vesi l2ks keema,jooksis ka v2lja.mis juhtus radikaga? aidake

nonii paistab et sama jama sul ka , mul küll ei aja kuskiltki seda toslat alt radikast läbi vaid lõhub ylemise lõdviku hoidja {Flange) katki see on see jäigast plastmassist jubla mis hoiab lõdvikut mootoriplokis kyljes kyljepealt , eniveis saad teada mis viga on teata , täna sain UMist uue flange panen 2h pärast peale kuid miski ytleb mulle et asi võib korduda ja lööb mõra sisse [esimest korda kui asi juhtus siis läksin kapoti alla puutusin nati lõdvikut kui see suure survega kõik tosla vastu mind ja igalepoole mujale paiskas]
ja automark on BMW 318i 95 aasta väljalase kettmootor
ja automark on BMW 318i 95 aasta väljalase kettmootor
flange panen 2h pärast eniveis /kui pean sellist teksti lugema/ miski ytleb mulle et asi võib korduda ja lööb mõra sisseDate kirjutas:nonii paistab et sama jama sul ka , mul küll ei aja kuskiltki seda toslat alt radikast läbi vaid lõhub ylemise lõdviku hoidja {Flange) katki see on see jäigast plastmassist jubla mis hoiab lõdvikut mootoriplokis kyljes kyljepealt , eniveis saad teada mis viga on teata , täna sain UMist uue flange panen 2h pärast peale kuid miski ytleb mulle et asi võib korduda ja lööb mõra sisse [esimest korda kui asi juhtus siis läksin kapoti alla puutusin nati lõdvikut kui see suure survega kõik tosla vastu mind ja igalepoole mujale paiskas]
ja automark on BMW 318i 95 aasta väljalase kettmootor


E 39 535 1997.a.
minu kohta niipalju et eile peale seda kui yks spec pilgu peale heitis,tundub korras olevat(ptui-ptui-ptui)Kutt on siinkandi kui Bmw Doktor
yhes6naga ütles et pane tutikas vendika sidur/mootor.Valas t6sise jahtusvedeliku sisse ja kuulas ja katsus koik yle.hetkel olen kimanud k6vasti,aga leket pole ja ei l2he nii kuumaks.Homme saan lasta ka tutika vendika siduri panna,siis kindlam.

yhes6naga ütles et pane tutikas vendika sidur/mootor.Valas t6sise jahtusvedeliku sisse ja kuulas ja katsus koik yle.hetkel olen kimanud k6vasti,aga leket pole ja ei l2he nii kuumaks.Homme saan lasta ka tutika vendika siduri panna,siis kindlam.
no niii.mina tagasi.....
sai ka uus sidur vendikale pandud ja ei midagist.kui ikka soidad oma 100km ringi ja auto seisma paned siis jahutusvedelik ronib aga v2lja,nagu oleks ilge surve sees soidust ja koik mulksub radikas ja torudes.m6ni minut ja tilkumine seiskub ja ka h22led.seistes ei tilgu kuskilt.Selline tunne et koik need radikas ,termostaat ja sidur oli m6tetu vahetus,sest probleem ikka sama.No ei saa jagu sellest siin keegi.Mitte ei taha Iirimaa Bmw esindusse viia. oh oleks kellelgi m6ni tark m6te nüüd... 


- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Kontrolli veepumpa - 95-ndal aastal hakati E36tele panema vastupidavamaid, metall-labadega pumpasid. Äkki sul veel vanema tüübi pump (plastiklabadega).kiiirus kirjutas:Selline tunne et koik need radikas ,termostaat ja sidur oli m6tetu vahetus,sest probleem ikka sama.
Kui pump ka terve, siis ei jää muud üle kui esinduses siiski asi üle vaadata.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=25989
Mul oli enamvähem samasugune probleem. Pidi olema nii, et kui surve kaob jahutussüsteemist, siis läheb kuumaks. Mul läks klamber lõdviku klamber katki, surve kadus ja võttis ka vist lisaõhku sealt vahelt. Kusjuures vedelikku ei löönud sealt palju välja, mõned tilgad olid ainult kapoti all. Ilma klambrita hoidis, kuigi lõdvik oli päris suure surve all.
Arvatavasti on sul mingi leke kuskil ikkagi, kuumaga paisub. Nuusuta, kas nendes mullides, mida ta radikas keedab vingu juures pole. Kui mahlad segamini pole ja CO radikas ei mullita ning sumpsist valget auru ei tule, siis on ikkagi viga jahutussüsteemis arvan ma. Mul mullitas samamoodi ja tõusis lõpuks üle radikast. Katsu ka kas kõikides lõdvikutes on ikka vedelik korralikult. Korralik õhutus on ka muidugi vajalik, ise ei osanud alguses korralikult õhutada. Lõpuks valasin kolmest erinevast kohast süsteemi vedelikku täis ja proovisin kahte erinevat meetodit üks oli puhumine ja teine auto kallaku peale nina üles, soenduskraanid kuuma peale, 2500 pööret ja radika juurest õhutusnippel lahti. Mulistas sealt õhku veel kõvasti koos vedelikuga.
Mul oli enamvähem samasugune probleem. Pidi olema nii, et kui surve kaob jahutussüsteemist, siis läheb kuumaks. Mul läks klamber lõdviku klamber katki, surve kadus ja võttis ka vist lisaõhku sealt vahelt. Kusjuures vedelikku ei löönud sealt palju välja, mõned tilgad olid ainult kapoti all. Ilma klambrita hoidis, kuigi lõdvik oli päris suure surve all.
Arvatavasti on sul mingi leke kuskil ikkagi, kuumaga paisub. Nuusuta, kas nendes mullides, mida ta radikas keedab vingu juures pole. Kui mahlad segamini pole ja CO radikas ei mullita ning sumpsist valget auru ei tule, siis on ikkagi viga jahutussüsteemis arvan ma. Mul mullitas samamoodi ja tõusis lõpuks üle radikast. Katsu ka kas kõikides lõdvikutes on ikka vedelik korralikult. Korralik õhutus on ka muidugi vajalik, ise ei osanud alguses korralikult õhutada. Lõpuks valasin kolmest erinevast kohast süsteemi vedelikku täis ja proovisin kahte erinevat meetodit üks oli puhumine ja teine auto kallaku peale nina üles, soenduskraanid kuuma peale, 2500 pööret ja radika juurest õhutusnippel lahti. Mulistas sealt õhku veel kõvasti koos vedelikuga.
tnx. sai nagu jah nii 6hutatud juba enne,aga tulemus kipub tulema ikka paha.ju saab 6hku kuskilt juurde ja tekib surve.l6dvikud yleval( just parempoolne),seal kostub ilge mulin sees.ja uputab yle nagu sinulgi tegi,ajab lihtsalt yle.kui uus pump saab,siis on selge pilt vast. enne küll siin lollide iirlasetega aru ei saa kust see 6hk sinna tuleb voi siis surve.kaan on vast ok,isegi kui keegi ei usu.ma isegi ei s6itnud keemisega,kohe syyde v2lja jne.tossu ei tule ja 6li ilus ja tase ei muutu seistes kuskile.Andrus_V kirjutas:http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=25989
Mul oli enamvähem samasugune probleem. Pidi olema nii, et kui surve kaob jahutussüsteemist, siis läheb kuumaks. Mul läks klamber lõdviku klamber katki, surve kadus ja võttis ka vist lisaõhku sealt vahelt. Kusjuures vedelikku ei löönud sealt palju välja, mõned tilgad olid ainult kapoti all. Ilma klambrita hoidis, kuigi lõdvik oli päris suure surve all.
Arvatavasti on sul mingi leke kuskil ikkagi, kuumaga paisub. Nuusuta, kas nendes mullides, mida ta radikas keedab vingu juures pole. Kui mahlad segamini pole ja CO radikas ei mullita ning sumpsist valget auru ei tule, siis on ikkagi viga jahutussüsteemis arvan ma. Mul mullitas samamoodi ja tõusis lõpuks üle radikast. Katsu ka kas kõikides lõdvikutes on ikka vedelik korralikult. Korralik õhutus on ka muidugi vajalik, ise ei osanud alguses korralikult õhutada. Lõpuks valasin kolmest erinevast kohast süsteemi vedelikku täis ja proovisin kahte erinevat meetodit üks oli puhumine ja teine auto kallaku peale nina üles, soenduskraanid kuuma peale, 2500 pööret ja radika juurest õhutusnippel lahti. Mulistas sealt õhku veel kõvasti koos vedelikuga.
sai siis kondi vent ka maha v6etud.aga asi t66tab kui akult vool peale anda.aga auto peal on,siis ma küll tega t6tamas ei n2e.huvitav kuidas ma saaaks ta t66le siis.ise arvan et tal kuskil skeemis jama,mingi relee voi hoopis peaks vaatama mingit spec kaitset, j2rsku l2bi.
United Motors ütles, et see v2ga tahtis vent, peab t66tama.seal ju tekib suht hea kuumus kui ta ei t66taks yldse.kas keegi teab mis kaitset peaks piiluma sellisel juhul.
United Motors ütles, et see v2ga tahtis vent, peab t66tama.seal ju tekib suht hea kuumus kui ta ei t66taks yldse.kas keegi teab mis kaitset peaks piiluma sellisel juhul.
ei ole väga jant õhku kätte saada.. nina kusagile kallakule üless poole ja õhutus nippel lahti nii kaua kui õhku ei tule.kiiirus kirjutas:heh ... viga leitud ja ammu korras. ikka oli 6hk lollisti sees ja ei tulnud v2lja.yhed spetsid said katte ja samas ikka parandasid mu lisavendika ka ara,mis nuud ikka t66tab kah.enne ei kuulnud seda ma iial:)
niiet bmwl 6hku mootorist katte saada on ikkkka jube jant;)
Ikka tuleb muud vigurid ära proovida ennem kui tarkade sõnu kuulda võtta. See jutt on ikka sulatõsi mis -Svenp- kirja pannud. Mina igatahes sain abiSvenp kirjutas:Alustuseks täida ja õhuta süsteem normaalselt ära. Kylma mootoriga. Syyde sisse, temp nupp max peale, salongi vent nr 2 peale. õhutuskork keera paar pööret lahti ja hakka aeglaselt vett sisse valama. Vala nii palju kui läheb, kuni enam tase ei alane paisupaagis, st paak jääb kõrini täis ja õhutuskorgist mulle ei aja. Täitmine võtab 15...30 min. Teadmiseks, et BMW mootor õhutub täitmise ajal. Kui on täis, siis 6hutuskork kinni, aga radika kork jäta maha. Mootor käima ja 4-5 korda lyhidalt tuuri 4000...5000 rpm-ini. Mootor seisma. nüüd peaks vedeliku tase normaalse lähedale olema langenud. Systeem täidetud ja õhutatud. radika kork peale ja proovisõit. V6id ka kohapeal soojaks lasta. Jälgi termomeetri seierit ja uuri kapoti all ega lekkeid ei ole. Mullid paisupaagis. Aur ja vesi summutist sooja mootoriga.
Tulemustest anna teada.
2 Fucking Fast 4 U
Sain abi... 10min tegid samad vennad.... Nimelt: 3500 p66ret peal ja nii 5-8 min,tema lasi 6hutuskorgi lahti viimase p66rdeni ja lasi 6hul joosta v2lja ,kuni ainult vedelik tuli.teisel katsel tuli ainult vedelik,seega oli 6hk systeemis,aga meetod teine kogu foorumis r22gitule:) taset tsekkis ainult korra algul ja see pole oluline ,isegi juurde valas alles l6pus.Kork oli kinni ja ainult timmis 6hutuskorgi kaudu ,samas pumpas l6dvikust k6ik mis sai.Kokku aeg ehk 5-7min ja tema ütles, et selliste p66retega tuleb koik v2lja,k6ik 6hk mis peaks veel sees olema.nüüd MEIL kysimus,kas see ka nii j22b:) Teen 2 paeva Racingut ja vaatame. annan teada kas siis t6esti 6hk ikka p6hjustab sellist jama.aasakas kirjutas:Ikka tuleb muud vigurid ära proovida ennem kui tarkade sõnu kuulda võtta. See jutt on ikka sulatõsi mis -Svenp- kirja pannud. Mina igatahes sain abiSvenp kirjutas:Alustuseks täida ja õhuta süsteem normaalselt ära. Kylma mootoriga. Syyde sisse, temp nupp max peale, salongi vent nr 2 peale. õhutuskork keera paar pööret lahti ja hakka aeglaselt vett sisse valama. Vala nii palju kui läheb, kuni enam tase ei alane paisupaagis, st paak jääb kõrini täis ja õhutuskorgist mulle ei aja. Täitmine võtab 15...30 min. Teadmiseks, et BMW mootor õhutub täitmise ajal. Kui on täis, siis 6hutuskork kinni, aga radika kork jäta maha. Mootor käima ja 4-5 korda lyhidalt tuuri 4000...5000 rpm-ini. Mootor seisma. nüüd peaks vedeliku tase normaalse lähedale olema langenud. Systeem täidetud ja õhutatud. radika kork peale ja proovisõit. V6id ka kohapeal soojaks lasta. Jälgi termomeetri seierit ja uuri kapoti all ega lekkeid ei ole. Mullid paisupaagis. Aur ja vesi summutist sooja mootoriga.
Tulemustest anna teada.
Tere kaaskannatajad! Ei hakka uut teemat tegema, juhtus põhimõtteliselt sama asi aga lõhkise paisupaagiga. Kõigepealt läks põlema kollane jahutusvedeliku taseme tuli. Ei olnud kohe võimalik seisma jätta - olin ummikus keset silda daugava jõekohal. Varjatud menüü näitas temp 100 kraadi. Selajal kui kõrvale õnnestus tõmmata näitas varjatud menüü 120 kraadi!! Seier oli selajal umbes kolmveerandipeal, punases ei olnud. Paari tunnipärast valasin jahutusvedelikku sisse mis kohe pladinal paisupaagi 10cm pikkusest mõrast välja nirises. Auto tuli kodumaale kärupeal ja on nüüdseks juba kodus garaazis. Uue termostaadi panin külge ja paisupaagi otsingud pooleli aga foorumit lugedes kahtlen kas nii kergelt ikka pääsen. Õlitase on normis, loodan et kaan ei ole kõver. Kas paisupaagi kork ei peaks mitte üleliiget rõhku välja laskma? 2bari oli vist. Masendav lugu igastahes. Ja paisupaaki otsin endiselt - http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=52589
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
Loodame, et kaas jäi ikka sirgeks. Ega seda ennem teada ei saa, kui uue paisupaagi radika külge saad ja süsteemi ära õhutad. Oli mul ka ostes autol paisupaak katki ja kuna vaatan, et oled Tartu inimene, siis mine vanasse bussiparki Ringtee tänaval, võta oma radikas kaenlasse ja seal näed silti "Radikate remont". Astu sisse ja kurda muret, mulle leiti uus paak (kuna radikas oli õnneks ka terve) ning kogu töö ja paak läks maksma 500.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
tänud Fred lähen kohe vaatan sinna, see oleks ilmselt kõige odavam lahendus. Kui nad plastikut parandavad muidugi. Kui ei siis tuleb ikkagi umist uus tellida.
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
termostaat vahetatud, uus paisupaak küljes, õhutasin ära kah nii nagu siin varem seletati, salongi puhub hästi, püsib 96 kraadipeal (ternostaat pidavat avanema 97), survet sisse justkui ei teki, õlitase normis, jahutusvedelik normis, tagant aurab ainult siis kui veidi kõvemini vajutada. Tundub et kaane tihend siis seekord jäi pidama ja plokiaas sirgeks
happy time

e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
Tere,
võtaksin siis siin vana hea teema üles, tundus minu omaga hästi sobivat: Kuna auto (E36 325) hetkel seisab kodus hoovis ja ise sõidan ajutise autoga siis mõtlesin paar päevakest tagasi, et panen masina käima, lasen akul laadida ja mootoril käia natukene. Lõppes siis asi sellega, et kui auto natukene pikemaks olin käima unustanud ja hetkel, kui selle juurde tagasi jõudsin, käis järsult üks korralik sisin - vesi oli ilmselgelt näidiku järgi üle kuumenenud ja pahises peaaegu kõik korraga kuskilt paisupaagi ja radika vahelt välja.
Võtsin siis täna radika maha ja paisupaagi sellel küljest, selgus, et radiaator oli lõhki löönud sealt paisupaagi lähedalt plastikust.
On kellelgi kogemust veel sellega - kui tõenäoline on, et sain plokikaanest lahti? Peale seda seda pauku mootoris praksus küll kahtlaselt - ehk olid viimased jahutusvedeliku piisad...
Mõtlesin ise, et teen sedamoodi, et plökerdan ajutiselt sinna radikale EPO liimi peale, siis saan testida ja katsetada, kas see mootorike enam üldse tööd tahab teha - mis muidu kõvera plokikaane tunnuseks on ja kas keegi oskab ka juhendada, kuidas seda ventiga sidurit kontrollida??
p.s seda kuumenemist hakkasin märkama eelmine suvi ummikutes aga punase peale polnud ma veel siiani asja laskunud..
Ette tänades...
võtaksin siis siin vana hea teema üles, tundus minu omaga hästi sobivat: Kuna auto (E36 325) hetkel seisab kodus hoovis ja ise sõidan ajutise autoga siis mõtlesin paar päevakest tagasi, et panen masina käima, lasen akul laadida ja mootoril käia natukene. Lõppes siis asi sellega, et kui auto natukene pikemaks olin käima unustanud ja hetkel, kui selle juurde tagasi jõudsin, käis järsult üks korralik sisin - vesi oli ilmselgelt näidiku järgi üle kuumenenud ja pahises peaaegu kõik korraga kuskilt paisupaagi ja radika vahelt välja.

On kellelgi kogemust veel sellega - kui tõenäoline on, et sain plokikaanest lahti? Peale seda seda pauku mootoris praksus küll kahtlaselt - ehk olid viimased jahutusvedeliku piisad...
Mõtlesin ise, et teen sedamoodi, et plökerdan ajutiselt sinna radikale EPO liimi peale, siis saan testida ja katsetada, kas see mootorike enam üldse tööd tahab teha - mis muidu kõvera plokikaane tunnuseks on ja kas keegi oskab ka juhendada, kuidas seda ventiga sidurit kontrollida??
p.s seda kuumenemist hakkasin märkama eelmine suvi ummikutes aga punase peale polnud ma veel siiani asja laskunud..
Ette tänades...
CITROEN C5 2005