e32 keeb ?
e32 keeb ?
lugu siis selline et 735 läheb koguaeg keema.sai vaadatud nii termostaati kui pumpa.termostaat kuumas vees avanes ja pumpa oli näpuga tunda et ringi käib.sai tööle pandud.¨li tundus kuidagi vedel ja ei paistnud määrivat.sumpa otsast ei tilkunud päris aga oli tunda vett.ei tea kas jookseb vesi väljaheitesse?? mida teha??? mida soovitate???
temperatuuri näidik tousis täpselt keskele ja sinna ta ka jäi,on see normaalne?
asjaga on väga kiire!!
temperatuuri näidik tousis täpselt keskele ja sinna ta ka jäi,on see normaalne?
asjaga on väga kiire!!
Termostaat võib olla vana ja avaneda vale kraadi juures...oma kogemused näitavad, et alati tasub kõigepealt termostaat lihtsalt ära vahetada ja siis edasi uurida-termostaat suht odav ka! Kontrolli kas radikas ei ole umbes!
osad veepumba labad võivad olla ära murdunud kui plastist!
Kui õli tundub kahlane siis vaheta õli igal juhul ära!
kahtlane on veel see et temp näidik keskele tõusis, kui vesi kees - millest järeldasid et ta kees? Surve oli liiga kõrge? Kuulsid mulinat?vms?
osad veepumba labad võivad olla ära murdunud kui plastist!
Kui õli tundub kahlane siis vaheta õli igal juhul ära!
kahtlane on veel see et temp näidik keskele tõusis, kui vesi kees - millest järeldasid et ta kees? Surve oli liiga kõrge? Kuulsid mulinat?vms?
termostaadi jätsin vahelt yldse ära hetkel.radika puhusin igatpidi läbi ja vesi käis ringi.soojaks läheb radikas ka igaltpoolt.veepumba labasi katsusin näppudega ja tundusid terved olema.keskele püsis lihtsalt ilma keemata.
täna sai siis tööle pandud.töötas 10 min järjest kohapeal,näidik läks veidi yle poole ja jooksis vett mingi jagu välja.mulises ikka parajalt.sumpast ei tule yldse heitgaasi pigem veeauru lohna
mida veel proovida ja mida teha?
leidsin ka et sisemise radika ventiksa ei tööta?kas see m¨jutab ka asja kuidagi?
täna sai siis tööle pandud.töötas 10 min järjest kohapeal,näidik läks veidi yle poole ja jooksis vett mingi jagu välja.mulises ikka parajalt.sumpast ei tule yldse heitgaasi pigem veeauru lohna

leidsin ka et sisemise radika ventiksa ei tööta?kas see m¨jutab ka asja kuidagi?
Kui juba tihendi vahetuseks pea maha kisud,siis oleks mõistlik kohe ka ära survestada,et saada teada,mida edasi teha - kas piisab vaid tihendi vahetamisega või tuleb hakata kaant remontima(pragu või kaan kõver).Igal juhul,isegi ainult tihendi vahetamise korral,oleks mõistlik lasta kaant lihvita.Ainult tihendi vahetamise korral piisab kergest lihvimisest. Samas kui juba kaan maas oleks mõistlik üle vaadata ka klapide juhtpuksid(eriti väljalaske klappide omad)ning klapisääretihendid.Jass kirjutas:Ära seda mootorit rohkem keeda vaheta polikaane tihendid ära kui ei aita on kaan kõver....siis kaan lihvimisse ja uued tihendid...
Kus kandis ise asud? Tallinn,Pärnu jne?donpedro kirjutas:oskab keegi öelda kus saab lihvida plokikaant?ainus jama on asjas sellega et auto on soomes!
See selgub täpsemalt lahkamisel. Kaan tuleb ära survestada.Kui selle käigus selgub,et peab,siis kaan kergelt lihvida,ning uus tihend. Kui aga kaan kõver,siis ega tihendi vahetusest kah pääsu pole .Uus tihend tuleb igal juhul panna,kui plokikaane lahti võtab.donpedro kirjutas:kuidas öelda kumb on läbi kas kaas või tihend?
kuna auto on soomes siis on võimalik kaan tuua tlnna!oskab öelda mis on koguselle lihvimise ja ylevaatamise hind? samas ka tihendi hind?
toivoku@ vb oli selles asi et termostaati polnud sees?no kui natuke yle poole oli siis ei keenud veel 100% vaid mulistas mõnusalt ja paisupaagi äralaskevoolikust tuli vett!
toivoku@ vb oli selles asi et termostaati polnud sees?no kui natuke yle poole oli siis ei keenud veel 100% vaid mulistas mõnusalt ja paisupaagi äralaskevoolikust tuli vett!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
nu see temperatuuri näidik küll ei tohiks sõltuda nüüd termostaadist, või panen mina mööda? parem tseki aks õlis on tosooli ja vastupidi, kui pole siis poledonpedro kirjutas:kuna auto on soomes siis on võimalik kaan tuua tlnna!oskab öelda mis on koguselle lihvimise ja ylevaatamise hind? samas ka tihendi hind?
toivoku@ vb oli selles asi et termostaati polnud sees?no kui natuke yle poole oli siis ei keenud veel 100% vaid mulistas mõnusalt ja paisupaagi äralaskevoolikust tuli vett!

tõukurist küsi neil arvatavasti ka järjekord ja kui vesi keeb ei pruugi sul alati temp näidik nii kõrgele minna kuna kui ei eksi siis temp näidik keskel kuskil ongi mootoril 100 kraadi juures ja kui surve süsteemis siis vesi veel keema ei lähe samas kui survet pole süsteemis läheb vesi kergemini keema ja kui näiteks leke on ja süsteemis sul vedeliku praktiliselt pole siis mõõdab sul see temp andur seal veesärgis oleva õhu temperatuuri mis on kindlasti madalam kui plokk ise....samuti ei pruugi vesi ka alati õliga kokkujoosta kui leke on õiges kohas....soovitan ikkagi alata tihendite vahetusest ja alles siis lihvimisse mudugi kui neid kaani maha võtad siis võta korralikult otsi netist millist polti peab kõigepealt lahti keerama ja mis järjekorras edasi liikuda...see on väga tähtis...
kui kaan ikkagi kõver siis pead uue tihendi ostma kui jälle lahti võtad....Jass kirjutas:soovitan ikkagi alata tihendite vahetusest ja alles siis lihvimisse
see ka raha ja päris suur töö.....vii parem kohe lihvima.
Kahjuks praeguste hindade kohta ei oska midagi öelda...2 aastat tagasi maksis 400,- ....lihvimine siis
Viimati muutis fromme, 03.08.2006 14:39 16, muudetud 1 kord kokku.
tähistame kõigepealt ülemise rea poldid vasakult paremale järgnevalt:
3-5-11-13-9-7-1 ja alumise rea poldid vasakult paremale 2-8-10-14-12-6-4
ja nüüd hakka lahti kruvima järjekorras 1-2-3-4-5-6.......-14 aga mitte kohe täitsa lõpuni keerates vaid algul igaühte ca pool ringi siis peale 14 poldi keeramist 1 ring juurde ja lõpuks kõik välja!
kinni keeramisel:
uus tähistus
NB: Vajad Njuutonmeetrit
ülemine rivi 12-10-4-2-6-8-14 ja alumine rivi 13-7-5-1-3-9-11
algul keerad näpuga sisse ja siis pingutad järjekorras 1-2-3-4-5....-14
esimene kord pingutad 60Nm ...siis ootad 20 minutit ja siis samas järjekorras 80Nm ....siis paned käima ja lased mootoril töötada 25 min ja pingutad veel 35 kraadi juurde.....ja ongi kogu lugu
NBNBNB! VAJAD KINDLASTI Nm
Tulen soome homme õhtul ja lahkun pühapäeva õhtul, asun helsingis, võin laupäeva õhtul korra läbi tulla kui jäi arusaamatuks ja kui sa liiga kaugel ei asu!
edu ja jõudu
3-5-11-13-9-7-1 ja alumise rea poldid vasakult paremale 2-8-10-14-12-6-4
ja nüüd hakka lahti kruvima järjekorras 1-2-3-4-5-6.......-14 aga mitte kohe täitsa lõpuni keerates vaid algul igaühte ca pool ringi siis peale 14 poldi keeramist 1 ring juurde ja lõpuks kõik välja!
kinni keeramisel:
uus tähistus
NB: Vajad Njuutonmeetrit
ülemine rivi 12-10-4-2-6-8-14 ja alumine rivi 13-7-5-1-3-9-11
algul keerad näpuga sisse ja siis pingutad järjekorras 1-2-3-4-5....-14
esimene kord pingutad 60Nm ...siis ootad 20 minutit ja siis samas järjekorras 80Nm ....siis paned käima ja lased mootoril töötada 25 min ja pingutad veel 35 kraadi juurde.....ja ongi kogu lugu
NBNBNB! VAJAD KINDLASTI Nm
Tulen soome homme õhtul ja lahkun pühapäeva õhtul, asun helsingis, võin laupäeva õhtul korra läbi tulla kui jäi arusaamatuks ja kui sa liiga kaugel ei asu!
edu ja jõudu
ei jõuaks ikka.no maha keerata pole arvatavasti mingi suur kunst? kui maha saan siis viin tlnna lihvimisse ja ostan uue plokikaanetihendi,kuid siis oleks alles vaja kedagi kes jagaks õpetussõnu?
Kas miski muu ei või olla läbi või vajada vahetamist peale siis plokikaane koos tihendiga??
Palju see Nm maksab? laenata pole kellelgi?
Kas miski muu ei või olla läbi või vajada vahetamist peale siis plokikaane koos tihendiga??
Palju see Nm maksab? laenata pole kellelgi?