Autoks 528 97.Küsimus siis järgmine. Kas tosooli tasub ise vahetama hakata või peaks laskma seda teha teeninduses.
Kuidas õhk pärast välja saada?Kuidas kogu süsteem vanast vedelikust tühjaks saada?



M52 ma täpselt ei tea aga M30 peab mootori plokist ka ühe punni maha keerama, et kogu vedelik kätte saada. Kuigi kui vana vedelik sul päris jube välja ei näe siis pole midgi hullu kui aint paisupaagi alt välja lased tosooli.Kuidas õhk pärast välja saada?Kuidas kogu süsteem vanast vedelikust tühjaks saada?
tereKristjan_K kirjutas:
Ja siis üks isiklikust huvist küsimus ka.
Kas pika aja peale mingi minimaalne tosooli kadu on normaalne?
Et nagu su jutust järeldada võin, siis jah.vedelikku vahetatakse vaid seepärast, et see üleni kogu süsteemis täiesti külmakindel oleks või on seal veel mingeid muid põhjuseid? Kui jah, siis milliseid?kapa kirjutas:töökojas on vahendid olemas hindamiseks jahutusvedeliku külmakindlust. Jahutusvedelikku olevat hea vahetada iga 2 aasta tagant vast.
see on päris hea (y)Hans kirjutas:http://www-arhiiv.postimees.ee:8080/leh ... htm#neljas