teema siis sellest et omal läks sidur läbi ja peaks uue muretsema ja tekkis mõte kaaluda sport siduri ostmist. aga kas keegi oskab öelda mis vahe on sport siduril ja tavalisel ja palju see maksab. keegi tark ütles et sport siduriga linna vahel halb sõita ..... ei tea .... kõik mõtted on tere tulnud.
autoks : E34 bmw 525 i 1993 a. 141 kw
tavaline sidur või sport sidur
sport kannatab rohkem väänet ja ei hakka nii ruttu libisema, kui paned stage 1 v 2 siduri siis kannatab linnas sõita,kui juba stage 3 v 4 siis sellega on mõtet ainult dragile minna-see lahutab paugust ja kui tuure taga pole siis sureb lihtsalt välja
sport sidur tavaliselt u 3 korda kallim kui tavaline,kui kiirendustele plaan minna pole pane tavaline

Viimati muutis gert83, 06.07.2006 21:39 19, muudetud 1 kord kokku.
E30 320i coupe manu 400NM
aga milleks parem sidur ? stock sidur saab ju suurepäraselt hakkama, see et üks kuluv asi ükskord ära kulub, on paratamatus.
sport sidur on mõeldud järgiaidatud autodele ning mida parem sidur, seda ebamugavam, kuni sinnamaani, et osad sidurid on on/off tüüpi ning nende puhul sidurit "libistada" ei saa. siduriketas iseenesest ei ole väga kallis, küll aga tarvis muretseda ka korralik sidurikorv
sport sidur on mõeldud järgiaidatud autodele ning mida parem sidur, seda ebamugavam, kuni sinnamaani, et osad sidurid on on/off tüüpi ning nende puhul sidurit "libistada" ei saa. siduriketas iseenesest ei ole väga kallis, küll aga tarvis muretseda ka korralik sidurikorv
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
kui nüüd õieti mäletan siis sai kunagi 325 alla 3,5 mootori siduri. kaks aastat burnouti ja siduri kestis korralikult.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.