Millised nende kahe kaabli otsad on? Sarnase või erineva pistikuga?teet3 kirjutas:Ükspäev lammutasin auto istmete vahel oleva konsooli laiali ning leidsin sealt veel ühe antenni juhtme mis jookseb tagant ette aga ei ulata päris raadioni.
Nüüd on mul kaks antenni juhet.
fm antenni lahendused
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
sellel otsal mis maki taga on, puudus pistik, aga see mis keskkonsoolis on, sellel on mingi imelik pistik, tundub nagu oleks mingi jätkukoht. See keskonsooli oma tundub nagu oleks ise veetud, kuna juhe on vaiba alla veetud kuidagi kahtlaselt. Juhtme tüübid on erinevad, aga tunduvad mõlemad siiski bmw omad.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
nii sain korda, uurisin natuke sügavamalt maki tagant(keegi oli seal hirmsasti pussitamas käind) ja leidsin antennivõimendi juhtme. Selle juhtme leiab tegelt suht lihtsalt, paned antenni taha ja katsud käega juhtmeid, kui vastuvõtt paraneb, siis ongi õige käes. maki taga olev pistikuta juhe osutus siis õigeks seekord.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
mul sama jama antenniga e36!!!
ma pole pistikuid, ega midagi lohkund,ostsin vahelulla ja panin maki peale,aga levi jah veits ****...kas siis peaks sinna valgele juhtmele voolu vedama???
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Re: mul sama jama antenniga e36!!!
Tee kindlaks kas see nn. vahe julla valgele juhtme otsale voolu annab peale makki sisse lülitades.maarekl kirjutas:ma pole pistikuid, ega midagi lohkund,ostsin vahelulla ja panin maki peale,aga levi jah veits s**t...kas siis peaks sinna valgele juhtmele voolu vedama???
Tester abiks, või mõtle testri alternatiiv.
Enamusel ka mitteoriginaalraadiotest on ju olemas samuti el. antenni juhtimise ots, mis raadio töö ajal +12V välja annab. Mõeldud mootoriga välja sõitva antenni püsti ajamiseks. Valge kaabel tuleb ühendada sinna, mitte pidevasse plussi, siis on antennivõim sisse lülitatud (ja tarbib voolu) vaid koos raadioga. Neil, kel pagassis ka originaalvõimendi, toimub selle juhtimine sama valge otsa pealt. Kui otse plussi ühendad, jäävad need võimendid ka pargitud autos voolu tarbima, mis akule head ei tee.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ja põhjendus miks ta p**k on?maarekl kirjutas:jah...vool läheb sinna, juba sellest otsast, kui see lahti tommata, pole yltse levi...aga see tagaklaasi sees olev antenn on ikka p**k lahendus mu arust!!!

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Mu meelest on sama p**k mingi poolemeetrine varras keset katust, mida tuleb iga kord pesulas maha kruttida, mis roostetab ja vihiseb seal ja püüaks siis midagi.maarekl kirjutas:aga see tagaklaasi sees olev antenn on ikka p**k lahendus mu arust!!!
Tagaklaasi sees olev antenn püüab väga hästi ja ei jää kuidagi ette ... mõnus.
Indrek
julgen soovitada sellist antenni. meil poes maksab mingi 214 eeki.... endal kasutasin hondas aasta aega... ja paigaldatud oli ta armatuurlaua alla... ja raadioga mingit probleemi polnud... bmw'le pole mul seda vaja sest minu tagaklaasi antenn töötab korralikult