
Naised saunas rääkisid...
Äkki on see on miskitmoodi seotud mõne konkreetse mudeliga? Või pigem siiski kunagise ostja tellitud lisavarustuse nimekirjaga...eero kirjutas:Mina olen omal sealt vasaku esitule tagant iga nurga alt üritanud tempomaadi pistikut leida, aga pole õnnestunud. Samas tean, et siin on üks meez nimega Priitv8, kes omale selle installis ja kõik juhtmed, kusjuures isegi juhtplokk oli tehasest olemas.
Mul on jah 09/92 valmistusaasta. www.e34.de-s teadis keegi rääkida, et BMW juurutas 93.l aastal kulude kokkuhoiu programmi. Enne seda installiti E34-desse täiskaablipuu (OK, E34-l on tegelt kaks erinevat kaablipuu versiooni: Low=518i, 520i, diislid ja High=525i...M5), hiljem aga ainult minimaalselt vajalik.eero kirjutas:Vat ei tea.
Priidul on üks esimesi 3.0 V8-id, mul 4,0 V8, umbes sama vana. Krt seda teab, mille järgi see kaabeldus sinna valitud on...
Eino ikka aktuaator (see, mis plokist saadud impulsside järgi trossitõmbab) ja tross ka tarvis. Siibri küljes peaks vastav kinnituskoht ka olema, võimalik, et seda ka pole kohe. Ja lüliti piduri või siduripedaali külge.Tarmo kirjutas:Et kui kaablid olemas siis vaja ainult kang installida ja olemas?
Või on veel midagi vaja?
Kui armaturi all see 8-otsaga valge, vasaku alumise kõlari taga sinine 26-otsaga ja mootoriruumis suur ümmargune must pistik olemas, siis on kaabelduse poolest kõik valmis tõesti.Tarmo kirjutas:kas sama kehtib siis ka e34 530 88' kohta?
Kuna Sinu autol ei ole EML-i (ehk e-gaas, ainult 535i-l), siis on vaja ka aktuaatorit e. seda mootorit, mis trossi kaudu hakkab gaasi tallama. R6 jaoks sobiv tross võiks tal isegi küljes olla, kui romulast ostad. Tegelt on mul üks poolpidune ka üle, sest V8-le see ei sobinud. NB! trossi kinnitamiseks seguklapiajami külge on veel vajalik selline plastmassist poolkuu (vt pilti installijuhendis), mis _ei kuulu_ trossi komplekti.Tarmo kirjutas:Et kui kaablid olemas siis vaja ainult kang installida ja olemas? Või on veel midagi vaja?
Aga EML-i jaoks ei sobi see tempomadi aju, mis trossiga variandil.janar kirjutas:Noh, minu auto on sünnipäraselt kah ju 535, nii et peaks siis lihtsam olema.
Sõber ostis Sauelt Igori käest kogu kraami 2500 eest (aju, kang, mootor ja V8 pikk tross). Mina kulutasin mootorile 500 (KB kuulutus), kangi sain 200-ga varuosaeksperdist ja trossi ostsin UM.ist, maksis nac üle 300 krooni.janar kirjutas:Mis te arvate, kui palju see install rahaliselt maksma võiks minna?
Sedasi ei oska küll arvata. Aga see cruise aktuaatori pistik on üsna suur ja erilise kujuga, vt. pos. 5 lehel 8500.0-01 siin:janar kirjutas:Mul on muide kapoti vasakus servas üks pistik, mida remondikojas algul ABS pistikuks peeti, aga aukude arv on nagu teine (ühel vist kaks, teisel kolm)
Kui see pistik on e-Boksis siis pane ta sinna. Vaata, et ikka kaablite värvid ka sobiksid, siis on kindel, et õige pistik!Olts kirjutas:sest tempomaadi aju ei käi mitte esikõlari taha vaid kapoti alla motronicu aju kõrvale, pistik on muidu sama 26 otsaga sinine. Teisel autol oli kõlari taga hoopis aju mis juhtis ventilatsiooni sõltuvalt heitgaasidest auto ees.
Nad ajasid ilmselt E39-ga segamini! E32/E34-l ei suhtle tempomaat muu autoga eriti kuidagi, digitaalse info fahetust ei toimu kindlasti mitte. Ma ei ole isegi kindel, kas ta diagnostikavõimeline on.Olts kirjutas:Teinevaid mure tekkis seoses sellega et UM-st teati rääkida, et kui asi niimoodi lihtsalt peale panna siis ei pruugigi ta tööle hakata vaid nemad peavad suure raha eest asja arvutile taha lükkama ja siis alles tempomaadi ülejäänd elektroonikaga ühildama. Kas selles võib ka mingi tõetera sees olla või on tegu UM-i müügimeeste jutuga, et too aga auto siia me teeme $$$ korda ja ära ise jumala eest midagi näpi???
Kui sul on vanema tüübi kaabeldus siis ei tohiks need asjad tööle hakata. Aga vaheta kaabeldus ka ära ja siis peaksid saama selle uuema tüübi asjad omale peale panna. PS. kui seda 540-lt maha lähed keerama, lase see juhtmestik ka igaks juhuks tervelt maha keerata kui viitsid. Vaataks seda ise ka lähemalt, et äkki on minu oamga erinev.Madis_M kirjutas:vabandan, et kaevan vana teema üles, kuid ei hakanud uut ka tegema.
auto on 525 01/91 toodetud. realoemi järgi sobivad kuni 91 mudeliaasta ajud. küsimus olekski selles, kas 92 ja üles mudeliaasta ajud mu autole sobivad? hetkel oleks võimalus omandada 540'i aju, kuid kas see sobib?
samuti ka kang on erinev nagu lugesin. mudeliaastal 91 vahetus kang (seega siis tuli juurde recall funktsioon). seega minu autole peaks sobima uuem kang?
priitv8 kirjutas:Vana ja uus tempomaadi aju/kang/kaabeldus omavahel vahetatavad ei ole. Suurim erinevus ongi aju pistikus, olgugi et mõlemal juhul on ta sinine ja 26 otsaga. Pole kindel, äkki oli mehhaaniline erinevus ka.
Vana süsteem: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/BMW/19 ... /fig06.pdf
Uus: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/BMW/19 ... MS/299.pdf