meph kirjutas:USA V8 vastupidavuse koha pealt küll pole mõtet mingit negatiivset tooni võtta. See on samasugune mootor nagu 80'date audi 1.6 liitrine ilma turbota diisemootor... vastupidavuse koha pealt siis. Ei vaja praktiliselt mingit hooldust kui vähegi normaalselt temaga ringi käid ja pool miljonit kilomeetrit ilma kapremondita ei ole mingi küsimus.
USA V8'ga võid kohvi ka jahvatada silindrites, vastu peab ka sellele

Tore kohvi võid sa jahvatada. Pakun aga , et on ka paremaid viise röstitud ubade purustamiseks. USa V8, ole siis kena ja näita mulle reaalselt mootorit mis pole kordagi lahti käinud ja on näiteks 500 000 kella peal.
Eestis. Pole mõtet tuua näiteid mingitest internetifoorumitest leitud "faktidest" jne. Siis võib sulle vastu näidata sama palju sõitnud japsi. Mitut.
Hakata võrdlema Skyline või Suprat usa V8 on äärmiselt naeruväärne tegevus. Elusad näited on Eestist olemas. Mister Zolotarjov sõidab oam Supraga iga päev. Seesama Supra on võimeline heal päeval ja vahest ka halval tagatulesid näitama nendele veekaheksatele mis vaevu 3x400 meetrit koos püsivad ja kus originaalmootorist on mälestus. Millisest vastupidavusest me räägime ?
Tagasi teemasse. Aare tahab hirmsasti vaielda ja üritab öelda, et BMW 1,8 on hea mootor.
Ok, olen nõus, et inimesele kes tahab sõita BMW-ga ( mis on ka täiesti mõistetav soov

) ja kes elab Saksamaal kuskil suurlinnas ja istub ummikus iga päev paar tundi. Tal pole tõesti vahet mis mootor tal seal vahel tiksub. Pealegi selle 1,8 karakteristika sellise ummikuelu jaoks sobib täitsa hästi.
See "sport", tõesti ei ole nii BMW spets, no on mul siin mingi 1,8 kahe nukaga mis tegelikult on 1.9. 103kW.
Tore mootor on. Kui see oleks mingi Hyundai vahel siis ma karjuks vaimustusest. Aga kuna ma olen elus ka teiste autodega sõitnud ja BMW on minu jaoks mark mille suhtes on ootused ja nõudmised ehk suuremad. Ja kui nimetada midagi heaks siis tekib küsimus, millega võrreldes ?
Seega head asja saame võrrelda vaid teise hea asjaga. Ja sellisel puhul ei kvalifitseeru see mootor isegi parimate 1.6 liitristega joonele panna. Isegi mitte numbrite järgi. Kaotab igas asjas, karakteristikas, võimsuses, ökonoomsuses jne.
On siis hea ? Tõesti mingi fordi puhul ei võtaks sellist asja teemaks, BMW puhul küll.
Ja mis puudutab hondasiivikuga 10 liitriga 200km siis see on täiesti reaalne ettevõtmine rahulikult 110-120 km/h. Selle E36 5 liitrit sajale jutt.. tule palun ja näita mulle seda. Ausalt öeldes mul on savi sellest paarist liitrist siia sinna, bemariga lihtsalt naudid sõitu ja ei kuula maantemüra aga pole ei minul ega mu sõpradel-tuttavatel veel olnud 4sil. bensiinimootoriga bemarit mis viis sajale võtaks. Seda tahaks päris oma simaga näha ...
