Soovitus õlivahetamisel!!!
Soovitus õlivahetamisel!!!
Kõik, kes soovivad endale sellist klapikambrikaant
ja sellist sisu sinna kaane alla
siis kindlasti kallake oma vanale mootorile sisse kvaliteet täissünteetilist õli Mobil 1-lt. Ja selline tulemus on garanteeritud. Kuid see ei ole veel kõik. Kasutades seda õli poolteist aastast järjest (st. 3 vahetus välpa), saate ummistunud õlikanalid ja kõrvu lukustava klapiklõbina pealekauba. Kuid ka see ei ole veel kõik. Seda kõike parandama-puhastama asudes, lisanduvad automaatselt teile veel peavalu ja "peetis" närvid, sest see "kvaliteetne" nõgi ei kao sealt nii kergelt ja kiirelt kui lihtne, tavaline kinni põlenud õli. Seega, mõelge hoolikalt, millist õli ja kuhu te valate. Tulemus oli just teie ees.
PS! Ei kiida ega laida antud toodet, vaid tõin teieni tagajärjed, milleni see mind viis, et süstida teistele õlivahetajatele ettevaatlikust!
Vanale mootorile ikka vana head mineraali vaja
ja sellist sisu sinna kaane alla
siis kindlasti kallake oma vanale mootorile sisse kvaliteet täissünteetilist õli Mobil 1-lt. Ja selline tulemus on garanteeritud. Kuid see ei ole veel kõik. Kasutades seda õli poolteist aastast järjest (st. 3 vahetus välpa), saate ummistunud õlikanalid ja kõrvu lukustava klapiklõbina pealekauba. Kuid ka see ei ole veel kõik. Seda kõike parandama-puhastama asudes, lisanduvad automaatselt teile veel peavalu ja "peetis" närvid, sest see "kvaliteetne" nõgi ei kao sealt nii kergelt ja kiirelt kui lihtne, tavaline kinni põlenud õli. Seega, mõelge hoolikalt, millist õli ja kuhu te valate. Tulemus oli just teie ees.
PS! Ei kiida ega laida antud toodet, vaid tõin teieni tagajärjed, milleni see mind viis, et süstida teistele õlivahetajatele ettevaatlikust!
Vanale mootorile ikka vana head mineraali vaja
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.01.2006 12:04 20
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.01.2006 12:04 20
Kõik õlivahetused olen teinud oil service tulukeste järgi.UPS kirjutas:Kolm vahetusvälpa ja 1,5a küll, aga kui pikk üks vahetusvälp keskmiselt oli ? Kui näiteks 25tuhat km lasid, siis pole ime, et sellist tulemust näeme. Mis kompresioonid mootoril on erinevates silindrites? Kas oled kontrollinud? Üldiselt jah, ei soovitata panna täissünti vanale mootorile...
Kompressioone silindrites mõõtnud ei ole (tegelen sellega lähipäevil), küll aga tulid peale klappide reguleerimist kuuldavale huvitavad kolinad mootoris, mis ennem kolksusid vist klõbina varjus ja ei kostunud otseselt kõrvu.
Remondirõõm Läbi Aastate!!!
Usun täitsa, et ei pretendeeri... selleks tulekski surved ära mõõta. Tehakse küll ka sellist pettust, et valatakse "tihendajat" mootorisse ja mootor käib kui kellavärk. Siis on ka rõhud õiged. Lased keemia koos vana õliga välja ja selgub kurb tõsiasi kui uue õli sisse valad. Tavaliselt on need müügiks tehtud sarad, mis täiesti läbi aetud ja mis seal salata eks diisel mootoriga keskklassi autodega vuratakse ju kõige rohkem... Aga see auto ei näe just sedamoodi välja, et tal oleks pool milli seljataga . Kindluse mõttes, võiksid ju mõõta kui uus õli sees. Soovitan nii sõbramehe poolest. Ma kõikidel autodel enne ostu selle operatsiooni lasknud teha. Kui komp. korras, siis reeglina väga suuri üllatusi ei tule. Tüüpvead tuleb muidugi üle vaadata, neid igal autol.
Selle isendi läbisõit on 290 000 millegagi. Keritud vist ei ole, sest servise raamatu järgi vaadates asi täitsa klapib. Kuna ise olen poolteise aasta jooksul sinna kolm korda Mobil1 täissünti valanud (ilma igasuguste lisanditeta), siis nüüd, teades mis see mootoriga teinud on, ei oska sinna enam midagi valada.UPS kirjutas:Usun täitsa, et ei pretendeeri... selleks tulekski surved ära mõõta. Tehakse küll ka sellist pettust, et valatakse "tihendajat" mootorisse ja mootor käib kui kellavärk. Siis on ka rõhud õiged. Lased keemia koos vana õliga välja ja selgub kurb tõsiasi kui uue õli sisse valad. Tavaliselt on need müügiks tehtud sarad, mis täiesti läbi aetud ja mis seal salata eks diisel mootoriga keskklassi autodega vuratakse ju kõige rohkem... Aga see auto ei näe just sedamoodi välja, et tal oleks pool milli seljataga . Kindluse mõttes, võiksid ju mõõta kui uus õli sees. Soovitan nii sõbramehe poolest. Ma kõikidel autodel enne ostu selle operatsiooni lasknud teha. Kui komp. korras, siis reeglina väga suuri üllatusi ei tule. Tüüpvead tuleb muidugi üle vaadata, neid igal autol.
Ei tea kas on mõtet täissündiga edasi jännata, või siis vaja lahjema ja paksema kraami peale üle minna. Ja kas sellisele nõgistunud mootorile on kasulik sisepesu teha, et äkki lööb hoopis kõik kanalid-käigud umbe seal???
Eelnev positus oli enthusiastile
See nõgi on aja jooksul sinna kogunenud ilmselt. Tingitud on kehvast õlist ja üle lastud hooldustest, pakun välja. Ma samuti ei usu, et see kolme vahetusvälbaga sinna on tekkinud, liiati kui üle pole lasknud välpasid. Miks sa just arvad, et Mobilist on tingitud, see üldjuhul päris hea õli ju.
See nõgi on aja jooksul sinna kogunenud ilmselt. Tingitud on kehvast õlist ja üle lastud hooldustest, pakun välja. Ma samuti ei usu, et see kolme vahetusvälbaga sinna on tekkinud, liiati kui üle pole lasknud välpasid. Miks sa just arvad, et Mobilist on tingitud, see üldjuhul päris hea õli ju.
2 õlikanalit olid umbes, neljas ja viies silinder. Kui see nõgi seal juba pikemat aega oleks olnud, siis peaks see 2.5 käituma kui 1.8, mineku üle aga ei kurda. Õlivahetused tehtud korrapäraselt, vähemalt need 1,5a minu käes. Auto oli otse Saksast, seda ei tea muidugi, mis sellega seal tehti...Aga säänse nõgiga oleks pidanud mootor juba nende aastate jooksul üsna läbi olema. Ise olen ka alati Mobilit üheks parimaks pidanud, aga nagu nüüd nägin, siis täitsa sõnatu...oleks nagu Adinoli mineraaliga kulgenud...UPS kirjutas:Eelnev positus oli enthusiastile
See nõgi on aja jooksul sinna kogunenud ilmselt. Tingitud on kehvast õlist ja üle lastud hooldustest, pakun välja. Ma samuti ei usu, et see kolme vahetusvälbaga sinna on tekkinud, liiati kui üle pole lasknud välpasid. Miks sa just arvad, et Mobilist on tingitud, see üldjuhul päris hea õli ju.
Tean, et vanale mootorile ei soovitata teha sisepesu, just samal põhjusel, et lööb kanalid umbe või lõpuks jääb see saast pihustiesse pidama ja on ikka umbes. Ausalt öeldes ei oskagi soovitada mida teha, pole sellist probleemi enne olnud. Tean et pärast seda pulli vahetatakse päris tihti õli kui kanalid lahti saadud. Nii puhastub mootor lõpuks enam vähem seest ära. Pärast jätkatakse nagu tehas ette näeb.
Aga sellist puhastust siis vaja läbi viia millise õliga...Shell Helix`it kindlasti ei pane ja ei tea, kas Mobilitki enam usaldan.UPS kirjutas:...Tean et pärast seda pulli vahetatakse päris tihti õli kui kanalid lahti saadud. Nii puhastub mootor lõpuks enam vähem seest ära. Pärast jätkatakse nagu tehas ette näeb.
Ja kas täis- või poolsünt. Mineraali ka kohe kindlasti ei pane...ennem käin jala...
Castrol???
randos: Küsimus pole ju õli margis, lihtsalt täissünt võttis saasta lahti, mis ummistas sul õlikanalid. Shellil pole ka häda midagi, aga tihedaks vahetuseks kärab ka poolsünt. Pole ju mõtet osta täissünt Castrolit, et see paari tuhande pärast välja lasta ja nii mitu korda. Muide, ma sõidan ise täissünt. Addinoliga, vahetan natuke enne 10 tuhandet (is kõrgete pööretel töötava mootori ja enda kiiksu tõttu) ja mul pole ühtegi nii musta mootorit olnud. Aga see on kõigest näide, pole mõtet mind selle pärast koonriks või poole aruga vennaks pidada.
Aga mis su neljanda ja viienda silindri saaled teevad, loogiliselt võttes olid need ju kuival piltlikult öeldes? Need kah siis arvatavasti õhtal .
Aga mis su neljanda ja viienda silindri saaled teevad, loogiliselt võttes olid need ju kuival piltlikult öeldes? Need kah siis arvatavasti õhtal .
Miks sellline pilt avaldub on päris lihtne seletada. Nimelt sisaldavad kvaliteetsemad õlid (nagu seda on ka Mobil) igasuguseid lisamanuseid. Üldiselt on nende hulgas ka mootoripesu vahendi moodi aineid. Ka loputab lahustab vedelam õli igasuguse vana pasa paremini mootoris lahti,kui mineraalõli. Lisaks tuleb mängu asjaolu,et õlivahetusel ei saa mootorit täiesti tilgatumalt tühjaks vanast õlist,ning mingi kogus vana õli jääb ikkagi mootori detailidele. Nagu teada,siis õlisid omavahel ei tasuks segada ja reeglina erinavad õlid omavahel ei sobi kokku,seda nii tootjad,kui ka erinev viskoostsus.Põhimõtteliselt tekib vanade õlijääkide ja uue õli vahel kerge keemiline reaktsioon. Ja tavaline on ka see,et reeglina mitte kohe esimese õlivahetusega probleemid ei ilmne,vaid peale teist või kolmandat õlivahetusvälpa,kuna see mootori "puhtaks leotamine" võtab aega ja pole kiire protsess. Seda mõjutavad ka kui kaua on eelmiste õlidega sõidetud,ning mis kvaliteediga need eelmised õlid olid. Üldjuhul kehtib ikkagi reegel,mida aarekas siis kirjutas,et tuleks jätkata sama õli kasutamist,mis on seniks antud mootoris kasutusel olnud.
Need õlikanalid,mis on nüüd täiesti kinni või suures osas kinni, enam tavaliste õlivahetustega lahti ei saa leotada. Peenemad õlitorud tuleks kindluse mõttes lausa ära vahetada. Detailid tuleb maha võtta,ning puhtaks leotada mõnes kangemas mootoripesu vahendis,siis paistab,millised detailid õnnestub puhtaks saada ja milliseid enam mitte. Kindlasti võtab metallide pealt selle pasa maha happelahus.
Need õlikanalid,mis on nüüd täiesti kinni või suures osas kinni, enam tavaliste õlivahetustega lahti ei saa leotada. Peenemad õlitorud tuleks kindluse mõttes lausa ära vahetada. Detailid tuleb maha võtta,ning puhtaks leotada mõnes kangemas mootoripesu vahendis,siis paistab,millised detailid õnnestub puhtaks saada ja milliseid enam mitte. Kindlasti võtab metallide pealt selle pasa maha happelahus.
Palju külma mootoriga sõitu?randos kirjutas:Oskad äkki juhatada suunda, kust see nõgi võis alguse saada, ehk siis mis selle põhjuseks võiks olla...patrik kirjutas:see nõgi on sinna millestki muust tekkinud. õli tüübil pole siin küll midagi pistmist
Endal läks mootor selliseks talvel kui mootor ei jõudnud korralikult soojeneda ... mootori sisepesuga kenasti puhas jälle.
Indrek
Oma kogemustest väidan seevastu:
Mul ka oli klapikambri kaanealune autot ostes (525tds) suht tahmane ja must. Täissünt sinna oleks kindlasti mootori surm olnud. Esmalt tegin ühe vahetuse Esso poolsündiga ja seejärel kõik korrad Castroli poolsündiga. Käesolevaks hetkeks on nookurid, vedrud ... kõik kenad metalli värvi ja julgeksin küll ka täissündi panna. Samas kui ikka mineraaliga piinatud ja paksult tahma täis ja siis veel kuuma saanud - parema õliga mingi lahtisulav tükk õlikanalis kindlustatud. Tundmatus mootorismille eelnevat õlimarki ei tea ei soovita mingil juhul täissünti!!
Mul ka oli klapikambri kaanealune autot ostes (525tds) suht tahmane ja must. Täissünt sinna oleks kindlasti mootori surm olnud. Esmalt tegin ühe vahetuse Esso poolsündiga ja seejärel kõik korrad Castroli poolsündiga. Käesolevaks hetkeks on nookurid, vedrud ... kõik kenad metalli värvi ja julgeksin küll ka täissündi panna. Samas kui ikka mineraaliga piinatud ja paksult tahma täis ja siis veel kuuma saanud - parema õliga mingi lahtisulav tükk õlikanalis kindlustatud. Tundmatus mootorismille eelnevat õlimarki ei tea ei soovita mingil juhul täissünti!!
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Vaidleks vastuRiddick kirjutas:Selline pilt avaneb enamasti siis kui pidevalt ainult lühikesi otsi sõidad.
Mul mõlemal E36-l särab sees nagu uuel autol
Ainult linnasõit, 6km tööle ja 6 tagasi ja ainult harva mööda Järvevana
Lihtsalt õige õli, sõidustiil(käiguvahetus 3000-4000rpm), korralik kütus ja vahetusvälbad.
Randosel oli nähtavasti mootor juba enne ostmist seda kakit täis
Põhiline tekitaja ikkagi oma aja ära elanud õli
Kui lasta sama õliga 20 000-30 000km ringi, pole mingi ime, et pilt selline
On sees siis mistahes firma toode...
Sama pilt ka siis, kui mootor kõvasti kuuma saanud