
K: E46 veojõu jms kontrollide kohta
DSC pidurdab libedaga kurvis ka esimest sisemist ratast ja tõmbab auto otseks tagasi. ASC puhul kontrollitakse ainult tagumisi rattaid, mis tähendab, et liiga kiiresti kurvi sisenedes läheb esiots ikkagi minema. DSC suudab seda teatud piirini vältida (füüsikaseaduste vastu muidugi ei aita ka see)Aimar kirjutas:Huvitav ,et palju reaalselt erinevad oma käitumises asc ja dsc. On kellelgi kogemusi?
Ise olen DSC-d talvel Tartu mnt. Jüri juures maha keerates ringi peal korduvalt proovinud ja ei ole oma autot veel libisema saanud. Päris viimase vindini muidugi pole asja ajanud, aga ikkagi kaugelt üle tavaolukorras mõistliku kiiruse.
DSC peaks nii 5 kui 3 seeria autodel vast samamoodi toimima...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Lisaks veel, et ASC puhul saadakse info lihtsalt ABSi andurite kaudu DSC puhul vaadatakse roolinurka, gaasipedaali asendit, auto külgkiirendust ja siis otsustatakse kas rikkuda kogu lõbu ära või mitteArgoV kirjutas:DSC pidurdab libedaga kurvis ka esimest sisemist ratast ja tõmbab auto otseks tagasi. ASC puhul kontrollitakse ainult tagumisi rattaid, mis tähendab, et liiga kiiresti kurvi sisenedes läheb esiots ikkagi minema.Aimar kirjutas:Huvitav ,et palju reaalselt erinevad oma käitumises asc ja dsc. On kellelgi kogemusi?

Õnnestus üks natuke kruusane lõik leida ja ennäe imet, kukkuski ise korrigeerima. Kahjuks ei saanud küll täit aimu, aga no aega ju on.Raivo kirjutas:Avastasin, et 02' 316'l on kah vist siiski 2sorti kontrollid peal. Kui korra ASC nuppu vajutada läheb üks vidin maha, natuke veel all hoida, siis süttib ka mingi kollane hüüumärgi tuluke.
Oleks nüüd kusagil libedat, et proovida
Mis tolle nimi siis on, DSC või midagi muud? Sest kogu süsteem käib läbi ASC nupu..
GS
Kas ASC-T korrigeerib esirattaid kah?Ilmar kirjutas:Minu arust on sul siis ikka asc(ja vist äkki ka + t ehk siis ASC + T).
Ei usu, et on DSC ja pandud on ASC nupp.
EDIT: vaadateis teisi analoogseid müügipakkumisi, siis UM defineerib selle "Külglibisemise vastane seade" vt nt siin http://www.bmw.ee/kasutatud/detail.php?id=184244
Ja siin aga DSC stabiilsuskontroll http://www.bmw.ee/kasutatud/detail.php?id=181022
Ja kummalgi ei paista nagu eraldi DSC nuppu olevat.

GS
- Ilmar
- Huviline
- Postitusi: 215
- Liitunud: 18.11.2004 09:06 59
- Peamine sõiduk: BMW 318d E91
- Asukoht: Päälinn
- Kontakt:
DSC:
http://www.bmwworld.com/technology/dsc.htm
ASC+T:
http://www.bmwworld.com/technology/asct.htm
Nagu ma aru sain siis siis ASC+T ei korrikeeri esirattaid
http://www.bmwworld.com/technology/dsc.htm
ASC+T:
http://www.bmwworld.com/technology/asct.htm
Nagu ma aru sain siis siis ASC+T ei korrikeeri esirattaid
E91 318d 105kw '09
Siit koorub välja üks idee..Aimar kirjutas:Me võiks minna millagi oma erinevate süsteemidega proovima koos ja saaks nendes erinevustes natuke selgust äkki.

Aga võiks proovida jah, kui vaid keegi teaks mõnda head platsi või metsatukka vms kus saab ohutult katsetada olukordasid.
Ja tundus, et nagu äkki rooli pöörates hakkas "kollane tuli" plinkima küll ja kiirus ka vähenes. Samas ei saanud piisavalt adekvaatselt siiski olukorda hinnata.
Keegi pakub mõne hea koha välja, kus proovida?
GS
- Ilmar
- Huviline
- Postitusi: 215
- Liitunud: 18.11.2004 09:06 59
- Peamine sõiduk: BMW 318d E91
- Asukoht: Päälinn
- Kontakt:
Aga kas tunned kui tagarattaid korrigeeritakse.
Mina näiteks tunnen ilusasti kui korrigeerib mul erinevaid rattaid ABS ... noh on tunda.
Et vilkuma peab ta sul hakkama jah sest kontroll kaob ja ta hakkab tagaratastega mängima siis ... veoga siis ma saan aru.
Aga ma saan aru et enamus on tallinna inimesi ... mina isiklikult tallinnast ei ole aga satun päris tihti sinna ... seega peaks asja ilusti kenasti planeerima, et kõik kes vähegi tahaksid saaksid kohale tulla ...
Mina näiteks tunnen ilusasti kui korrigeerib mul erinevaid rattaid ABS ... noh on tunda.
Et vilkuma peab ta sul hakkama jah sest kontroll kaob ja ta hakkab tagaratastega mängima siis ... veoga siis ma saan aru.
Aga ma saan aru et enamus on tallinna inimesi ... mina isiklikult tallinnast ei ole aga satun päris tihti sinna ... seega peaks asja ilusti kenasti planeerima, et kõik kes vähegi tahaksid saaksid kohale tulla ...

E91 318d 105kw '09
Minul vahet pole kus. Ilmselt oleks kõige etem mingi karjäär või taoline.
Mina saan oma autoga kurvilisel kruusateel kurve täie gaasiga läbida . Samuti testisin talvel suure hooga ringtee läbimist . Iseaalselt toimis . Ilma oleks kindalsti kaldast all olnud. Isegi Rapla kardirajal tuli DCS peal sama aeg mis ilma.
Mina saan oma autoga kurvilisel kruusateel kurve täie gaasiga läbida . Samuti testisin talvel suure hooga ringtee läbimist . Iseaalselt toimis . Ilma oleks kindalsti kaldast all olnud. Isegi Rapla kardirajal tuli DCS peal sama aeg mis ilma.

Leidsin ka UM kodukalt mõned illustreerivad näited ning paar sõna juttu.
PS! Kuidas kokkutulekuga siis jääb
PS! Kuidas kokkutulekuga siis jääb

GS
Nonii, ma tegelt haudun juba siin terve viimase nädala plaani. Nüüd ahistan oma mõtetega ka Märti, kes vast võimaluse korral ka meid "toetama" tulebIlmar kirjutas:No minul on suvi ja vabaaeg nii, et lepime ajad kokku ja vaatame järgi ...

Seega seltsimehed, olge valmis

Viimati muutis Raivo, 30.06.2006 12:43 47, muudetud 1 kord kokku.
GS
Jah, aga tegelt on plaan ka muud teha, kui ainult testidaruut kirjutas:No aga järgmise nädala lõpus peaks olema cup rapla rajal. Seal teil ju hea igasuguseid kontrolle katsetada.Raivo kirjutas:Et järgmine nädal tahaks mingi konkreetse ürituse kuupäeva ja plaani välja pakkuda. Seega seltsimehed, olge valmis

GS
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
No kuidas on , kas saite oma ASC JA DSC proovitud või jäigi asi ainult jutu tasandile?Raivo kirjutas:Jah, aga tegelt on plaan ka muud teha, kui ainult testidaruut kirjutas:No aga järgmise nädala lõpus peaks olema cup rapla rajal. Seal teil ju hea igasuguseid kontrolle katsetada.Raivo kirjutas:Et järgmine nädal tahaks mingi konkreetse ürituse kuupäeva ja plaani välja pakkuda. Seega seltsimehed, olge valmisEt juuli keskel siis millaski.
Oma pere autodel mõlemal ASC peal. Enda oma siis 99 ja naise auto 00 aastaarvuga.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
proovisin ,siis ka selle asc nuppu ,et mis värk sellega on.
katsetasin mustamäe prisma parklas ja siledate suvekummidega.kui asi töötas ,siis ratast all ringi ei võtnud ja külge ette kudagi ei saanud aga kui vajutasin nuppu(armatuuris läks tuluke ka põlema) ratas all ringi ja külg ees jube harjumatu nati jäi postist puudu (maal kruusateepeal sama asi)
hämmastav on se e,t kui asc väljas ,siis kiirendus parem
(vähemalt tundus)
katsetasin mustamäe prisma parklas ja siledate suvekummidega.kui asi töötas ,siis ratast all ringi ei võtnud ja külge ette kudagi ei saanud aga kui vajutasin nuppu(armatuuris läks tuluke ka põlema) ratas all ringi ja külg ees jube harjumatu nati jäi postist puudu (maal kruusateepeal sama asi)
hämmastav on se e,t kui asc väljas ,siis kiirendus parem

- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
loomulikult on siis kiirendus parem , muidu ju hakkab mootorit pooma kui tahab ratast ringi võtta.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio