F1 mootorite erinevused: V10 vs V8
F1 mootorite erinevused: V10 vs V8
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... did=158248
EDIT
See on tase!
BMW P84/5 V10 (2005) - BMW P86 V8 (2006)
Silindreid - 10 - 8
Nurk silindriridade vahel - 90° - 90°
Töömaht - 2998 ccm - 2398 ccm
Kaal - 92 kg - 95 kg
Kõrgus - 320 mm - 325 mm
Laius - 535 mm - 555 mm
Pikkus - 578,5 mm - 518 mm
Võimsus - 925hj - üle 720hj
Pöörded - 19.000 rpm - 19.000 rpm
Kütusekulu - 80 l /100 km - 65 l /100 km
Mootoridetaile kokku - 5200 - 5000
NB! Vaata kütusekulu ja max rpm!
EDIT
See on tase!
BMW P84/5 V10 (2005) - BMW P86 V8 (2006)
Silindreid - 10 - 8
Nurk silindriridade vahel - 90° - 90°
Töömaht - 2998 ccm - 2398 ccm
Kaal - 92 kg - 95 kg
Kõrgus - 320 mm - 325 mm
Laius - 535 mm - 555 mm
Pikkus - 578,5 mm - 518 mm
Võimsus - 925hj - üle 720hj
Pöörded - 19.000 rpm - 19.000 rpm
Kütusekulu - 80 l /100 km - 65 l /100 km
Mootoridetaile kokku - 5200 - 5000
NB! Vaata kütusekulu ja max rpm!
Viimati muutis priitv8, 05.08.2006 12:31 51, muudetud 3 korda kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
mina arvan, et priitv8 lihtsalt kiusab meid
. ok, tegelikult saab ju enamusest aru ka ilma keelt teadmata ja kasutades loogilist mõtlemist. numbrid ju ei muutu.... vahet pole mis keeles.
parandan ennast... hieeroglüüfidest ei saa ise ka aru.

parandan ennast... hieeroglüüfidest ei saa ise ka aru.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Tekkis endalgi selline mõte. Kasutades tqhq foorumi kalkulaatoreid on teatud eeltingimusi aluseks võttes lihtne arvutada. Eeldame (täiesti lambist) et mainitud max võimsus tehakse nt. 18000 rpm juures sel juhul saame:Nu kirjutas:a palju väändemoment on huvitav?
P84/5 - 366Nm
P86 - 210Nm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kahjuks on huvitavam just selle artikli tekstiosa, kus on juttu probleemidest, millega nende mootorite ehitamisel kokku puututakse ning uute reglementide seatud piirangutest.Holari kirjutas:Nii, nüüd juba parem, olulisemad asjad on ära toodud ja tõlgitud, aitähh!!:)
Aga igatahes on need ikka tehnika viimane sõna, kuigi ega need vist eriti pikalt ei kesta ja huvitav, kas see küttekulu on maksimum? St siis võistluste ajal?
Äkki Worldlingo aitab?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Aitähh, nüüd palju arusaadavamas keeles:Dpriitv8 kirjutas:Kahjuks on huvitavam just selle artikli tekstiosa, kus on juttu probleemidest, millega nende mootorite ehitamisel kokku puututakse ning uute reglementide seatud piirangutest.Holari kirjutas:Nii, nüüd juba parem, olulisemad asjad on ära toodud ja tõlgitud, aitähh!!:)
Aga igatahes on need ikka tehnika viimane sõna, kuigi ega need vist eriti pikalt ei kesta ja huvitav, kas see küttekulu on maksimum? St siis võistluste ajal?
Äkki Worldlingo aitab?
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Kellel on UM-st võetud 4/2007 BMW Magazine, see juba teab, aga kõigi teiste jaoks panen siia väikese infokillu BMW Sauber F1 mootori P86/7 kohta:
V8
töömaht: 2400ccm
võimsus: üle 700hj (üle 300hj/l !)
Mootori kaal: 95kg
Mootor koosneb u. 5000 detailist, mis on valmistatud terasest, alumiiniumist ja titaanist.
V8
töömaht: 2400ccm
võimsus: üle 700hj (üle 300hj/l !)
Mootori kaal: 95kg

Mootor koosneb u. 5000 detailist, mis on valmistatud terasest, alumiiniumist ja titaanist.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!