis tellitud uus filter.lahti võtmisel selgus et selles asi ei saa olla, kuna filter oli just nagu alles vahetatud.aga kui juba tellitud siis läks uus külge.(Viga siis ei paranenud)
aga lähemal uurimisel siis selgus et lahti oli tulnud hoopis üks vaakum voolik mis läks klaasipesu vedeliku kõrval olevasse mingisse musta asjandusse.
teab keegi mis see olla võiks.suurus umbes nagu poole L purk,mõlemis otsas voolikud?
aga lähemal uurimisel siis selgus et lahti oli tulnud hoopis üks vaakum voolik mis läks klaasipesu vedeliku kõrval olevasse mingisse musta asjandusse.
teab keegi mis see olla võiks.suurus umbes nagu poole L purk,mõlemis otsas voolikud?
