Reeglid
Punktiarvestus:
1. 10p
2. 8p
3. 6p
4. 5p
5. 4p
6. 3p
7. 2p
8. 1p
Iga etapi punktid liidetakse ning hooaja viimasel üritusel selgub Cup'i võitja. Võistluses (punktiarvestuses) osalevad ainult BMW marki autod. Muud marki autod saavad sõita ning nende aega võetakse, kuid punkte ega auhinda ei anta.
Võsitlusklassid
Et võistlus oleks võrdsem, on autod jagatud klassidesse vastavalt mootori kubatuurile, st kuni 2000cm3 ehk siis A klass (diislid kuni 2500cm3 lähevad kah samasse klassi) ja suuremad kui 2001cm3 ehk siis B Klass.
Veoskeemide põhjal klasse ei eraldata.
Sõitmine rajal
Aja peale sõites saab igaüks teha 3 kiiret ringi. Ehk siis sõidate esimese ringi vaikselt...ning lendstardist kolm järgmist ringi nii kiirelt kui soovi ja võimalust on. Peale seda sõidate rajalt maha. Kokku teeb see siis 5 ringi.
Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.
Punktiarvestusse läheb kahe vooru üks parim ringiaeg.
Rehvivalik on vaba, st võib kasutada nii tänavarehvi kui ka slikki.
* Kuna 2005 aasta viimasel üritusel tekkis rehvivaliku osas küsimusi siis mainin igaks juhuks ära, et naeltega rajale ei lasta!
* ennetades küsimust kiivri kohta: Raplas on kiivri kasutamine soovituslik, kuid mitte kohustuslik.
Ürituse algus on kl 10.00 ja orienteeruv lõpp kl 15.00
Osavõtutasu jms info kohta tuleb lähiajal täpsemat infot.
Ootame suurt osavõttu ja tuhat vabandust kogu ürituse venimise eest.
Ning Cup-i III's osavõistlus õnnestub vast juba kusagil järve peal maha pidada

NB! Kes soovib aidata korraldamises, siis üks abikäsi kuluks marjaks ära. Soovijatel palun PS/email kas mulle või Taurile.
EDIT: Täiendav info.
Sõitjatel palun täita registreerimise kaart ning see siis kohale tulles kaasa võtta (sh ka juba emailitsi reganutel).
Osalemine maksab klubiliikmele 175.- ja mitteliikmele 225.-
Auhinnad paneb esikolmikule välja Castrol!