küsimus pumba kaane kohta 2,5 td
küsimus pumba kaane kohta 2,5 td
Äkki keegi teab kas vanal 93 aasta 2,5td on võimalik pumba kaant remontida, kes remondib ning kontaktandmed ja kui ei ole siis kas kuskilt võimalik uus kaan osta mitte kasutatud. Kes eestis üldse müüb neid kaani. Igasuguse info eest tänulik.
veel lisaks
Autol on mootor m51
Keegi pole mulle suutnud muud seletust leida põõrete kõikumisele. Kõiguvad tulede sisse lülitamine, rooli välja keeramine, sojenduse lülitamine, kõige rohkem ennast häirib pidurdamisel pöörete kõikumine automaat kastiga auto nimelt. Auto ise käivitub hästi nii külmalt kui ka soojalt.
Sai käidud UM diagnostikas ja selt väideti, et pump nahkas täiega. Tel. teel vestlesin Oisu meestega, nende arvamus, et kaane rajad kulunud.
ise ma olen suhteliselt pessimistlik nende diagnooside suhtes, sellepärast, et mingi asi pidi selle raja sisse kulutamise põhjustama ja seda pole suutnud keegi üles leida ega mulle seletada. Ise arvan ,et tegu mingi elektri veaga. Arvamus põhineb oma venna vanal 524 olnud probleemil nelja aasta taguselt kogemuselt. Kus sai proovitud nii remonditud kui ka täiesti uut pumpa aga viga ei leidnudki üles lõpuks eelarve oli kuskil 40 tuhat ja auto ikka ei töötanud korralikult.
Ei ole leidnud inimest kes viitsiks viga otsida või vähemalt pooviks midagi teha. Isiklikult ei meeldi mulle absoluutselt mõte osta peale uus kaan või kogu pump ja tõdeda, et ikka sama viga või poole aasta pärast maadlen jälle sama veaga.
Sai käidud UM diagnostikas ja selt väideti, et pump nahkas täiega. Tel. teel vestlesin Oisu meestega, nende arvamus, et kaane rajad kulunud.
ise ma olen suhteliselt pessimistlik nende diagnooside suhtes, sellepärast, et mingi asi pidi selle raja sisse kulutamise põhjustama ja seda pole suutnud keegi üles leida ega mulle seletada. Ise arvan ,et tegu mingi elektri veaga. Arvamus põhineb oma venna vanal 524 olnud probleemil nelja aasta taguselt kogemuselt. Kus sai proovitud nii remonditud kui ka täiesti uut pumpa aga viga ei leidnudki üles lõpuks eelarve oli kuskil 40 tuhat ja auto ikka ei töötanud korralikult.
Ei ole leidnud inimest kes viitsiks viga otsida või vähemalt pooviks midagi teha. Isiklikult ei meeldi mulle absoluutselt mõte osta peale uus kaan või kogu pump ja tõdeda, et ikka sama viga või poole aasta pärast maadlen jälle sama veaga.
sai isegi selle elektroonilise kaanega maadeldud, ja Karla autost ja kuskilt veel (a´la Autovaruosad jne.) ,ei mäleta täpselt aga palja kaane ostmine oli enamvähem 3/4 kogu komplektse uue pumba hinnast. Niiet, isegi pakkujad laitsid mõtte maha osta paljas kaan sellise papi eest kasutatud pumba peale. Targem on siis osta ikka kogu täiega, siis tead, et sinu aja jooksul enam pumbaga probleeme ei tohiks tekkida.
Remontida seal pole midagi, ka mul olid silmnähtavad lohukesed reostaadi rajal, eriti just sellel alal mis reostaat tavalise pöördevahemiku ajal liigub- eriti jõhkrad lohud olid nähtavasti tühikäigu kohal. Ja ikka viskas-loopis mootorit päris julmalt, eriti tühikäigul.
Ostisin mingi ca. tonniga kasutatud, vahetasin ise ära, koputasin nn. kaane kõrva järgi paika ja uhab jälle
**** on see ,et nüüd hakkab pump ää väsima, ei taha enam soojast peast hästi käima minna
Remontida seal pole midagi, ka mul olid silmnähtavad lohukesed reostaadi rajal, eriti just sellel alal mis reostaat tavalise pöördevahemiku ajal liigub- eriti jõhkrad lohud olid nähtavasti tühikäigu kohal. Ja ikka viskas-loopis mootorit päris julmalt, eriti tühikäigul.
Ostisin mingi ca. tonniga kasutatud, vahetasin ise ära, koputasin nn. kaane kõrva järgi paika ja uhab jälle

**** on see ,et nüüd hakkab pump ää väsima, ei taha enam soojast peast hästi käima minna

E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
aga kas keegi on lasknud patrikul natuke tühikäigu pöördeid tõsta? mul ka varem natuke lonkas, aga kui patrik ~50rpm tõstis siis kadus probleem ära.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
pumbakaan
ega jah tuttav lugu see pöörete kõikumine...mina sain asja korda nii et koksisin pumba kaant kõrva järgi mis tegelt pole eriti keeruline tegevus välja arvatud selle plommi välja urgitsemine ja asi töötab ilma tõrgeteta mingi 10k km..ei tea kui kaua veel aga kui juba nussima hakkab sul pump siis teada et diagnostika on suht , võta haamer ja kruika kätte ja tee mis suudad..saad tasuta korda mingiksajaks vähemalt...nii on olnud juba minu ja mu kolmel tuttaval kel kõigil on old sama motoga dislabemm ja täpselt sama jonkadi..jonkadi tühikäigul..kui teedki diagnosti siis jõuad niikuinii sinnamaani et hakkad ise leiutama...ja 8 kiloga on võimalik leida täitsa normaalne pump kui otsida viitsid 

BMW 325td 93`
tegin ka selle kaane toksimise läbi ja sain mingi aja sõita kuid siis hakkas jälle jamama. siis võtsin jalad selga ja põrutasin patriku juurde. juhtmed läksid autole külge ja hetke pärast oli kõik korras. nüüd on sõidetud ~20000km ja ikka ei ole veel probleeme. loomulikult võite proovida ka kaane toksimist, aga esiteks on see tüütu tegevus ja teiseks ei kesta see eriti kaua.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.