BMW AutoCrossing 2006 toimub 02.09.06
BMW AutoCrossing 2006 toimub 02.09.06
Tänaste plaanide kohaselt toimub üritus tavapärases formaadis (st. nagu eelmisel aastal), ainukeseks erinevuseks on see, et sõidetakse kolm võistlusvooru ja arvesse läheb neist kaks paremat. Veidi tõusevad ka osalustasud (450 ja 350), täpsemalt sellest juhendis, mis saab selle nädala jooksul Rally.ee portaali üles. Auhinnad on korralikud, ka kohtunikke peetakse nänniga meeles - siinkohal palukski lipumeestel ja registreerijatel enda abistamissoovist mulle teada anda.
Nii, üldise jutu leidsin üles: http://www.rally.ee/?a=a009&b=4959
Mida aga ei leidnud on registreerimisankeet...
Mida aga ei leidnud on registreerimisankeet...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Leidsin ka registreerimisvormi...
http://www.rally.ee/?a=a062&b=2784
Lahtrisse "litsentsi nr" kirjutasin lihtsalt "ei ole" ja toimis küll...
http://www.rally.ee/?a=a062&b=2784
Lahtrisse "litsentsi nr" kirjutasin lihtsalt "ei ole" ja toimis küll...

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
oleks tahtnud tulla suurt ringi sõitma ,aag nüüd pole autot millega tulla. 

Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Hetkel registreerunud (16.00, 14.08.06)
Suur ring, üle 1800 kuubiku:
1. Jaan Sulin (MB 190b 2,3-16v)
2. Silver Aiaste (BMW 325i)
3. Ruut Rätsepp (BMW 635CSi)
4. Ander Tenno (Mazda MX-5)
Suur ring, kuni 1800 kuubikut:
1. Tanel Mõts (VW Golf)
Väike ring, mehed:
1. Mihkel Jakobson
2. Are Laur
3. Cardo Paap
See on hommikuse seisuga kõik, ise debüteerin võrride klassis oma igapäevase ostukäruga.
Suur ring, üle 1800 kuubiku:
1. Jaan Sulin (MB 190b 2,3-16v)
2. Silver Aiaste (BMW 325i)
3. Ruut Rätsepp (BMW 635CSi)
4. Ander Tenno (Mazda MX-5)
Suur ring, kuni 1800 kuubikut:
1. Tanel Mõts (VW Golf)
Väike ring, mehed:
1. Mihkel Jakobson
2. Are Laur
3. Cardo Paap
See on hommikuse seisuga kõik, ise debüteerin võrride klassis oma igapäevase ostukäruga.
Viimati muutis Kaido S, 14.08.2006 16:09 41, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Kaido S kirjutas:Mitte ei tea vaid kindlasti :-) - kuni me pole teinud teist samaväärset asja kõrvale või kuulutanud põhiürituseks avalikkuse ees suvepäevi, siis on see liikmetele ja huvilistele nagu auküsimus - parandage mind kui eksin.
Just nii see on , räägib mees kellel pole hetkel bmw-d

Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
ei saa aru mis korraldajatel selle puuri vastu koguaeg onKaido S kirjutas:Tehnilised on 2003 aasta reeglite järgi, puur pole lubatud. Tegelikult võiksime teha ka päris oma ürituse, kus ka sellised autod on sees - talveks ja järgmiseks aastaks oleks mul mõned mõtted...

Tegelikult pole puuri vastu kellelgi midagi, kuid Eesti seadusloome järgi on hetkel puuriga autod tänavaregistris illegaalsed, meie aga räägime tänavaautodest ja kehtivast ülevaatusest. On ka neid masinaid, millel on puur, mis on registris ja millel ülevaatuski, kuid sellisel juhul on kas silm kinni pigistatud või siis kellelegi makstud (mida meie teha ei saa). Meie tehniline saab sellise auto rajale lasta, kuid siis sõidab kodanik nn protesti all - kui keegi kaasvõistleja esitab protesti, siis tuleb korraldajal tulemus tühistada ja võimalik auhind tagasi võtta, teist varianti ei ole.
Olen kindel, et selle ülevaatuse loogika järgi võiks protestida sealt vähemalt pooled autod.
Igasugused väiksed ja suured ümbertegemised on seadust taga ajades täpselt samad teemad nagu puur. Üks lihtsalt paistab aknast, teise jaoks peab nina auto alla pistma.
Eriti räme asi, mis nähtud, oli ühe Seat Cordoba kapoti alla installitud 2,8 VR6 mootor, koos mingi suurema VW esisillaga, mille mahutamiseks olid amordikannudesse käristatud trelliga teised padjapoltide augud.
Vahest ei maksa seda ÜV asja nii tõsiselt võtta, kui autot nagunii tõsiselt ei kontrollita (see rataste käsitsi loksutamine ja kapoti aluse pealiskaudne vaatlus ei ole nagunii mingi kontroll).
Küll aga oli eelmine aasta endiselt näha igasugu pragulisi/teibiga lapitud voolikuid ja see on tõesti jama, kui mõni seal põlema läheb või laseb pool liitrit õli rajale maha, kus järgmine end katusele sõidab....
Ärme keera vales otsas vinti üle.....
Igasugused väiksed ja suured ümbertegemised on seadust taga ajades täpselt samad teemad nagu puur. Üks lihtsalt paistab aknast, teise jaoks peab nina auto alla pistma.
Eriti räme asi, mis nähtud, oli ühe Seat Cordoba kapoti alla installitud 2,8 VR6 mootor, koos mingi suurema VW esisillaga, mille mahutamiseks olid amordikannudesse käristatud trelliga teised padjapoltide augud.

Vahest ei maksa seda ÜV asja nii tõsiselt võtta, kui autot nagunii tõsiselt ei kontrollita (see rataste käsitsi loksutamine ja kapoti aluse pealiskaudne vaatlus ei ole nagunii mingi kontroll).
Küll aga oli eelmine aasta endiselt näha igasugu pragulisi/teibiga lapitud voolikuid ja see on tõesti jama, kui mõni seal põlema läheb või laseb pool liitrit õli rajale maha, kus järgmine end katusele sõidab....
Ärme keera vales otsas vinti üle.....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
igati nõus eelmise kommentaariga.
Kui auto ikka tehniliselt tipp topp, siis puuri olemasolu ei tohiks olla takistuseks, kuna sõidetakse nii või naa kiiver peas. Tänavasõiduks on keelatud puuriga auto just sellel põhjusel et kiivriga keegi tänaval ei tahaks vist sõita. Mis muudab aga puuri just ohutust olekust ohtlikuks.
aga eks siis pean ootama kuni üritustel puuriga autod peale lubatakse.
Kui auto ikka tehniliselt tipp topp, siis puuri olemasolu ei tohiks olla takistuseks, kuna sõidetakse nii või naa kiiver peas. Tänavasõiduks on keelatud puuriga auto just sellel põhjusel et kiivriga keegi tänaval ei tahaks vist sõita. Mis muudab aga puuri just ohutust olekust ohtlikuks.
aga eks siis pean ootama kuni üritustel puuriga autod peale lubatakse.
Kuidas seal tehnilises kontrollis rehvidega on? Mul on ühed veel päris hea mustriga rehvid, millega võiks rajale tulla, aga servad on maha sõidetud. Kas sellistega lubatakse rajale ( tänaval nagu ei tohiks enam sõita)? Tuleks prooviks oma 528 ka ära, aga selleks mingeid uusi rehve ei tahaks küll kohe ostma hakata, lõpetaks enne vanad ära
.

Carclassic OÜ