No jah ,aga sel juhul pole ka vaja kuulutuses kirjutada ,et M pakett ,design jne...kollerimees kirjutas:Aru ma ei saa kuidas see asi siis on.Palju on selle 1991.a. aasta üle vaieldud ja selgusele jõudmiseks isegi tehaseni mindud. Jutt käib siis E36 mudelist 1991.a. M-tech. Teada on vaid see,et tollel autol peab olema M-i stanged, rool ja tiib. ................................... Parimatega...
Kõvatamine
Ja mina olen üht sellist '94a masinat ka pikalt omanud. Küll ilma igasugu M pakettideta. Kui ülevaatustel kurjaks hakkas minema, vormistas UM "ümberehituse" ja väljastati uus tehniline pass, seekord juba ilma kati märketa.truumu kirjutas:On küllmeph kirjutas: Ühtegi M50 mootorit ei ole ilma katalüsaatorita toodetud.
Nii M50B20 kui ka M50B25
Kui vaidlema tahad hakata siis ma seda teha ei viitsi. Neid autosi on päris palju. Ja seda pole mina omapeaga välja mõelnud. Seda enam,et minulgi on selline M-Tech.meph kirjutas:Ühtegi M50 mootorit ei ole ilma katalüsaatorita toodetud. Ja muu jutt on ka suht absurdne...kollerimees kirjutas:Aru ma ei saa kuidas see asi siis on.Palju on selle 1991.a. aasta üle vaieldud ja selgusele jõudmiseks isegi tehaseni mindud. Jutt käib siis E36 mudelist 1991.a. M-tech. Teada on vaid see,et tollel autol peab olema M-i stanged, rool ja tiib. Küljeliistud on tavalise omad ja peeglid samuti. Märgid panid ise BMW diilerid ja osad ka tehasest. Miks siis tulevad sellised poolikud M paketiga autod meile? Sellepärast ,et need stanged vahetatakse juba saksas või leedus võimaluse korral tavaliste vastu ümber ja stanged lähevad eraldi turgu. Sellel aastal toodeti vaid selliseid autosi 2,5 motoga ja 141kw.Muud ei ole kindlasti õiged. Üheks eripäraks nende autode juures oli ka veel see, et nad olid kõik ilma katita. Ja kui tahad neid eestis praegu arvele ametlikult saada siis pead ise kati alla panema.Sellel mudelil pole eestis ametliku tüübikinnitust ilma katita. Nii on asi minule vähemalt selgeks tehtud kuna oman isegi ühte sellist isendit millel samuti need märgid peal on ja valed stanged siis pole mõtet kõigile meestele näpuga näidata, et kõvatab. Aga äkki ta ei tee seda ja tal siiski ongi selline auto, ja ta pole neid märke sinna ise pannud.Jutt käib 1991.a. lõpuni toodetud autodest. Nii olen mina sellest arusaanud ja parandage nüüd mind kui eksin. Ja ma ei hakka endaomal sellepärast neid märke maha ka kakkuma, et keegi võib arvata, et kõvatan
Parimatega...
E34 M50 mootori ja ilma katita varianti toodeti minuteada 89-92.aMuhv kirjutas:Ja mina olen üht sellist '94a masinat ka pikalt omanud. Küll ilma igasugu M pakettideta. Kui ülevaatustel kurjaks hakkas minema, vormistas UM "ümberehituse" ja väljastati uus tehniline pass, seekord juba ilma kati märketa.

Aga ma võin ka eksida...
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=229174
paremat pealkirja enam pole ja veel see M pakett kuhu see kadund on
paremat pealkirja enam pole ja veel see M pakett kuhu see kadund on

? Millest probleem on?
Vötsime istmed välja (E30 Touring 318i) - neid oli kuskil mujal tarvis!
Auto maksab ainult 17000 EEk, rahvas mida te tahate sellise raha eest?
Löppkokkuvöttes on ka Sakslaseid kes ei hoolitse oma auto eest!
Ja mina ei ole selline kes peidab siin Eestis igasuguste vead värvi alla ära!
Kilomeetrid on nii nagu need on!
Auto maksab ainult 17000 EEk, rahvas mida te tahate sellise raha eest?


Löppkokkuvöttes on ka Sakslaseid kes ei hoolitse oma auto eest!

Ja mina ei ole selline kes peidab siin Eestis igasuguste vead värvi alla ära!
Kilomeetrid on nii nagu need on!

E36 325 kabriolett
E 34 530i Schnitzer-väike Sport Paket
E 34 530i Schnitzer-väike Sport Paket
E 30 istme olukord
Lisaks teavad vist asjatundjad, et tume-hall istmeriie E 30, ajavahemikus 89 - 90, oli eriti kehv!
Minu Baur TC läbisoit on ainult 141000 km ja juhiiste hakkas juba vaikselt lagunema - siis ma vötsin selle välja ja asendasin Recaro nahkistmega, et ühel päeval jälle korralik iste keldrist välja tuua.
Minu Baur TC läbisoit on ainult 141000 km ja juhiiste hakkas juba vaikselt lagunema - siis ma vötsin selle välja ja asendasin Recaro nahkistmega, et ühel päeval jälle korralik iste keldrist välja tuua.
E36 325 kabriolett
E 34 530i Schnitzer-väike Sport Paket
E 34 530i Schnitzer-väike Sport Paket
Huvitav kuulutus, väidetakse, et auto on Itaaliast, samas on Saksa punase äärega transiitnumbrid. Olgu Saksamaal müüakse ka Itaalia autosid samas ei anta neile punaseid numbreid nagu ka TÜFita autodele. Samas väidetakse, et auto tuli Eestisse alles hiljuti aga miks transiit numbrite kehtivusaeg lõppes aasta tagasi?!?? Auto seisis kuskil aasta otsa?!?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Muidumees aega surnuks löömas
BMW 318 tds Otse Itaaliast 1.8
Auto otse Itaaliast?!? Miski pärast on autol Leedu transiitnumbrid BA05282
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Auto link: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Muidumees aega surnuks löömas
See auto keerab ennast ümber kardaani sõlme, kui tal tõesti niipalju hobuseid on.kimmo kirjutas:Auto on megatuuning sulotioun. Vaga hea kord. Sierra neliratas. Scarpio 2.9 , Panid 2 turbo sveits. Soitab 10 sekunt veerantmiil. 1km soitab 305 km/h. Proovib võimalus. Palju osat Ford Focus. Pidurid Ford Focus RS.Holari kirjutas:k****i imeasi see on?????
