E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Autoks E39 96a 520
Mure selline, et kliimaradika ventilaator ei tööta, kui kliima sisse lülitad. Tundub, et kas mootori laager kokku jooksnud või on reostaat õhtal. Kas keegi on sellise probleemiga silmitsi olnud, kui jah,siis kuidas saaks kontrollida.
Kui mootor läbi, kas saab ka selle laagrit kuidagi vahetada.
Ettetänades
Mure selline, et kliimaradika ventilaator ei tööta, kui kliima sisse lülitad. Tundub, et kas mootori laager kokku jooksnud või on reostaat õhtal. Kas keegi on sellise probleemiga silmitsi olnud, kui jah,siis kuidas saaks kontrollida.
Kui mootor läbi, kas saab ka selle laagrit kuidagi vahetada.
Ettetänades
Mõtlesin, et enne kui torman UM-mi võtan ise selle ventika mootori lahti ja vaatan mis värk on. Magnetid olid lahti ja laager kinni kiilund. Liimisin magnetid ilusti tagasi ja puhastasin laagri ära, ning keevitasin mootori kokku tagasi. Töötas nagu õlitatult. Siis selgus uus tõsiasi, et reostaadid on ka läbi. Kuid kiirelt UM-mi ja loovuasin 650.- ning uued reostaadid olemas.
Kokku kulus umbes 9 tundi tööd + 700EEK. Polegi nii paha, arvestades, et muidu uus ventikas oleks läinud maksam ligi 5000.-.
Kokku kulus umbes 9 tundi tööd + 700EEK. Polegi nii paha, arvestades, et muidu uus ventikas oleks läinud maksam ligi 5000.-.
abi
Kontrollida saab lihtsalt:A-Võta pintsett voi paksem traadike ja radika paremast ülemisest osast tõmba välja termopistik, vahelduvalt soorita ühendus, peab tõõtama 1, ja 2 kiirus, süüde peab sees olema.
B-variant-tee lahti kaitsme karp, leia keskmises reas vasakult kaks kliima vendika releed-1 ja 2 kiirus-tõmba välja ja vastavalt relee skeemile tee otse ühendus. Nende testidega saab teada kas vendikas on kutu voi ainult takisti.
Iga vendikat saab 99% remontida. Nagu ülevalt mainitud, enamasti kiiluvad kinni magnetite lahti tulemine. Lahti saab lihtsalt-kinnitus seib maha, tiivik kah, meisliga ettevaatlikult nukid maha ja tõmmata tugevasti võllist valja.Liimida spetsliimiga magnetid tagasi, õlitada alumine laager, puhastada kollektor ja kui ülemisel laagril on suur loks-spets tommitsatega vahetada laager.
Kui on läbi koormustakisti (mitte reostaat, reostaat on muudetava takistusega takisti:potentsiomeeter suure voimsusega, olge ikka profid terminites), siis analoogi saab osta TEVALOst 0,47 Oomi 100watti-199eek. Originaal on 0.5 Oomi ja 85 watti, kuid tunduvalt kallim.
Kui vendikas on koos, koormus peab olema 20-21 Ampri ringis. Edu.
B-variant-tee lahti kaitsme karp, leia keskmises reas vasakult kaks kliima vendika releed-1 ja 2 kiirus-tõmba välja ja vastavalt relee skeemile tee otse ühendus. Nende testidega saab teada kas vendikas on kutu voi ainult takisti.
Iga vendikat saab 99% remontida. Nagu ülevalt mainitud, enamasti kiiluvad kinni magnetite lahti tulemine. Lahti saab lihtsalt-kinnitus seib maha, tiivik kah, meisliga ettevaatlikult nukid maha ja tõmmata tugevasti võllist valja.Liimida spetsliimiga magnetid tagasi, õlitada alumine laager, puhastada kollektor ja kui ülemisel laagril on suur loks-spets tommitsatega vahetada laager.
Kui on läbi koormustakisti (mitte reostaat, reostaat on muudetava takistusega takisti:potentsiomeeter suure voimsusega, olge ikka profid terminites), siis analoogi saab osta TEVALOst 0,47 Oomi 100watti-199eek. Originaal on 0.5 Oomi ja 85 watti, kuid tunduvalt kallim.
Kui vendikas on koos, koormus peab olema 20-21 Ampri ringis. Edu.
Viimati muutis ansa, 28.05.2007 11:25 17, muudetud 1 kord kokku.
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
isetehtud
kliimaventika mittetöötamise pärast läks mul pumba remont 5000.-
ja nüüd remontisin ise venti ära nagu kodanik Diiler õpetas - töötab 100% ja takisti sain odavamalt A-Kaablist 148.-eek ning liim 150.- (vedel metall).
Kui vent ei tööta siis läheb pump ja vedelikud (ka õli) kuumaks ning ongi aamen.
Thanks for Diiler
ja nüüd remontisin ise venti ära nagu kodanik Diiler õpetas - töötab 100% ja takisti sain odavamalt A-Kaablist 148.-eek ning liim 150.- (vedel metall).
Kui vent ei tööta siis läheb pump ja vedelikud (ka õli) kuumaks ning ongi aamen.
Thanks for Diiler
E-39 kus saaks lasta kliima süsteemi korda teha?
Käisin remondis/kontrollis ja öeldi et kliima pump laseb läbi ja ei võta taha (vedu siis). Kus võiks lasta pumba taas korda teha? Äkki keegi oskab öelda siin, tunduvad asjalikud koos olevat!
BMW e-39 525 TDS siis autoks 1996.a.
Olen tänulik!
BMW e-39 525 TDS siis autoks 1996.a.
Olen tänulik!
BÕMM E-39
mul sama lugu, et oli see esimene ventikas kinni kiilunud, sain asja niikaugele lahti, et laba küljest ära ja laba all oleva katte ka ära, kuid see mähisekupatus ei tulnud kuidagimoodi sealt seest koos võlliga välja, nagu oleks see selle tagumise laagri küljes kinni
Kas on sellel mingi oma nipp, kuidas selle kätte sealt saab? Kas peab kusgailt midagi veel päästma?

Re: abi
ansa kirjutas:Liimida spetsliimiga magnetid tagasi
Kuna endal on säärane töö varsti ees siis ehk oskad täpsemalt öelda mis liimi kasutama peaks, et 2 korda asja ette võtma ei peaks.
EDIT: Segast panin. Srybeatnuts kirjutas:ega seal muud teha polegi kui uus vent osta!! bmws 4200eeki
Viimati muutis Indrek_M, 20.03.2007 10:09 57, muudetud 1 kord kokku.
Indrek
Re: abi
Liimi nimi on UM ja uus vent. Mul lendas see krempel 2 aastase auto peal, meie tingimustes (sool-liiv-löga) on parem omada garantiid.Andrez kirjutas:ansa kirjutas:Liimida spetsliimiga magnetid tagasi
Kuna endal on säärane töö varsti ees siis ehk oskad täpsemalt öelda mis liimi kasutama peaks, et 2 korda asja ette võtma ei peaks.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Küsiks siin teemas sellist asja, et mis temp.-i pealt peaks kliima taha lükkama? Hetkel õues 9,5...10C sooja, samas panen külma "põhja" s.t. 16C peale, kuid no ei hakka vent tööle. Samas sõbra E38-l hakkab vent tööle isegi 20C peal. Kõigepealt vist tasuks kontrollida gaasi kogust ja siis edasi vendika proleemi juurde?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Mul oli sama mure endal. Ma tegin vea ja lõin haamriga selle väja laagrist, kuid sellega tegin võlli natuke kõveraks, mille tagajärjel tiivik õrnalt loperdab. tegelt peaks seda proovima teha mingi tõmmitsaga.allar8 kirjutas:mul sama lugu, et oli see esimene ventikas kinni kiilunud, sain asja niikaugele lahti, et laba küljest ära ja laba all oleva katte ka ära, kuid see mähisekupatus ei tulnud kuidagimoodi sealt seest koos võlliga välja, nagu oleks see selle tagumise laagri küljes kinniKas on sellel mingi oma nipp, kuidas selle kätte sealt saab? Kas peab kusgailt midagi veel päästma?
"Taastasin" ventika mootori ära. Otse 12v anda, siis töötab. Aga auto peal mitte. Mootori radika nurgas oleval anduril tegin igasugu variantidega ühendusi, kuid vent ei tööta. Ainult mingi relee plõksib(seda ka ainult ühe variandi puhul). Pistikud on ok. Kliima toimetab, lasin isegi 30 min. kohapeal täisvõimsusel uhada...ei miskit.
Mis viga?
Mis viga?

Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Elektriskeemi appi võttes
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Vaata järgi kogu vooluahel, kaitsmetest alates, üle releede läbi mootori (lisatakisti!) kuni massiühenduseni välja.
Mõlemad releed üldse on olemas? Need asuvad vasaku amordikannu juures lisakarbis.
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Vaata järgi kogu vooluahel, kaitsmetest alates, üle releede läbi mootori (lisatakisti!) kuni massiühenduseni välja.
Mõlemad releed üldse on olemas? Need asuvad vasaku amordikannu juures lisakarbis.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ise küsin ise vastan. ventikal on endal kaitse, see oli läbi. läbi oli veel see kurikuulus takisti. ajutiselt võtsin ta vahelt ära ja ühendasin "otse", 1. kiirus paneb kohe täisvõimsusega. muud pole midagi, kuid auto tuletab nüüd häälega tolmuimejat meelde 

Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring