M20 mootori käivitus
M20 mootori käivitus
BMW 525, E34 kere, M20 mootor, katalüsaator.
Külmalt ja soojalt käivitub hästi. Leige mootoriga ei taha vahest käivituda.
Vajab pikka käiamist ja siis hakkavad nagu silindrid ükshaaval tööle.
Muidu toimib laitmatult. Olen vahetanud küünlad, filtrid, küünlajuhtmed.
Külmalt ja soojalt käivitub hästi. Leige mootoriga ei taha vahest käivituda.
Vajab pikka käiamist ja siis hakkavad nagu silindrid ükshaaval tööle.
Muidu toimib laitmatult. Olen vahetanud küünlad, filtrid, küünlajuhtmed.
Viga võib olla lekkivates pihustites, mille kaudu siis kütus pääseb silindritesse ja mootor "tõmbab ennast täis".
Mul enda pillil sarnane probleem, peale sõidust tulekut ca 10-70 min.
tahab mootor pikka käiamist saada mingi 10 sekki, muidu käivitub
laksust- ka hommikuti. Kuid hommikuti on teine probleem- tühikäik enam-vähem ühtlane,lisades pöördeid umbes 1500-ni jätab mootor vahele-
väriseb-töötab väga ebaühtlaselt.Alates 2000 r/pm asi jälle nagu normis.
Soojalt töötab mootor väga hästi, ei värise ega jäta vahele, läheb pöördesse. Peaaegu kõik vidinad on vahetatud ( süüteküünlad- juhtmete- komplekt, jagajakaas+ rootor, filtrid, kõik jupid tutikad ja korralik toode
ka õhumassimõõtja kuid see kasutatud. Olen üsna kindel, et minu pilli pihustid on õhtal- sama arvas ka tuttav mootori diagnostik.
Mul enda pillil sarnane probleem, peale sõidust tulekut ca 10-70 min.
tahab mootor pikka käiamist saada mingi 10 sekki, muidu käivitub
laksust- ka hommikuti. Kuid hommikuti on teine probleem- tühikäik enam-vähem ühtlane,lisades pöördeid umbes 1500-ni jätab mootor vahele-
väriseb-töötab väga ebaühtlaselt.Alates 2000 r/pm asi jälle nagu normis.
Soojalt töötab mootor väga hästi, ei värise ega jäta vahele, läheb pöördesse. Peaaegu kõik vidinad on vahetatud ( süüteküünlad- juhtmete- komplekt, jagajakaas+ rootor, filtrid, kõik jupid tutikad ja korralik toode
ka õhumassimõõtja kuid see kasutatud. Olen üsna kindel, et minu pilli pihustid on õhtal- sama arvas ka tuttav mootori diagnostik.
Soovitan soojalt enne pihustite vahetust järgi proovida seda vahendit.
Olen sellega nii mõnegi lootusetu pihusti heaks saanud.
Ilmaasjata ei tasu muidugi keemiat kasutada, ainult siis kui häda käes.
http://www.kleenflo.com/695~1.htm
Viimase kahe päeva jooksul on tulnud mulle diagnosti 4 autot kes tankisid uues Lukoili tanklas Lasnamäel pihustid haiged ja lambdad peetis
Niiet valige, kus tangite, pärast remont kallim, kui bensu pealt kokkuhoitud raha
Olen sellega nii mõnegi lootusetu pihusti heaks saanud.
Ilmaasjata ei tasu muidugi keemiat kasutada, ainult siis kui häda käes.
http://www.kleenflo.com/695~1.htm
Viimase kahe päeva jooksul on tulnud mulle diagnosti 4 autot kes tankisid uues Lukoili tanklas Lasnamäel pihustid haiged ja lambdad peetis

Niiet valige, kus tangite, pärast remont kallim, kui bensu pealt kokkuhoitud raha
Mul sama probleem M50 mootoriga, hommikuti läheb laksust käima, aga kui on seisnud ca ~1 tunni siis ei lähe esimesel katsel ja vahel ei lähe ka teisel katsel. Lihtsalt väntab ringi ja ei midagi, aga mingeid muid probleeme pole ja kuu aega tagasi UM-is öeldi et elektroonika on korras. Samas võib tähendada pihustitega küll mingit jama..aga äkki keegi seletab, millist lekkimist siin on mõeldud
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
minu m20 siis teeb nii kuid mitte iga kord...
sa võid käiata päris pikalt kuid tulutult siis keerad syyte korra välja ja kohe annad uuesti starti - voalaa nagu paugupill kohe läheb käima
milles võib asi olla
sa võid käiata päris pikalt kuid tulutult siis keerad syyte korra välja ja kohe annad uuesti starti - voalaa nagu paugupill kohe läheb käima

milles võib asi olla
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Mõeldud oli sissepoole lekkimist s.t.kollektorisse.marx kirjutas:Keegi kirjutas pihustite lekkimisest, kas see võib tõesti sellest olla, mul on ka kahtlus et see leke võib seda põhjustada, sest mul on tõesti 5 ja 6 silindri pihustid kogu aeg natuke rõsked pealt ja külma mootoriga viskab kerge bensu haisu sisse. Mis targad arvavad, kas see võib olla??
Seda saab kõige kindlamalt teada Boschi keskuses Vaido juures, tal stend mis puhastab ja kontrollib pihusteid.
Hind, kui mälu ei peta 500 eeku tk.
Kodus võib küünla välimus palju rääkida (tahmane soojuskoonus ja keermeosa serv)
Üldpilt: käivitub halvasti, "auk" kiirendusel, ebaühtlane tühikäik, bensukulu, must pahvak kiirendusel j.m.s.