V8 (E32) ei tööta enam ühtlaselt, kui mootoriga pidurdada
V8 (E32) ei tööta enam ühtlaselt, kui mootoriga pidurdada
Mingi aeg tagasi kurtsin mootori ebaühtlase tööüle. Tänaseks ilmus taas välja probleem, mida ei suutnud lahendada BMW keskus oma "moekate" arvutitega, ega ka tänaseks ette jäänud teeninduskohad. Probleem ise selline-ühtlaselt töötav masin loobub normaalsest tööst, kui nn käiguga pidurdada. Mootor jääb peale pidurdudamist (mootoriga pidurdamist) ebaühtlaselt käima ja jõudu pole. Gaasisiibri täielik avamine toob kaasa eriti ebaühtlase käimise, ning kohapeal järsult gaasipedaali vabastamine mootori seiskumise.
Et asi jälle sõidukõlbulikuks saaks, keeran õhulugeja pistiku lahti, misjärel masin töötab jälle mõistlikult. Veidi ringi tiirutades panen ka pistiku tagasi ja käivitan masina uuesti, misjärel kõik on jälle ok, seni, kui ei tule tugevamat mootoriga pidurdust.
Vahest on kellelgi samalaadseid muresi esinenud ja mulle hädalisele head nõu sellest lahtisaamiseks anda?
Üks asi, mis mõttevälgatusena peast läbi käis on see, et vahest liigub summutis lahtine katikivi (mis on mul ühes "potis" lahti) vastu gaaside andurit ja tekitab juhtelektroonikas parameetrite kõrvalekaldumisi.
Et asi jälle sõidukõlbulikuks saaks, keeran õhulugeja pistiku lahti, misjärel masin töötab jälle mõistlikult. Veidi ringi tiirutades panen ka pistiku tagasi ja käivitan masina uuesti, misjärel kõik on jälle ok, seni, kui ei tule tugevamat mootoriga pidurdust.
Vahest on kellelgi samalaadseid muresi esinenud ja mulle hädalisele head nõu sellest lahtisaamiseks anda?
Üks asi, mis mõttevälgatusena peast läbi käis on see, et vahest liigub summutis lahtine katikivi (mis on mul ühes "potis" lahti) vastu gaaside andurit ja tekitab juhtelektroonikas parameetrite kõrvalekaldumisi.
Õhulugejat diagnoosida suhtkoht raske, aju viga ei tunnista ja ossiga mõõtes ei pruugi vigast andurit ära tabada
Lugeja peab päris peetis olema, kui graafik hakkab näitama
Kõige lihtsam on siiski proovida teise auto pealt või romulast(Saue Igor võtab lugeja tagasi, kui ei sobi)
Siis tulemus 100%
Ja üldiselt, kui lahtise pistikuga töötab normaalselt, siis 90% on lugeja viga
Diagnostikaga kõrgemat protsenti ei garanteeri
Lugeja peab päris peetis olema, kui graafik hakkab näitama
Kõige lihtsam on siiski proovida teise auto pealt või romulast(Saue Igor võtab lugeja tagasi, kui ei sobi)
Siis tulemus 100%
Ja üldiselt, kui lahtise pistikuga töötab normaalselt, siis 90% on lugeja viga
Diagnostikaga kõrgemat protsenti ei garanteeri

Aga lahtiühendatud lugejaga kuidas sõidab?
PS omal ajasin aasta otsa seda viga taga ja enne, kui ostsillograafi sinna signaali otsa ei pannud ja sõitma ei läinud, ei osanud keegi õhulugejat kahtlustada. Esimesed mõtted tekkisid siis kui avastasin, et ilma lugejata vähemalt sõidab ja ei sure välja.
PPS lambda ei suuda segu niipalju mõjutada, et mootor välja sureks.
PPPS sobiva lugeja eest maksin juba 3a. tagasi 1600.-
PS omal ajasin aasta otsa seda viga taga ja enne, kui ostsillograafi sinna signaali otsa ei pannud ja sõitma ei läinud, ei osanud keegi õhulugejat kahtlustada. Esimesed mõtted tekkisid siis kui avastasin, et ilma lugejata vähemalt sõidab ja ei sure välja.
PPS lambda ei suuda segu niipalju mõjutada, et mootor välja sureks.
PPPS sobiva lugeja eest maksin juba 3a. tagasi 1600.-
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ilma
Kui asi lahti ühendada, siis käib rahuldavalt ja edasi liigub ka, nii et kellelegi jalgu ei jää.
Koormusealt vabastades tikuvad pöörded veidi kõikuma, aga see ka kohe stabiliseerub.
Koormusealt vabastades tikuvad pöörded veidi kõikuma, aga see ka kohe stabiliseerub.
Proovi kuskilt toimivat lugejat laenata ja vaata kas märkad vahet.
PS 3 ja 4-liitrisel lugejal on vahe väidetavalt ainult toru diameetris. Sel juhul vaja ainult see mõõteelement torus ümber tõsta. Poldid on seal mingid salapoldid aga saab lahti küll.
PS 3 ja 4-liitrisel lugejal on vahe väidetavalt ainult toru diameetris. Sel juhul vaja ainult see mõõteelement torus ümber tõsta. Poldid on seal mingid salapoldid aga saab lahti küll.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kamm
Saigi vahetatud ja proovitud. Minu mõõtur töötas 3.0 -il ilma igasuguse hädata ja tema mõõtur minu autos(4.0-is).
ikka jama
truumu, said valesti aru või väljendusin ebapiisavalt. Teise õhulugejaga minu autol jama ei olnud. Pikalt ma ei katsetanud, kuid varem kohe tulevad mured ei näidanud end enam teise lugejaga. Lihtsalt lisasin, et minu õhulugeja toimis 3.0 -il ilma samalaadsete probleemideta.
Kat on mul ühes pütis lihtsalt lahti, teine oli ilus, kui sisse piilusin pütti. Seda, et kat-i kivi vastu andurit liigub, see oli lihtsalt minu oletus.
Samas, ega ma ei tea, palju võib mõjutada see gaaside ühest pütist kergem läbijooks. Arutlen vaid teemaüle, pole ma ju kohe kaugelt mingi spetsialist.
Sulle testi võiks ju ikka tulla, vahest avastab seda, mida minusugused "külasepad" pole veel avastanud.
Mis aeg Sulle sobib ja mis rahaga tuleb tasuda?
Kat on mul ühes pütis lihtsalt lahti, teine oli ilus, kui sisse piilusin pütti. Seda, et kat-i kivi vastu andurit liigub, see oli lihtsalt minu oletus.
Samas, ega ma ei tea, palju võib mõjutada see gaaside ühest pütist kergem läbijooks. Arutlen vaid teemaüle, pole ma ju kohe kaugelt mingi spetsialist.
Sulle testi võiks ju ikka tulla, vahest avastab seda, mida minusugused "külasepad" pole veel avastanud.
Mis aeg Sulle sobib ja mis rahaga tuleb tasuda?
Re: ikka jama
http://www.auto-diagnostika.ee/UrMas.L kirjutas: Sulle testi võiks ju ikka tulla, vahest avastab seda, mida minusugused "külasepad" pole veel avastanud.
Mis aeg Sulle sobib ja mis rahaga tuleb tasuda?