e36 M3 3.2
e36 M3 3.2
Hei,
Vaatasin, et mobile.de saab alla 10000EURi E36 M3'e. Kas sellised on raiped või võib selle raha eest ka korraliku leida?
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bere ... 1210292133&
Kas eelistada manuaali või SMGd (ringrajal sõitmiseks). Mida veel M3 ostmisel arvestama peaks? Kelle poole Eestis pöörduda (saksast toomine), kui M3 soov reaalseks saab?
Palju võiks M3 kergemaks saada, kui sealt enamus ebavajalikku välja visata(tagumised istmed, polstrid)
Vaatasin, et mobile.de saab alla 10000EURi E36 M3'e. Kas sellised on raiped või võib selle raha eest ka korraliku leida?
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bere ... 1210292133&
Kas eelistada manuaali või SMGd (ringrajal sõitmiseks). Mida veel M3 ostmisel arvestama peaks? Kelle poole Eestis pöörduda (saksast toomine), kui M3 soov reaalseks saab?
Palju võiks M3 kergemaks saada, kui sealt enamus ebavajalikku välja visata(tagumised istmed, polstrid)
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
SMG kastiga autot sa alla 15 000 korraliku ei saa.
Ringraja sõiduks on manuaal parem, sest on vastupidavam, muidu on SMG kiirem. 10 000 euriga saab tõenäoliselt korraliku 3.0.
Ringraja sõiduks on manuaal parem, sest on vastupidavam, muidu on SMG kiirem. 10 000 euriga saab tõenäoliselt korraliku 3.0.
Viimati muutis e36forever, 14.06.2006 19:42 59, muudetud 1 kord kokku.
Algusaegade SMG kastid ei olnud eriti töökindlad. Tasuks eelistada manuaal kasti.
Tavaliselt kipuvad odavama otsa M3 olema suht raiped. Ehk siis lootusega et ostad ja sõidad pole mõtet asjale läheneda.
Ringrajal sõitmiseks on E36 kere liiga raske (vähemalt Eesti ringradasid arvestades). Lisaks on reaalne oht "näpitud" E30 325i-te käest pähe saada...
Kindlasti saab E36 M3 ka näppides palju kiiremaks aga see tähendab jälle täiendavaid väljaminekuid.
Ringraja sõitmisek mina soovitaks: E30 kere + E36 M3 3,2 mootor (nagu Pesuril), teha veermik vähe ümber ja see oleks juba tõesti kiire auto.
Tavaliselt kipuvad odavama otsa M3 olema suht raiped. Ehk siis lootusega et ostad ja sõidad pole mõtet asjale läheneda.
Ringrajal sõitmiseks on E36 kere liiga raske (vähemalt Eesti ringradasid arvestades). Lisaks on reaalne oht "näpitud" E30 325i-te käest pähe saada...

Kindlasti saab E36 M3 ka näppides palju kiiremaks aga see tähendab jälle täiendavaid väljaminekuid.
Ringraja sõitmisek mina soovitaks: E30 kere + E36 M3 3,2 mootor (nagu Pesuril), teha veermik vähe ümber ja see oleks juba tõesti kiire auto.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Noh põhim. on mul auto olemas, mis võiks e36 M3st kiirem olema, aga miks üldse M3 poole vaatan, on see, et tuunitud autod ei kesta ja pidevalt on vaja midagi putitada. M3st loodataks autot, mille ostad ja sõidad (ok kulujuppe tuleb ikka vahetada). Ja osta tahaks liisinguga.
Mis hinnast korralikud 3.2 manuaal kastiga M3d hakkavad?
Mis hinnast korralikud 3.2 manuaal kastiga M3d hakkavad?
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
11-15k eurot on korralikud
Loomulikult ei pruugi need ka alati korralikud olla.
Ega m3 nüüd nii hull ka ei ole. Ikkagi kõigest r6 ja pole väga kallis remontida võrreldes 325i-ga, võiks võrrelda e38 740-ga...
3.2 m3 on iga kell kiirem ringrajal, kui seda on tuunitud 325i juhul kui see just turboga pole ja sõitjad võrdsed on. Ilma turbota 200kw+ kätte saada ei oleks enam piisavalt vastupidav. Suureks e36 oma mõõtmetelt kindlasti ei jää, näiteks võrreldes e30-ga:
Pikkus e30: 4325
Pikkus e36: 4430 Vahe kõigest 10 cm
Laiuse vahe on suurem aga see pole nii tähtis
to Silwer: Kas Pesuri autol mitte e46 mootor ei ole?

Loomulikult ei pruugi need ka alati korralikud olla.
Ega m3 nüüd nii hull ka ei ole. Ikkagi kõigest r6 ja pole väga kallis remontida võrreldes 325i-ga, võiks võrrelda e38 740-ga...
3.2 m3 on iga kell kiirem ringrajal, kui seda on tuunitud 325i juhul kui see just turboga pole ja sõitjad võrdsed on. Ilma turbota 200kw+ kätte saada ei oleks enam piisavalt vastupidav. Suureks e36 oma mõõtmetelt kindlasti ei jää, näiteks võrreldes e30-ga:
Pikkus e30: 4325
Pikkus e36: 4430 Vahe kõigest 10 cm
Laiuse vahe on suurem aga see pole nii tähtis

to Silwer: Kas Pesuri autol mitte e46 mootor ei ole?
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Silweriga n6us, et M3 nüüd t6esti ringrajale ei ole k6ige parem masin. 10K euriga masinatest on 95% sellised mida hakkad kohe remontima. Ja remontimise r66m on see k6ige suurem
sest kasutatud varuosi neile saada pole ja osta UM-ist on dieet rahakotile. Viska pilk peale www.realoem.com sellistele enam kuluvatele detailide hindadele ja m6tle hoolega. Nagu ka e36forever kirjutas on sarnane 325i-ga, mingil m22ral küll, n2iteks benapupm sama aga mis on erinev see ka ikka ka tunduvalt kallima hinnaga.
Aaro@M3 on pyhap2eva kruisimise masin.

Aaro@M3 on pyhap2eva kruisimise masin.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Sellega ma küll nõus ei ole. M3 on väga hea auto ka igapäeva kasutuseks.Aaro kirjutas:Aaro@M3 on pyhap2eva kruisimise masin.
Näiteks, kui läbisõit on 100k, siis võib temaga veel vabalt 100k sõita igapäevaautona, peale seda peaks igapäevasteks sõitudeks teise auto valima, sest siis hakkavad probleemid esinema.
Kruisimise masin on hoopis 850 või 750 ja automaat kastiga. Manuaal ei ole eriti mugav kruisimiseks, rohkem rinkaks...
M3-e ostab selline inimene , kellel on piisavalt suur sissetulek. St. kui sellel autol tavaline asi ehk sidur läheb, siis sul on raha kohe uus osta ilma pikemat pausi tegemata(alates 5000 krooni).
Kus te nii täpselt teate, nt alates 11K EUR hakkavad korralikud ning alla selle on raiped?
Aga no kuulge, mis pühapäeva kruiisimise auto on ta? Loomulikult kõlbab ta igat sorti radadele.
Kuid eks tõesti, E36 on pisut kohmakam kui E30, arvestades eesti olematute ringradade konditsiooni. Ilmselt kusagil Nürbungringil hakkaks juba mootori võimsus rohkem domineerima, kui siin nt väikesel ja kurvilisel rapla rajal.
Samas, isegi E34 M5'ga on suhteliselt esmakordselt rajaga (rapla) tutvudes üsna head ajad välja sõidetud..
Aga no kuulge, mis pühapäeva kruiisimise auto on ta? Loomulikult kõlbab ta igat sorti radadele.
Kuid eks tõesti, E36 on pisut kohmakam kui E30, arvestades eesti olematute ringradade konditsiooni. Ilmselt kusagil Nürbungringil hakkaks juba mootori võimsus rohkem domineerima, kui siin nt väikesel ja kurvilisel rapla rajal.
Samas, isegi E34 M5'ga on suhteliselt esmakordselt rajaga (rapla) tutvudes üsna head ajad välja sõidetud..
GS
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Aga kus kohast sina tead, et nad ei ole? Ja nagu sa märkasid kirjutasin ma, et üldjuhul 95% vajavad remonti. Kui on saada alla 10K euri M3 3,2 mida ei ole vaja kohe remontida või üldse kätt külge panna siis ma võtaks ka omale ühe ligi.Raivo kirjutas:Kus te nii täpselt teate, nt alates 11K EUR hakkavad korralikud ning alla selle on raiped?
Pühapäeva auto all ma mõtlesin M3 kui stiilset ja kiiret autot millega siis sõita, kui tuleb kiiresti sõitmise tuju. Rajale saab ka minna kasvõi sapakaga see ikka omaniku oma asi millega sõita. Lihtsalt rajaautoks on tunduvalt paremaid kooslusi kui M3.
Need on minu mõtted M3-est ja ärge võtke isiklikult. Igaühel on oma arvamus.

E36 M3'-el coupe'l on 3 korda kallim varuosad,kui E36 325i coupe'l
see on fakt!
muidu nö linna-autoks M3 on väga perfektne variant,kuna väga vähe isendeid on liikvel kes saaks veel midagi talle vastu panna

see on fakt!
muidu nö linna-autoks M3 on väga perfektne variant,kuna väga vähe isendeid on liikvel kes saaks veel midagi talle vastu panna

Viimati muutis tsjuvak, 22.07.2006 19:07 47, muudetud 1 kord kokku.
Enne kui sooja õhku suust välja ajama hakata võiks natuke kodutööd teha. Tegin võrdluse mõnedest kuluosadest realoemi baasil ehk siis E36 325 vs M3. Hinnad $. Tõenäoliselt kehtib sama suhe ka UM-i hindadega. Pole mõtet kohe veel inimesi ära hirmutama hakata, kui fakte ei tea. Omaette teema on S50 mootori vanose probleemid, mille kõrvaldamine võib ühekordselt veidi suurema summa süüa, aga kui jooksvalt korras hoida (kinnituspolte/tihendeid vahetada), siis kestab ka see.tsjuvak kirjutas:E36 M3'-el coupe'l on 3 korda kallim varuosad,kui E36 325i coupe'lsee on fakt!
325 m3 vahe%
sidurikomplekt 267 320 20%
ventika sidur 195 195 0%
veepump 90 231 157%
termostaat 38 71 87%
es.piduriklotsid 82 102 24%
es. pidurikettad 77 176 129%
es.õõtshoob 160 200 25%
es.amort 215 301 40%
radiaator 318 574 81%
tag.amordipuks 26 36 38%
Ilves kirjutas:Enne kui sooja õhku suust välja ajama hakata võiks natuke kodutööd teha. Tegin võrdluse mõnedest kuluosadest realoemi baasil ehk siis E36 325 vs M3. Hinnad $. Tõenäoliselt kehtib sama suhe ka UM-i hindadega. Pole mõtet kohe veel inimesi ära hirmutama hakata, kui fakte ei tea. Omaette teema on S50 mootori vanose probleemid, mille kõrvaldamine võib ühekordselt veidi suurema summa süüa, aga kui jooksvalt korras hoida (kinnituspolte/tihendeid vahetada), siis kestab ka see.tsjuvak kirjutas:E36 M3'-el coupe'l on 3 korda kallim varuosad,kui E36 325i coupe'lsee on fakt!
325 m3 vahe%
sidurikomplekt 267 320 20%
ventika sidur 195 195 0%
veepump 90 231 157%
termostaat 38 71 87%
es.piduriklotsid 82 102 24%
es. pidurikettad 77 176 129%
es.õõtshoob 160 200 25%
es.amort 215 301 40%
radiaator 318 574 81%
tag.amordipuks 26 36 38%
Muidex kodutöö mul väga hästi tehtud,kuna oli suur tõenäolisus osta M3 oma 325i asemele.Mina jällegi võrdlesin mitte ameerika rublades,vaid eesti power kroonides,UM leheküljel on varuosade otsing olemas,mine sinna ning chekka järele ja sa näed,et üldiselt DEFAULT varuosad,mis vajavad vahetamist ükskõik mis autol on 2-3 korda kallim

Sellest viimasest lausest ma nüüd küll aru ei saaPühapäeva auto all ma mõtlesin M3 kui stiilset ja kiiret autot millega siis sõita, kui tuleb kiiresti sõitmise tuju. Rajale saab ka minna kasvõi sapakaga see ikka omaniku oma asi millega sõita. Lihtsalt rajaautoks on tunduvalt paremaid kooslusi kui M3.


Aare
Kui sa just tahad uskuda, et ostad tõesti 3 korda kallimaid varuosi kui nt E36 328-l, siis lase käiatsjuvak kirjutas:Muidex kodutöö mul väga hästi tehtud,kuna oli suur tõenäolisus osta M3 oma 325i asemele.Mina jällegi võrdlesin mitte ameerika rublades,vaid eesti power kroonides,UM leheküljel on varuosade otsing olemas,mine sinna ning chekka järele ja sa näed,et üldiselt DEFAULT varuosad,mis vajavad vahetamist ükskõik mis autol on 2-3 korda kallim

-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 12.06.2005 19:03 05
TM-is mingis numbris lahati seda e36 M3 ju üpris põhjalikult. mingid kindlad detailid olid kallimad aga paljudel juhtudel sobisid ka tavalised e36 jupid. mina igatahes pooldan küll kahe käega e36 M3 kui mingit vana ära leierdatud e30 näptid versiooni millel jumal teab mis mootor peal. need e30 projektid on nii levinud, juba ammust aega nendest kopp ees. kui tänaval mõni koolipoiss e30 kaapekat teeb, siis see ei pane isegi pead pöörama. hinnaklass pole kah e30 kerega masinatel just julgustav. vean kihla, et ei räägi ainult enda eest. e36 m3 sõites oled ikka tehtud mees. vaevalt ringraja kõrval elad, et iga päev näpitud e30 325i-de käest pähe saamist kartma pead. M3 on ikka M3. hoia ilusasti ära posti sõida ja kui ei vastagi ootustele võid müües prakt sama raha saada mis ostes - niivõrd hästi hoiab igasugune M tehnika oma väärtust. e30 puhul vaataksin ise vaid suveks mingit kabrioversiooni.
Ei hakanud uut teemat tegema, kuna M3 on minu küsimusega seotud ja ühtlasi ma annan endale ka aru et esitan küsimust BMW foorumis aga siiski....
Kui pidada silmas "ringradasid" eestis, siis kumba eelistada, kas kerget esiveolist (ITR, CTR näiteks) või võimsamat tagaveolist (e36 M3 3.2). Hinnaklass on umbes sama. Silver on muidugi korduvalt siin maininud, et e36 liiga raske aga kui asi tühjaks loopida, kas siis oleks lootust näiteks järeleaidatud e30 võistelda või oleks meie tingimustes rinkal tühjaksloobitud ITR-iga lihtsam kiiret sõitu teha? Või pakub keegi midagi veelgi sobivamat rinkale?

mille poolest M3 mehemaks teeb ? jääb muidu puudu millestki ?auktagavarakummis kirjutas: e36 m3 sõites oled ikka tehtud mees.
see on rohkem selline muna versus kana võrdlus. esiveolisega on kiiremat sõitu ilmselt lihtsam teha küll aga "fun factor" on võrreldes tagaveolisega väiksem.Honda kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema, kuna M3 on minu küsimusega seotud ja ühtlasi ma annan endale ka aru et esitan küsimust BMW foorumis aga siiski....Kui pidada silmas "ringradasid" eestis, siis kumba eelistada, kas kerget esiveolist (ITR, CTR näiteks) või võimsamat tagaveolist (e36 M3 3.2). Hinnaklass on umbes sama. Silver on muidugi korduvalt siin maininud, et e36 liiga raske aga kui asi tühjaks loopida, kas siis oleks lootust näiteks järeleaidatud e30 võistelda või oleks meie tingimustes rinkal tühjaksloobitud ITR-iga lihtsam kiiret sõitu teha? Või pakub keegi midagi veelgi sobivamat rinkale?
e36 on veidi raske tõesti aga mitte midagi ületamatut.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
See on küll raske ülesanne 
a) Esiveoline #¤%&/?: torque steer, no fun, 60% raskusest esipamperi ja tuuleklaasi vahel
b) M3 3.2: 320 parimas vormis ja väljanägemisega baieri täisverelist hobust, mis kantakse läbi LSD ideaalses tasakaalus olevas keres tagaratastele ilma roolitunnetust rikkumata andes orgastilisi elamusi nii ringrajal kui ka väljaspool rada...
Keda huvitab peale seda, et a) on ringrajal sekundi võrra kiirem?


a) Esiveoline #¤%&/?: torque steer, no fun, 60% raskusest esipamperi ja tuuleklaasi vahel
b) M3 3.2: 320 parimas vormis ja väljanägemisega baieri täisverelist hobust, mis kantakse läbi LSD ideaalses tasakaalus olevas keres tagaratastele ilma roolitunnetust rikkumata andes orgastilisi elamusi nii ringrajal kui ka väljaspool rada...

Keda huvitab peale seda, et a) on ringrajal sekundi võrra kiirem?

See kummaga algajal lihtsam on ei ole ka niivõrd oluline, selles mõttes et sõiduoskus lodetavasti paraneb ja kui M3 oskaja käes oluliselt kiirem on, siis see oleks argument. Aga seda kas ja mis tingimustel M3 rinkale sobiks, ma siin välja selgitada üritangi. Fun factor on tore asi aga külg ees jah kiiresti edasi ei jõua.raimo_r kirjutas:...... esiveolisega on kiiremat sõitu ilmselt lihtsam teha küll aga "fun factor" on võrreldes tagaveolisega väiksem.
e36 on veidi raske tõesti aga mitte midagi ületamatut.

-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
M3 on stock konditsioonis kindlasti ringrajal kiirem, kui stock itr või ctr ,vahet ei ole. Samas sõidavad ka type-rid väga häid aegu. Kaalul ei ole küll midagi viga e36 m3 puhul, isegi e39 m5-l on kaalub just parajalt ringraja jaoks
. Kui kavatsed ka jäärada sõida, siis on typer parem jälle. Aga jah, BMW suudab veel samal ajal sõidurõõmu ka pakkuda ja ma võtaks kindlasti M3 nende vahel valides 


tühjaks loopida, slikk alla ja korralikud (ferodo) piduriklotsidHonda kirjutas:See kummaga algajal lihtsam on ei ole ka niivõrd oluline, selles mõttes et sõiduoskus lodetavasti paraneb ja kui M3 oskaja käes oluliselt kiirem on, siis see oleks argument. Aga seda kas ja mis tingimustel M3 rinkale sobiks, ma siin välja selgitada üritangi. Fun factor on tore asi aga külg ees jah kiiresti edasi ei jõua.raimo_r kirjutas:...... esiveolisega on kiiremat sõitu ilmselt lihtsam teha küll aga "fun factor" on võrreldes tagaveolisega väiksem.
e36 on veidi raske tõesti aga mitte midagi ületamatut.
fun factory alla ei pidanud külg ees sõitmist silmas vaid pigem kooslust esivedu + ringrada - never !
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Aga kuidas M3 vastu võiks pidada, mõtlen just kallimaid osi, käigukast, tagadiffer, mootor? Kulumaterjalide hindadest sain juba enam- vähem pildi ette.Silwer kirjutas:Tahtsin just seda mainida...Raivo kirjutas:Vaadates ringiaegu, siis Lill sõitis oma E36 M3-ga viimasel üritusel Rapla kardirajal parima aja välja.