Hinnang: BMW 3 seeria
Korralik kolmene on ka varem kallis olnud. Lõin enda e46 hinna kokku - sain 900k piiri kätte... Tundub, et see ongi nii arvestatud - neliveoline luksvarustuses masin on sama hinnaga, mis sportmudel.Tom kirjutas:Selle raha eest saab tutika e46 M3 ju.. ja vist isegi alumise otsa 7se![]()
Aga ega jah nad peavad 3se kallimaks tegema, et 1ne nii kirves ei tunduks.
Hea asja eest peabki maksma
ja vähemalt on bemmi üldine baasvarustuse tase roolist ja istmest veidi paremaks läinud.
Hinna teeb kirveks osaliselt võimalus masinat täiesti oma suva järgi konfida, mis nõuab oluliselt paindlikumat koosteprotsessi kui miskite standardpakettide külgelappimine. Teine kirvekomponent on see, et leidub piisaval palju tegelasi, kes on seda heameelega nõus maksma.

Hinna teeb kirveks osaliselt võimalus masinat täiesti oma suva järgi konfida, mis nõuab oluliselt paindlikumat koosteprotsessi kui miskite standardpakettide külgelappimine. Teine kirvekomponent on see, et leidub piisaval palju tegelasi, kes on seda heameelega nõus maksma.
Ei ole palju. Seda ehk jah Eesti tingimustes kus iga sentimeeter arvel pole. Aga kui elad kuskil Münchenis või Bonnis ja iga parkimisesentimeeter on arvel ja tahad head autot mis ei oleks väga suur siis muud valikut kui kolmene bemar ju pole. Võib osta ka ju WRX või Type R ja toppida sinna metsikul hulgal müramatte ja ma ei tea mida, et igapäevased 200km kiirteel üle elaks aga kahtlen sügavalt, et keskmine kodanik selle peale tuleb või viitsib tegeleda.
Seega ongi ainus variant kui nõudmised väiksele autole samad mis suurele bmw osta.
Aga ilma rahata tehas ju teda valmis ei tee. Kui on kallis siis järelikult pole nõudmiste ja teenitava suhe paigas ja tuleb leppida pezoo207-ga.
Seega ongi ainus variant kui nõudmised väiksele autole samad mis suurele bmw osta.
Aga ilma rahata tehas ju teda valmis ei tee. Kui on kallis siis järelikult pole nõudmiste ja teenitava suhe paigas ja tuleb leppida pezoo207-ga.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ma ei väida, et kolmene jube halb oleks (ma lihtsalt ei ole väikeste autode austaja- lihtsalt vähemalt minu jaoks tundub 3ne nats ahistav), kuid enda seisukohast peaks ma küll püstilollakas olema, kui 800K eest kolmeka ostaks, seda seisukohta ei muuda ei diiselmootor, mida kõik siin jubedalt fännavad ega ka 4vedu. Samas, baasvarustuses 540 hind algab näiteks 778Kst ja nendele, kes fännavad diislit ja nelivedu- 530xd baashind on 728500 EEK. Andmed pärinevad siit >>> http://www.bmw.ee/?c=%2Fshowroom.php%3F ... 26menu%3D3 Asi polegi selles, et auto jube kallis on (muidugi on ka), kuid sellise auto puhul...no ma ei tea- sama raha eest saaks põhimõtteliselt klass kõrgema ja seega ka kvaliteetsema auto. Muidugi arvan, et eks selle konkreetse kolmeka varustus oli ka üsna hea, kuid samas arvan ka seda, et kõrgema klassi auto baasvarustus on juba iseenesest parem, seda vähemalt mina arvan, ja kui me võtame näiteks 540, mis kuulub viienda seeria tippude hulka- v.a M5 muidugi, siis olen kindel, et minu vajadused rahuldaks ka baasvarustuses 540 täiesti, kui me räägime liikumise mugavusest, mitte disainist vms...
Sellistel tingimustel mina küll kaks korda ei mõtleks, aga ütlen siinkohal oma seisukoha- see on puhtalt minu arvamus ja seega ei kuulu arvustamisele.

BMW puhul mina olen siiani täheldanud et 3 on täpselt sama kvaliteetne kui viiene. Suurel autol lihtsalt suure auto eelised.AARE530 kirjutas:http://www.bmw.ee/?c=%2Fshowroom.php%3F ... 26menu%3D3 Asi polegi selles, et auto jube kallis on (muidugi on ka), kuid sellise auto puhul...no ma ei tea- sama raha eest saaks põhimõtteliselt klass kõrgema ja seega ka kvaliteetsema auto.
Ega BMW pole mingi säästuauto, et kolmene on komplekteeritud plekist ja kõvast plastikust ja viiesel õiged materjalid.
Armatuurid ja materjalid on tapselt samad. Mõlemas on vaikne sõita ka suurel kiirusel.
See ongi selle 800 tuhande point. Muud väikest autot mis oleks suure auto viimistlusega pole olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Sellega ma küll ei nõustu, et kolmene,viiene,seitsmene oleks seest sama vaiksed, mugavad jne. Ja on küll kolmesel kasutatud odavamaid materjale, kui 7-sel, millel on nt. nahast armatuur jne.
Ma arvan, et isegi kolmese omanikud tunnistavad seda , et viiene ja seitsmene on palju vaiksemad ja mugavamad kolmesest.
800k on hoopis selline asi, et ootad 2 aastat ja ostad Saksast kasutatud e60 m5
Ma arvan, et isegi kolmese omanikud tunnistavad seda , et viiene ja seitsmene on palju vaiksemad ja mugavamad kolmesest.
800k on hoopis selline asi, et ootad 2 aastat ja ostad Saksast kasutatud e60 m5

Ei usu mina, et Aarel käib kolmesel pea lakke, iste jääb kitsaks või iste ei liigu piisavalt taha. Ju tal peas mingi klikk on, mis seda väiksemat autot kartma paneb. Tema seniseid kommentaare lugedes olen aru saanud, et tal pole põhjust pidevalt rahvast täis autoga sõita, et peaks hirmsasti tagaistujate ruumi pärast muretsema. Raputab teine jah natuke rohkem, kui suurem ja raskem auto, aga selle kompenseerib hulgaga sõidumõnu. See siis jutt minu poolt, kes ma olen hetkel ja siiamaani kolmese fänn. Hakkas häirima jutt kolmeka hirmsast väiksusest. Nii, tuld
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ei, ma ei väidagi, et mul pea lakke käiks vms, aga lihtsalt eelistan suuremaid autosid, kuna hindan suuremate autode paremat teelpüsivust, ruumikust jne. Ja ses suhtes on toomil isegi õigus, et ma tõesti sõidan suurema osa ajast üksi, seega tõesti pole see nii oluline, vähemalt hetkel. Aga arvan ka, et näiteks pideval näiteks neljakesi sõites on kolmekas juba tiba väike, see on minu arvamus... Vaata, toom, samamoodi, nagu sina oled kolmese austaja, olen mina suurte autode austaja, mis teha, kuid ega ma siis teiste arvamusi maha tee
Ja arvan ka seda, et kõigi arvamus ei peagi kattuma, seda nii selle teema kui ka kõigi teiste teemade puhul
Mina tunnen ennast näiteks ülihästi L- kerega uues seitsmeses, kuigi jah, eks ta endale käib veel üle jõu...


Ei tohiks olla üllatav, aga tulles E39 pealt E46 peale on rooli taga ikka tunduvalt vähem ruumi külltoom kirjutas:Ei usu mina, et Aarel käib kolmesel pea lakke, iste jääb kitsaks või iste ei liigu piisavalt taha.


Seega, maitse asi, millega keegi sõidab. Ideaalis mulle palju poleks vaja, üks E46 M3 ja E60 535d Touring perevajadusteks

-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 12.06.2005 19:03 05
see võtab kehamahlad ikka nii jooksma et viimne mõistuseraas kipub ära minema. naine ja lapsed panti ja masinale järgi
. õnneks jõuab mingi osa mõistusest ukselävel ajju tagasi ja lollused jäävad tegemata.
hinnast: varustuses sellest hinnast ülespoole enam eriti 3-se puhul vist minna ei anna jah? kas 5-sel,7-mesel annab? pakun et annab. kolmene maru hinnaga aga jumal mida täislaks 760i veel maksab?
lihtsalt mõte.

hinnast: varustuses sellest hinnast ülespoole enam eriti 3-se puhul vist minna ei anna jah? kas 5-sel,7-mesel annab? pakun et annab. kolmene maru hinnaga aga jumal mida täislaks 760i veel maksab?
lihtsalt mõte.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Tean, et üks 550 individualvärvi ja igast muude vidinatega 550 eest maksti 1,9M, kusjuures näiteks sisemuses midagi erilist polnudki, kui vaatad, punasest puidust dekoratiivliistud ainult olid, mis silma hakkasid, esiistmete peatugedes monitorid jms, Individual veljed jne. Aga kui selle kriteeriumi järgi võtta, siis oleks 760Li täislaks vast isegi mingi 2,5M vähemalt, kui mitte rohkem...auktagavarakummis kirjutas:kas 5-sel,7-mesel annab? pakun et annab. kolmene maru hinnaga aga jumal mida täislaks 760i veel maksab?
lihtsalt mõte.
Minu teada on baashind 1890100 ja siis täislaksuga peaks see olema kuskilAARE530 kirjutas:Tean, et üks 550 individualvärvi ja igast muude vidinatega 550 eest maksti 1,9M, kusjuures näiteks sisemuses midagi erilist polnudki, kui vaatad, punasest puidust dekoratiivliistud ainult olid, mis silma hakkasid, esiistmete peatugedes monitorid jms, Individual veljed jne. Aga kui selle kriteeriumi järgi võtta, siis oleks 760Li täislaks vast isegi mingi 2,5M vähemalt, kui mitte rohkem...auktagavarakummis kirjutas:kas 5-sel,7-mesel annab? pakun et annab. kolmene maru hinnaga aga jumal mida täislaks 760i veel maksab?
lihtsalt mõte.
3774132!!!!!!!