Hädas E-36 esisillaga.
Hädas E-36 esisillaga.
Nimelt olen pikemat aega hädas esisillaga. Midagi nagu kolksub ja lõtk on nagu sees. Sai siis vahetatud suvel nüüd täisring-mõlemad sarniirid, kondid ja rooliotsad. 6 kuud on möödas ja juhipoolne sarniiri kumm on ymbrise kyljest lahti jälle ja koliseb nii mis jube.
On kellelgi kogemust, et milles häda võib olla. Sest juba 1,5 aastaga on 3 sarniiri läind ja arvan, et see pole normaalne. Taga sild on tipp-topp. Jutux on olnud ka, et on pandud E-30 sarniirid, kuid pole kindel kas need ikka sobivad.
Ette tänades.
On kellelgi kogemust, et milles häda võib olla. Sest juba 1,5 aastaga on 3 sarniiri läind ja arvan, et see pole normaalne. Taga sild on tipp-topp. Jutux on olnud ka, et on pandud E-30 sarniirid, kuid pole kindel kas need ikka sobivad.
Ette tänades.
Auto myyk ei tule kõne allagi.
To marx Räägi neist õõtshoova puksidest, kuidas sa veendud et need läbi? Vaatasin põhja alla, kuid pragusid küll ei leidnud. Muidugi võib olla on see kumm lihtsalt elastsuse kaotanud
To raiz UM ei lähe põhimõtte pärast juba, sest sealt olen saanud aint negatiivsed kogemused.
To marx Räägi neist õõtshoova puksidest, kuidas sa veendud et need läbi? Vaatasin põhja alla, kuid pragusid küll ei leidnud. Muidugi võib olla on see kumm lihtsalt elastsuse kaotanud

To raiz UM ei lähe põhimõtte pärast juba, sest sealt olen saanud aint negatiivsed kogemused.
Suure mootoriga E36-l tasub sillas kasutada vaid originaalosi ja lasta need esinduses paigaldada. Minu kogemus ütleb, et b jupp peab ca 5000 km a jupp ca 50 000. On ka erandeid - viimane ring sarniire läks garantii korras vahetusse. Läbisõit oli vaid ca 17000km. Samas nenditi, et tagumised õõtsa kummipuksid läbi - olin lasnud need miski hulluse ajel westlandis vahetada (ca 10 000km) Mis nad sinna panid??? Originaalid pidasid ca 90 000km.
Vaheta alati paaris - st mõlemalt poolt korraga. Kui vähegi võimalik vaheta ära kõik vigased osad (ka amordid). Nii võid olla kindel, et asi kestab.
Ainus silla asi mida ma UMis teha ei raatsi on stabika kontide vahetus - Aavest LMI ja vaheta või ise - lihtne. Teine on sildade reguleerimine. UM-900.- Margus Murakas 450.- Arvan, et teine variant kehvem küll pole
Kui sul UMiga probleeme, siis mina aidata ei oska - olen ikka hirmsat moodi mööda erinevaid sepikodasid rännanud. No võta üht ja viska teist. Kõige enam olen austanud neid kohti, kes ausalt öelnud - meil pole vastavaid riistu, pöördu sinna või sinna. Aus suhtumine vähemalt.
Vaheta alati paaris - st mõlemalt poolt korraga. Kui vähegi võimalik vaheta ära kõik vigased osad (ka amordid). Nii võid olla kindel, et asi kestab.
Ainus silla asi mida ma UMis teha ei raatsi on stabika kontide vahetus - Aavest LMI ja vaheta või ise - lihtne. Teine on sildade reguleerimine. UM-900.- Margus Murakas 450.- Arvan, et teine variant kehvem küll pole

Kui sul UMiga probleeme, siis mina aidata ei oska - olen ikka hirmsat moodi mööda erinevaid sepikodasid rännanud. No võta üht ja viska teist. Kõige enam olen austanud neid kohti, kes ausalt öelnud - meil pole vastavaid riistu, pöördu sinna või sinna. Aus suhtumine vähemalt.
Mul E34 91 ja samasugune kobin käib aukudest läbi sõites. Eriti annab tubda siis kui pidurdamisel mõni auk ratta alla jääb- siis on tunne et kohe kohe kukub alt ära midagi. Lasin ka ülesse tõsta ja sillas ei leitud midagi mis võik loksuda või koliseda
. Kobin meenutab veidi nagu absiga pidurdamist aga ainult valjemini...
