Eespool tõepoolet tegemist antud hetkel maailma ühe suurima laevadiisliga. Uhkustab teine küll oma jõu, kuid mitte kiiruse pärast
Tegemist on kahetaktilise (ristpeaga) masinaga (konstruktsioon sarnane ühetoimelise kolbpumbaga).
Õlivahetusega on küll nii, et seda puhastatakse ning taastatakse lisades antioksüdante ja manuseid. Õlikogus sellisel masinal on vast sinna 30-50 tonni kanti (kuivkarteriga). Tühikäigupöörded on vaevalised poolsada pööret. Ärgem unustagem, et üks pihusti annab ühe matsuga silindrisse teeklaasi täie kütet

. Turbiini mass peaks olema kuskil 10tonni
No ja eks pildid räägivad iseenda eest. Selliseid masinaid paigaldatakse eelkõige suurtele tankeritele ning viimasel ajal ka konteinerlaevadele. Väikestele laevadele sellist masinat ei paigaldata, sest see ju kaalub 14sil versiooni puhul kõigest

2300000kg e. 2300 tonni
Ärge unustage seda, et kui hakkate sellisel jurakal õli vahetama, siis võtab laevaomanik teil pea, jalad ja te ei taha teada mis veel maha!
täpsed sedatüüpi masina parameetrid siin:
http://www.wartsila.com/Wartsila/docs/e ... es_96c.pdf
ja natuke veel laevadiislitest:
http://www.wartsila.com/en,shippower,1a ... ,,1200.htm
sellist masinat pakun kaeda ka kõigil oma silmaga
http://www.wartsila.com/Wartsila/docs/e ... w32_tr.pdf
Head lugemist
