
E34 525tds külmalt ei lähe käima mitte
E34 525tds külmalt ei lähe käima mitte
Tegu siis selle diiel mootoriga(105kw) ja pärineb aastast 95.Mure ise selles et hommikul käima ei lähe,käivitub alles mingi neljanda-viienda katse peal??Aga päeva läbi pole mingit muret.Armatuuris süttib vahel ka veateade selline kollane tuli vasakul,millel selline pihusti sümbol peal(või midagi sellist).A ja.sellel see salaluku süsteem:et enne parktuled ja siis starter,aga käivitub tavaliselt ilma selleta ka(seisma ei jää enne kui tuled kustus).Kas pihustid ja küünlad...Noh kui kellelgi kogemusi,arvamusi antud teemal siis ütle ikka 

tere ,ise vaevlesin ka selle sama probleemi käes ,et auto ei tahtnud hommikuti käivituda korralikult,sai siis käidud sellega peterburi mnt diislikeskuse diaknostikas ,mis ütles ,et kas viga on selles ,et kas on õhk kütte süsteemis või on selle paagisisese pumbaga midagi,ja pärast tuligi välja ,et see paagisisene pump ei töötanud üldse.Pärast selle pumba tööle saamis on tegu nagu uue autoga :käivitub ilma igasuguste probleemideta ja küttekulu vähenes märgatavalt.
kuidas sa selle pumba tööle said? ostsid uue? kuidass seda vahetatakse?
Ma usun, et mul kah see läbi, kui süüte sisse panete siis peaks ta olema kuulda, aga mul enam ei ole midagi kuulda.
Ma usun, et mul kah see läbi, kui süüte sisse panete siis peaks ta olema kuulda, aga mul enam ei ole midagi kuulda.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
kollane tuluke pihusti märgiga tähendab et filtris on vett.mul kah 525tds.mure oli sama.vahetasin filtri ja mured lakkasid.ja etteande pump hakkab tööle ainlt siis kui käivitad ja kui käima läheb jääbki tööle.pump tuleb paagist väga lihtsalt ära.mõlemal pool pumpa on sellised körvad.vajutad mõlemad näppudega kokku ja t5õmbad pumpa üles.hoidke paagis rohkem kui 20 toopi kütet ja kütus jõuab ise filtrini.kui aga pump ei tööta siis on ta lihtsalt takistus.igatahes alustage filtri vahetusest.viljar teab täpselt mis veoka filter sinna sobib.originaal maksab 300 eeki vale filter 40 eeki.2,5 tds on filtri suhtes väga tundlik.dde aju kõrval on ka pumba relee.kui ühte juhtmesse voolu lasta hakkab pump tööle.ise ei soovita ma seda teha.võid aju maha kärsatada.juhtme värvus oli vist roheline pruuniga.ja relee oli nelja jalaga.mitte viiiega.kui veel küsimusi siis aitab kui mulle helistada 58087189.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Filtri jutul on jumet.Eile siis nokisin selle välja ja see oli ikka väääga must.Kloppisin ja putitasin teda väheke ja paigaldasin tagasi.Täna hommikul käivitus probleemiteta(paremini kui enne üldse),ostsin nüüd uue filtri ja vaatab mis nüüd saab.Aga müügimees soovitas osta peugeoti filter pidi olema väga hea.
peab kah filtri vahetama, lähen ostan homme, aga millist filtrit osta? Kas erineva hinnaga saab siis samasugust filtrit?
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Prooviks isegi seda klappi.Imre323 kirjutas:Ei tea mis see päris õige asi on et 525tds käivituks korralikult.Mul pandud tagasivooluklapp vahele,siis on filtrid uued jne.Kylmast peast läheb kohe poole pöörde pealt käima.Aga kui on soe siis ei taha kohe kuidagi minna.Vahle isegi 5-6sek ketran enne kui läheb.
Oskab keegi öelda?
Kust seda võimalik soetada?
BMW 530d -01 142kw 

Mina vahetasin filtri ja asi toimib,auto käivitub nüüd probleemideta.
Aga räägime siis veel selles bmw-st.Nimelt mingi huvitav lüliti kapoti all.Asub ta juhi pool kaismete ja releede kasti kõrval.Seal ta on aga milleks ei tea mina.Kas see on tehase poolt sinna pandud või on seotud signalisatsiooniga?kui muuta lüliti asendi ei muutu nähtavalt ,kuuldavalt ega ka tuntavalt midagi.
Aga räägime siis veel selles bmw-st.Nimelt mingi huvitav lüliti kapoti all.Asub ta juhi pool kaismete ja releede kasti kõrval.Seal ta on aga milleks ei tea mina.Kas see on tehase poolt sinna pandud või on seotud signalisatsiooniga?kui muuta lüliti asendi ei muutu nähtavalt ,kuuldavalt ega ka tuntavalt midagi.
Ma pidin kah vahepeal ketrama, aga vaatasin, et mul olid kõiksugused voolikud seal lahti ununenud kollektorit näppides. vaata üle endal kah kas midagi ripub, sina kütusefiltri juurde peaks üks jooksma, see kõige valusam vast.Imre323 kirjutas:Ei tea mis see päris õige asi on et 525tds käivituks korralikult .Kylmast peast läheb kohe poole pöörde pealt käima.Aga kui on soe siis ei taha kohe kuidagi minna.Vahle isegi 5-6sek ketran enne kui läheb.
Oskab keegi öelda?
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Hakkas kah hommikuti käivitamisega probleeme tulema, kuid minul oli asi lihtne, vahetasin ülevoolu torud pihustite ja pumba vahel ära ja käivitub jälle ilusti. Voolikud muutuvad lihtsalt nii rabedaks, et pealt vaadates on korras, kuid lasevad kütusel ikkagi alla vajuda.
Diisel maamehe lemmik
5044107
