Senator või 7xx bmw?
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 13.02.2004 22:57 46
Senator või 7xx bmw?
Plaanin osta auto hinnaga ~15000 EEK.
See peaks olema kas Opel Senator või 7 seeria bmw. Kumba soovitaksite? Ise arvan, et 15000-ne 7 seeria bemm pole just kõige paramas seisukorras (seega tuleks osta Sena) aga ootan kogenenumate inimeste arvamusi.
See peaks olema kas Opel Senator või 7 seeria bmw. Kumba soovitaksite? Ise arvan, et 15000-ne 7 seeria bemm pole just kõige paramas seisukorras (seega tuleks osta Sena) aga ootan kogenenumate inimeste arvamusi.
selleks et tänapäeval endale vana läbiaetud e23 osta, selleks saab olla ainult tõeline bmw-friik
like me 


Viimati muutis Kustas, 06.08.2006 18:08 20, muudetud 3 korda kokku.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Sellega nagu kõik öeldud.interscope kirjutas:selleks et tänapäeval endale vana läbiaetud e23 osta, selleks saab olla ainult tõeline bmw-friik
Tahad stiili ja oled bmw fänn - vali E23.
Tahad suurt autot lihtsalt sõiduvahendiks - vali Senator, Omega, Scorpio, Volvo.
Mina arvan, et neid kahte isendit ei ole võimalik võrrelda.
Miks sa just nende kahe vahel valida tahad?
Peace
Sellise valiku korral on väga tähtis ka see, kui palju sa saad endale lubada igakuiseid püsikulusid ja samamoodi ka ootamatuid väljaminekuid.
Äkki peaksid veel paar kuud raha koguma ja siis saad korralikkumat autot lubada.
Kui ei saa, siis on ka kahtlane, kas sellise auto ülalpidamiseks finantsi jätkub.
Äkki peaksid veel paar kuud raha koguma ja siis saad korralikkumat autot lubada.
Kui ei saa, siis on ka kahtlane, kas sellise auto ülalpidamiseks finantsi jätkub.
17k senaator on veel hullem lollus kui E23. Ära unusta hetkeksi seda, et Opeli kereehituse kvaliteet ja roostekindlus on vene autode tasemel. Kandilistel senaatoritel on kas amordid kohe läbi kapoti tulemas või need suvalisel nurga all kokku keevitatud.
Mille poolest on opel kehvem
1. kere roostekindlus
2. mootor ei kannata läbisõitu ega pööret, saaled sulavad....
3. manuaalkastid lähevad kergesti laiali
Kui on kaks sahvrit, siis võta selle raha eest mingi tiba parem E28 näiteks.
Mille poolest on opel kehvem
1. kere roostekindlus
2. mootor ei kannata läbisõitu ega pööret, saaled sulavad....
3. manuaalkastid lähevad kergesti laiali
Kui on kaks sahvrit, siis võta selle raha eest mingi tiba parem E28 näiteks.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Sellel viimase natuke ümarama kerega Senatoril on 130 kw 3.0 mootor ka, aga ta on raskem kui 2.8 E28, võtab rohkem kütet ja kiirendus on viletsam.
Kõige suurem miinus on Senatoritel jah rooste. E28-l on kere alaosa aga tsingitud (E23 kohta ei tea).
Senatoridel on enamasti igasugu elektrilised lisad veel küljes, mis siis enamasti nii vanadel ja odavatel autodel ei tööta (kliima, püsikiirushoidik jne.)
Kõige suurem miinus on Senatoritel jah rooste. E28-l on kere alaosa aga tsingitud (E23 kohta ei tea).
Senatoridel on enamasti igasugu elektrilised lisad veel küljes, mis siis enamasti nii vanadel ja odavatel autodel ei tööta (kliima, püsikiirushoidik jne.)
Opel on selline auto, mis ei saa kunagi korda, saad midagi korda, aga alati läheb midagi uut jälle katki (ma ei taha siin opeli vendasid vihastada, aga uskuge mind, olin opeli omanik 2 aastat, salong ebakvaliteetsest materjalist, sisu ikka nigiseb ja nagiseb, parandad ja remondid sildasid, ja kere ka tahab roostetada kangesti, siis ilmneb jälle mingi uus jama, täitsa mõttetu). Aga ka kindlasti tuleb 15t-se BMW-ga kurja vaeva näha, aga kui korda saad siis bemmiga on nii, siis on ta hea auto ja sõiduröömu on ka, olgu ta vana või uus. Ja ära siis seda nendele sõpradele anna sõita, kelle autodel on 85kW ja vähem, kohe sõidavad puusse. 135kw ikkagi ju.
Tere
Ma kaldun arvama, et sa võiksid jääda valikul ikka vana seitsmese juurde. Väga stiilne asi. Muidugi auto mis maksab 15 000.- pole ilmselt teab mis heas korras... samas igasse kasutatud autosse tuleb raha panna. Ka siis kui auto on 3 aastat vana tahab mõni asi vahetamist ehk seda pole vaja põdeda. Kõike ei peagi korraga ära tegema. Ostad masina ja hakkad tasapisi nokitsema... seda tegema mis teistel tegemata viimased paarkümmend aastat. Põhiline on aga see sul on asi käes mida väga tihti meie tänavatel ei kohta. Hea suur stiilne masin. 
