Käigukangi ümbrus soojeneb...
Käigukangi ümbrus soojeneb...
Mure sellien ,et linnavahel sõites hakkab käigukangi ümrus E36`l soojenema.On see normaalne nähtus või peab midagi ette võtma.Veitsa nagu häirib see asi.On kellelgi veel selline probleem esinenud?
Varsti jälle BMW omanik...
kui natuke läheb pole midagi
kui aga kangi metallosa läheb nii tuliseks, et puutuda ei saa, siis tuleks hakata vaatama, mis käigukastis toimub (katkise ülekuumeneva kasti soojus levib mööda käiguhooba kangini
p---s laagritega kast ajab kangi täiesti tuliseks.
kui aga kangi metallosa läheb nii tuliseks, et puutuda ei saa, siis tuleks hakata vaatama, mis käigukastis toimub (katkise ülekuumeneva kasti soojus levib mööda käiguhooba kangini
p---s laagritega kast ajab kangi täiesti tuliseks.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
viga
asi selles et käigukangi all on kat ja kat on sul järelikult umbes või on vilets bensiin
Re: viga
Või liiga raske jalgadsl kirjutas:asi selles et käigukangi all on kat ja kat on sul järelikult umbes või on vilets bensiin

Kuna see teema juba tehtud, ei hakanud uut tegema. Nimelt mul sama probleem, autoks ainult e32 740 -92, ja automaat. Vars läheb vahest ikka päris kuumaks. Autol kat all ning kuumakaitse ka olemas. Vahetasin kevadel aut. kasti ära, sain Poolast või Leedust kasutatud käimari. Kui tegin õlivahetust, siis välja jooksis ilus punane atf, kuigi sees peaks olema eluaegne õli. Ma mõtlesin, et mul pole ka enam mingit mõtet kallist õli sisse toppida, nii et läks punane atf jälle sisse. Kas on tõesti karta, et see ajab kasti töötemperatuuri nii ülesse, et ajab ka käiguvalitsa tuliseks?
Vabandan, et risustasin teise mehe juttu, aga moded on viimasel ajal üsna kurjad teemade kordamise suhtes, seepärast siisa kirjutangi.
Vabandan, et risustasin teise mehe juttu, aga moded on viimasel ajal üsna kurjad teemade kordamise suhtes, seepärast siisa kirjutangi.
Siin on omad sarnasused kuna enda E34 ka automaat. Kang läheb kuumaks samuti aga siiski olen seda täheldanud peale suuremat "piitsutamist".primary kirjutas:Kuna see teema juba tehtud, ei hakanud uut tegema. Nimelt mul sama probleem, autoks ainult e32 740 -92, ja automaat. Vars läheb vahest ikka päris kuumaks. Autol kat all ning kuumakaitse ka olemas. Vahetasin kevadel aut. kasti ära, sain Poolast või Leedust kasutatud käimari. Kui tegin õlivahetust, siis välja jooksis ilus punane atf, kuigi sees peaks olema eluaegne õli. Ma mõtlesin, et mul pole ka enam mingit mõtet kallist õli sisse toppida, nii et läks punane atf jälle sisse. Kas on tõesti karta, et see ajab kasti töötemperatuuri nii ülesse, et ajab ka käiguvalitsa tuliseks?
Vabandan, et risustasin teise mehe juttu, aga moded on viimasel ajal üsna kurjad teemade kordamise suhtes, seepärast siisa kirjutangi.
Kast läheb nagunii soojaks, seal ei ole pääsu. Aga kuna käigukangi ava on ainukesi kohtasid, mis ei ole nii kindlalt isoleeritud kui muud kohad salongis siis tungib sealt soojus märgatavalt rohkem sisse.
See võis nüüd osaliselt seda teemat puudutada aga kokkuvõttes julgen arvata et väike soojus on täitsa lubatud.
Kastis võib olla küll punane õli. kuid kas vaatasid oli see tavaline ATF või sünt või poolsünt?- Esso ei lisa oma õlile värvainet, erinevalt teistest õli firmadest, nii et ainult värvi järgi ma küll õli ei vaata! Ja kasti normaalne töö temp. on 80-100 kraadi juures (lühiajaliselt võib olla üle 120) , kui isolatsioon vilets siis tahan näha, kes kätt selliste asjade peal hoiab!
E34 520A ; E34 524TDA
Kui sa toivo pead silmas seda 750 siis õlivahetus ei pruugi aidata aga kahjuks see nüüd ka ei tule. Aint et kui sinna peaks minema sama õli mis 5hp30 siis UM'is maksab sobiv ESSO õli 250eek/l
Mujal poodides müüakse seda kah aga 1l kanistriga on see veel kallim.
Kuna aga ilma kasti mahavõtmata saab vahetada ~30% õlist siis rahakott väga ei kannata. 5hp30 läheb 13,5L seda õli
5hp24 vast natuke vähem.
Mujal poodides müüakse seda kah aga 1l kanistriga on see veel kallim.
Kuna aga ilma kasti mahavõtmata saab vahetada ~30% õlist siis rahakott väga ei kannata. 5hp30 läheb 13,5L seda õli
