Vedrude vahetus.
Vedrude vahetus.
Tervist!
Oleks soov panna E36 318i alla punased madaldusvedrud.Hetkel on kõik stock.
Tagumiste vedrude vahetusest saan ma aru, aga esimesed?
Kas on neid raske vahetada?Peale seda peab ka esisilda reguleerima?
Aitähh!
Oleks soov panna E36 318i alla punased madaldusvedrud.Hetkel on kõik stock.
Tagumiste vedrude vahetusest saan ma aru, aga esimesed?
Kas on neid raske vahetada?Peale seda peab ka esisilda reguleerima?
Aitähh!
E36 M50B20 91a.
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
enda autole (320 e36) panin ette ise sinised madaldusvedrud ja ka uued amordid. Vahetus eriti raske pole.
Et tööd lihtsmaks muuta siis osta või laena vedrude kokkutõmbamse klambrid ning kui õigesti mäletan siis vajad 18 padrunit ka. Ja pärast vahetust silda ma ei reguleerinud, püsib sama ilusti teel nagu varem ja kummi ka ei söö
Ja ütleme nii, et kui esiotsa autol madalaks sain, siis auto välimus muutus palju palju palju paremaks
Et tööd lihtsmaks muuta siis osta või laena vedrude kokkutõmbamse klambrid ning kui õigesti mäletan siis vajad 18 padrunit ka. Ja pärast vahetust silda ma ei reguleerinud, püsib sama ilusti teel nagu varem ja kummi ka ei söö

Ja ütleme nii, et kui esiotsa autol madalaks sain, siis auto välimus muutus palju palju palju paremaks

- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
vedrude vahetus e36
Endal vahetasin ära amordid ja esivedrud, alguses plaanisin teha nii, et mutrid pealt täitsa ja alt poollahti(mitte päris välja), auto ots tungrauaga üles, amort vajub alla vedruga jne enne muidugi ratas maha,
tagasipanek oleks läinud edukalt kui poleks pidanud ülemisi taldrikuid panema ja uusi tugilaagreid sest vanad tugid ei läinud madaldusvedrudega kokku. Enne oli ilma taldrikuteta ja oleks läinud lupsti sisse kui keegi autoraskuse peale laseb ja sina suunad asja.
Taldrikutega ei soovita jamada kuna ise ei saanud jagu. sest seal vahel igasugu seibid jne
Madaldusvedru ülemineots ei sobi tavaliselt tavatugilaagriga kokku ja tuleb äravahetada, seega uuri ennem järele!
Tavaliselt keegi sulle nõu ei oska anda või kui annab siis valesti, pead ise asjas veenduma muidu jooksed end lolliks.
kaks 16 ja kaks 18 võtit sul vaja.
Tasub töö ise ära teha siis ostetud võtmed jäävad endale jne jõudu
tagasipanek oleks läinud edukalt kui poleks pidanud ülemisi taldrikuid panema ja uusi tugilaagreid sest vanad tugid ei läinud madaldusvedrudega kokku. Enne oli ilma taldrikuteta ja oleks läinud lupsti sisse kui keegi autoraskuse peale laseb ja sina suunad asja.
Taldrikutega ei soovita jamada kuna ise ei saanud jagu. sest seal vahel igasugu seibid jne
Madaldusvedru ülemineots ei sobi tavaliselt tavatugilaagriga kokku ja tuleb äravahetada, seega uuri ennem järele!
Tavaliselt keegi sulle nõu ei oska anda või kui annab siis valesti, pead ise asjas veenduma muidu jooksed end lolliks.
kaks 16 ja kaks 18 võtit sul vaja.
Tasub töö ise ära teha siis ostetud võtmed jäävad endale jne jõudu
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
mitte tingimatta aga võib vajadus tekkida uute läbilöögi pukside, amordipadjade, tolmukaitsete ja veel mõne vidina järgi juhuks kui vanad on ikka väga läbi ei ole ju mõtet neid tagasi panna uute vedrudega.
tagumised:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=45
ja esimesed:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
tagumised:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=45
ja esimesed:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10