e36 320i tühikäik
e36 320i tühikäik
alguses mootor natuke puterdas, vahetasin küünlad ära ja käis 1 päeva normaalselt ja siis vistas tühikäigu pöörded 3500 peale, pöörded ei kõigu.
milles võib viga olla?
milles võib viga olla?
http://foorum.bmw-club.ee/search.php
Teemat on oksendamiseni lahatud...
Kui otsingut ei viitsi/taha/oska kasutada on alati võimalus pöörduda diagnostikute poole tasulise abi saamiseks
Teemat on oksendamiseni lahatud...
Kui otsingut ei viitsi/taha/oska kasutada on alati võimalus pöörduda diagnostikute poole tasulise abi saamiseks

- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
Proovi:
1. võta tühikäigu regulaatoril pistik küljest ära
a)Kui pööre langeb on viga juhtimises
b)Kui ei lange on regulaator peetis või must(pesu, vahetus)
2. kontrolli, et segusiiber korralikult sulguks(gaasitrosstross, porimatt kabiinis)
3.proovi lahti võtta poteka(segusiibri asendi andur) pistik
Rohkem ei saa Sa koduste vahenditega midagi teha...
1. võta tühikäigu regulaatoril pistik küljest ära
a)Kui pööre langeb on viga juhtimises
b)Kui ei lange on regulaator peetis või must(pesu, vahetus)
2. kontrolli, et segusiiber korralikult sulguks(gaasitrosstross, porimatt kabiinis)
3.proovi lahti võtta poteka(segusiibri asendi andur) pistik
Rohkem ei saa Sa koduste vahenditega midagi teha...
Tänan hüva info eesttruumu kirjutas:Proovi:
1. võta tühikäigu regulaatoril pistik küljest ära
a)Kui pööre langeb on viga juhtimises
b)Kui ei lange on regulaator peetis või must(pesu, vahetus)
2. kontrolli, et segusiiber korralikult sulguks(gaasitrosstross, porimatt kabiinis)
3.proovi lahti võtta poteka(segusiibri asendi andur) pistik
Rohkem ei saa Sa koduste vahenditega midagi teha...

aga kas segusiiber peab täielikult kinni minema, näiteks mingi millimeeter kuni poolteist jäi vahe vahele kui kinni oli...
natsa loll küsimus aga kus täpsemalt m52 mootoril see tühikäigu regulaator asub, carb cleaner ka olemas, aga tühikäigu regulaatorit ei leia 
vaatasin http://www.e36coupe.com/technical/Clean ... _Valve.pdf aga selle koha peal ei ole lihtsalt..

vaatasin http://www.e36coupe.com/technical/Clean ... _Valve.pdf aga selle koha peal ei ole lihtsalt..

M52 või ikkagi M50?
Mis aasta autoga tegu?
M52-l võib teda mitte olla, kui ASC ka peal
Siis võib viga peituda bowden kaablis
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Lihtsam ikkagi stendi minna vast...
Mis aasta autoga tegu?
M52-l võib teda mitte olla, kui ASC ka peal
Siis võib viga peituda bowden kaablis
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Lihtsam ikkagi stendi minna vast...
M52 on aga asc-d ei ole (vähemalt realoem näitas vin koodi järgi m52)truumu kirjutas:M52 või ikkagi M50?
Mis aasta autoga tegu?
M52-l võib teda mitte olla, kui ASC ka peal
Siis võib viga peituda bowden kaablis
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Lihtsam ikkagi stendi minna vast...
keskmine bensukulu 25l saab kütet jubedalt peale... kui võtan gaasisiibri asendi anduri juhtme küljest ära siis tühikäik läheb 3500 peale ja hakkab hüppama +/- 500rpm, ja panen õhulugejale samal ajal juhtme külge siis ei muutu midagi... kui aga panen siibri asendi anduri ka veel külge siis tühikäik korraks (ca 3 sek.) täiesti normaalne 800/900 rpm ja seejärel hüppab jälle ühtlaselt 5500 peale...