E34. Millised head ja vead?
http://www.hot.ee/bad2/pg96
http://www.hot.ee/bad2/pg97
http://www.hot.ee/bad2/page122
http://www.hot.ee/bad2/page123
ise soovitaks 3,0 või 3,5
omasin 3,0 ja kulu ei suutnud külmal talvel ka üle 15 ajada,samas mnt sain ca 8 l sajale.
mingi aeg sõitsin 525 125 kw ja kütet kulus tiba enam
http://www.hot.ee/bad2/pg97
http://www.hot.ee/bad2/page122
http://www.hot.ee/bad2/page123
ise soovitaks 3,0 või 3,5
omasin 3,0 ja kulu ei suutnud külmal talvel ka üle 15 ajada,samas mnt sain ca 8 l sajale.
mingi aeg sõitsin 525 125 kw ja kütet kulus tiba enam
- danieltina
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 26.12.2004 14:37 30
osta audi parem, mingi audi a 6 või C4 kerega audi 100 , 2,6 või 2,8 v6
need mootoridpeavad paremini vastu ja esisillad Samuti,
bemar on möeldud siledale teele rohekm, mittemeie kuumaastikule,
eks kui raha on palju vöid ju osta kohe mingi vöimsama mootoriga 700 'se
näiteks 740. ja ylessepoole, selle mille hoiad BENSIINI pealt kokku läheb sul juppide peale, oletades kui ostad väiksema mootoriga,
mida suurem ja vöimsam vau on vahel seda töökindlam, ning pikaealisem.
need mootoridpeavad paremini vastu ja esisillad Samuti,
bemar on möeldud siledale teele rohekm, mittemeie kuumaastikule,
eks kui raha on palju vöid ju osta kohe mingi vöimsama mootoriga 700 'se
näiteks 740. ja ylessepoole, selle mille hoiad BENSIINI pealt kokku läheb sul juppide peale, oletades kui ostad väiksema mootoriga,
mida suurem ja vöimsam vau on vahel seda töökindlam, ning pikaealisem.
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
jama. esiveolisel audil saad juppe kiirelt ja rohkesti vahetada. kui audi oleks neliveduline, siis jah võib audit soovitada, sest siis läheb osa vedavast koormusest tagasillale, esisillal veits kergem "hingata". isegi oma 2.8 quattrol vahetasin iga kolme kuu tagant stabikavarda pukse. mootori kohta ei oska midagi öelda, minu vana 2.8 quattro (128kw)´94 on sõpsil juba üle poole milli läbinud ja remonti pole veel läinud (küll aga sidur ja käigukast)danieltina kirjutas:osta audi parem, mingi audi a 6 või C4 kerega audi 100 , 2,6 või 2,8 v6
need mootoridpeavad paremini vastu ja esisillad Samuti
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
pigem lähtuksin sellest, et mida suurem mootor, seda rohkem sõidumõnu. Küsiti E34 vigu & häid pooli, mitte sinu Audi-lembust. 700'ne on tore niisama chillimiseks, kui tahad korralikult sõita, siis veidi vale auto linnas selleks.danieltina kirjutas:osta audi parem, mingi audi a 6 või C4 kerega audi 100 , 2,6 või 2,8 v6
need mootoridpeavad paremini vastu ja esisillad Samuti,
bemar on möeldud siledale teele rohekm, mittemeie kuumaastikule,
eks kui raha on palju vöid ju osta kohe mingi vöimsama mootoriga 700 'se
näiteks 740. ja ylessepoole, selle mille hoiad BENSIINI pealt kokku läheb sul juppide peale, oletades kui ostad väiksema mootoriga,
mida suurem ja vöimsam vau on vahel seda töökindlam, ning pikaealisem.
Mootorid peavad paremini vastu?
Selle peale ütlen sulle, et osta Statoili stardikas.
Mul endal & nii mõnelgi tuttaval on veel M30 3.5i.
Eks leiuta mulle aastaks mingi pakutud Audi sõita, aasta pärast saad tõenäoliselt kapremo teha, erinevalt Bemari vanadest 12-klapilistest.
Lisaks peab ikka päris sooda olema, kui LSD'ga tagaveole & suht särtsakale mootorile mingit esiveolist vokki eelistad, mille mootor on ka täielik uim.
No offence, sõitnud B4 2.6 V6 Quattroga - mõttetu auto, algul hüppab kohalt kui konn (ainus positiivne nähtus), muidu on mootor ülituim, auto on teel originaalvedruga kui sült jne. Sai linnas proovitud sõita & peab mainima, et kui ma oleks üritanud Audiga kurve läbida sama kiiresti, kui enda E34'ga teinud olen, siis seda õnnetut B4 siin ilmas enam poleks.
Mõtle nüüd ise, kui B4 oli juba paras uimakott, siis 100 kere on ju veel raskem

Suurema vähema remomise kohta parem midagi ei ütle - Bemaritel esineb mootorites praktiliselt ainult plokikaane jama, ülejäänud peab üldjuhul hästi vastu. Lisaks sellele arvesta seda, et iga asi, mida V8'l või V12'l remondid, on oluliselt kallim, kui reaskuuesel.
Selle õmblusmasina kohta ütleks nii palju, et iga vabalthingav Audi on seda kordades rohkem.
Btw pole mingi Audi-vastane, olen vaid seda meelt, et Audi on teinud vaid korralikke turbomootoritega (bensukaid) autosid.
W12
Nende audide mootorid head??? Osta stardikas tõesti....
Juba nende "vaude" võimsusnäitajad on nii nõrgad, et nutt tuleb peale, olematust töökindlusest ja suurest bensutarbest ei räägigi.
2.6 on 150 hj
2,8 on 174 hj
Tõsi, B5 2.8 on 193 hj, ainult selle "agaga", et selle bensukulu linnas on sama mis 750-l (suvel 16, talvel 25 sajale). Mul on selline olnud. Tõmmet alla 4000 pöörde pole ollagi....
Juba nende "vaude" võimsusnäitajad on nii nõrgad, et nutt tuleb peale, olematust töökindlusest ja suurest bensutarbest ei räägigi.
2.6 on 150 hj

2,8 on 174 hj



Tõsi, B5 2.8 on 193 hj, ainult selle "agaga", et selle bensukulu linnas on sama mis 750-l (suvel 16, talvel 25 sajale). Mul on selline olnud. Tõmmet alla 4000 pöörde pole ollagi....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
tere
Esimene auto mul:POstsin just endale ka 525i 141kW isendi ja sidur viienda kaäiguga libiseb kui lapp põhja suruda aga kui vaikselt kiirndada 5käiguga ei libise!
esisillas mingi kolks pidurdamisel muidu pole ja seest korras istmed koniauke pole tuhatoosid läigivad jne eestisse tuli auti 2004aasta ja aasta on seisnud tiba roostet ukse peal liistu all muidu igati (Y) pill möödasõit pole probleem:D:D:D:D:D:D:D
Jõudu bmw mehed! BMW POWER!
esisillas mingi kolks pidurdamisel muidu pole ja seest korras istmed koniauke pole tuhatoosid läigivad jne eestisse tuli auti 2004aasta ja aasta on seisnud tiba roostet ukse peal liistu all muidu igati (Y) pill möödasõit pole probleem:D:D:D:D:D:D:D
Jõudu bmw mehed! BMW POWER!
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
UM hindadega läheks ainuüksi 4xõõtshoovad 9K + veel puksid ja muud vidinad.AARE530 kirjutas:Ses suhtes õige, et kui kavatsed järgmised aastad sõita... Samas, olen kuulnud, et UM annab sillajuppidele 2a garantiid...
Endal sesisab ka 100% esisilla renoveerimine ees ja valisin õõtsade puhul taastamise variandi. 4tk. 600eek

Kuuldavasti peavad ka hästi vastu.
Juurde veel b-osa puksid (kussjuures mitte need kõige pehmemad), kondid, rooli pika lati taastamine ja peaks hakkama saama ~3K'ga.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nojah, ei ole kunagi vastu vaielnud faktile, et UM on kallim kui muud variandid, kuid samas- kui sa näiteks kulutad täpselt poole vähem ja see kestab ütleme poolteist aastat, siis on kasu vast sees, aga kui alla selle, siis on ju kokkuvõttes kahjulik- olgugi, et sa ütkled UMi sillaremondi hinnaks 9K, ei pea ju vähemalt 2 aasta jooksul enam sentigi selle remondiks kulutama...
Aasta tagasi olin ka ise dilemma ees- kas teha nii või naa, kuid vbl on asi selles, et olen laisavõitu kohal vms, siis ei viitsinud ma väga pikalt pead vaevata küsimusega, kust saada odavalt juppe, kus remontida jms, tegin ikkagi kõik ühes kohas, teadagi kus
Kuid see ainult minu arvamus ja värki, ei hakka kellelegi pähe taguma, kes ja mida peaks tegema
Aasta tagasi olin ka ise dilemma ees- kas teha nii või naa, kuid vbl on asi selles, et olen laisavõitu kohal vms, siis ei viitsinud ma väga pikalt pead vaevata küsimusega, kust saada odavalt juppe, kus remontida jms, tegin ikkagi kõik ühes kohas, teadagi kus

Kuid see ainult minu arvamus ja värki, ei hakka kellelegi pähe taguma, kes ja mida peaks tegema

- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Arvatavasti nüüd lähitulevikus lähen UMi, lihtsalt kontrolliks, kuid näiteks mingi juunikuus UMis töötamise ajal ei leitud ühtegi viga, see siis alates eelmsie aasta novembrist arvestades, kui sai sillaremont tehtud. Ja ei ole ka seni tekkinud mingeid kolinaid ega midagi, arvestades mu auto jäika vedru, kuid auto on hakanud nagu rohkem teed otsima, seetõttu ka UMi külastamise plaan. Võibolla oleks seis ka hullem, kuid eelmise aasta lõpus- selle algul sai kokku mingi 4 kuud vuratud Rootsi teedel, eks see ka suht säästev asjaolu. Ka talvine läbisõit üldse jäi suht väikeseks...
A miks osta alumiiniumit, kui ühe selle õõtsa eest saab 2 terast?Nu kirjutas:UM hindadega läheks ainuüksi 4xõõtshoovad 9K + veel puksid ja muud vidinad.
Kood: Vali kõik
VO kood nimetus kogus laos ühikuhind ühikuhind + KM
31121139991 ÕÕTSHOOB ( ERIHIND ) 15 F 1193 1407.74
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sest teras on tugevam. Ja on samuti originaal. Taastamisega on see asi, et sõltub ilmselt tegijast. Ka siin on räägitud, et nutikamad suudavad isegi määrdenipli installida.Nu kirjutas:aga miks osta terast kui 1/10 hinna eest taastatakse mu orikas alu hoob ära.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
siuksele inimesele e34 küll ei sobi,kes kapotialla ainult suures hädas aknapesuvedelikku juurde valab ja hooldatakse stiilis "sõidan-kuni-kannatab-ja-müün-maha"
enamus e34`sid on totaalsed rimakad ju,mis ringi sõidavad.odav osta ja kallis pidada.....fanatile sobib
enamus e34`sid on totaalsed rimakad ju,mis ringi sõidavad.odav osta ja kallis pidada.....fanatile sobib
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Olulist vahet küll ei tunne, võrreldes 141kw isendiga. Too 141kw käib võibolla sujuvamalt pöördesse, kuid tõmbe vahet olulist ei ole. Nii tundub vähemalt, omal on see 125 kw ja sõbral 141 kw võimsam küll ei tundu.skiman kirjutas:nii aga 2,5 125kw kuidas siis sellega on kas jääb kaa kere kohta lahjaks??
Ainus asi mis on, on see, et uimane on veits. Ta ei tõmba nagu teravalt, vaid tunned, kuidas 3500 pöörde peal mõnus istmesse suruv tõmme saabub. Võibolla see ongi selline suuremate mootorite asi ( mõtlen siis suuremaid, kui 2l)