2007 BMW 325i, 330i, 335i 3-Series Coupe (E92) avalikustatud
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kas sellest artiklist veebiversiooni ei ole liikvel? Vabandan OT pärast juba ette, kuid tekitasid huvi selle vastu...Ilves kirjutas:Soovitan siia teemasse lugeda juuni 2006 BMWCar'ist intervjuud Claus Luthega (pre-Bangle BMW Head of Design, tema käe alt on tulnud E30,E32,E31,E36,E34 ja E38). Üsna mõtlemapanev jutt, kui ta ei oleks pidanud õnnetu peretragöödia pärast 90-l ametit maha panema.
Kahjuks pole seal midagi silmi punnitada, 335-si on ennegi tehtud:kait kirjutas:et jah...see meeldimise teema on nii nagu on. tegelt paneb number 335 silmi punnitama..
Hartge H35 335 e21.
http://www.bmwe21.net/tuners.htm
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
BMW võitis juba palju poolehoidjaid oma uuele disainile 7se, 5se ja 1sega, kuid suure müügiedu lootuses tehti 3se juures järsk pidurdus ning püüti kindla peale minna. Tehnika on sellel auto väga väga hea ning kui vaadata seda kui masinat on tegu väga hea masinaga. Välimus aga südant kiiremini lööma ei pane.
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Lugesin ka Car'i ja varem BmwCarist tutvustust. Ülduselt tundub, et tuuningufirmadele on antud võimalus suht väikese rahaga M3 hirm valmis tehaJuss kirjutas:Kuidas kommenteerite 335i mootori saavutust. Lugesin UK ajakirja Car Magazine ja see oli küll väga impressive.


Ja DrexlerMotorsport pakub ainult ca 2K EUR-iga ka sinu maitse järgi tehtavat LSD diffrit, seega pole ka pidamisega probleeme.
Stock'is peaks surveastme olema ~10.1:1 ehk tavabensiiniga väga palju üle ei lae. sellepärast ka väiksed turbod ja väike lag.Ilves kirjutas:Lugesin ka Car'i ja varem BmwCarist tutvustust. Ülduselt tundub, et tuuningufirmadele on antud võimalus suht väikese rahaga M3 hirm valmis tehaJuss kirjutas:Kuidas kommenteerite 335i mootori saavutust. Lugesin UK ajakirja Car Magazine ja see oli küll väga impressive.Palja chipiga imevad korralikumad tegijad (DMS,Hartge,Schnitzer) sealt ilmselt juba 50hp juurde, kui veel sisse-väljalaset ka aidatakse siis enamgi. Rääkimata sellest, mis juhtub siis kui panna suuremad turbod
![]()
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 913
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
UM-is saab praegu 325i Coupe-ga proovisõitu teha, kuid 335i olla salongi jõudes kohe maha müüdud, järgmist 335i testautot lubati alles järgmisel aastal.
Aga Autoweldis müüakse 10km läbisõitnud 335i
, hind "vaid" 858K EEK
http://www.a2-automobilwelt.de/a2-2005/ ... rectjump=1
Aga Autoweldis müüakse 10km läbisõitnud 335i

http://www.a2-automobilwelt.de/a2-2005/ ... rectjump=1
Kohe-kohe siis ka Cabrio (E93) -> Videotutvustus
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20.12.2005 20:58 08
http://s22.photobucket.com/albums/b335/ ... nt=335.flv
335i Automaat, PROcede 1.47, drag radialid tehase 18 velje peal.
335i Automaat, PROcede 1.47, drag radialid tehase 18 velje peal.
12,5Taavi_SR20DET kirjutas:http://s22.photobucket.com/albums/b335/ ... nt=335.flv
335i Automaat, PROcede 1.47, drag radialid tehase 18 velje peal.

GS
LSD? vähemalt paistab niiTaavi_SR20DET kirjutas:http://s22.photobucket.com/albums/b335/ ... nt=335.flv
335i Automaat, PROcede 1.47, drag radialid tehase 18 velje peal.
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20.12.2005 20:58 08
Ei ole LSD ja ainuke mootori modifikatsioon on Procede 1.47 chip. Ehk siis täpsemalt piggyback.
http://www.vishnutuning.com/bmw_1_v380.htm (Procede 1.47, hind 1300 USD)
Procede 1.47 Dyno results: 391hj ja 570Nm mootorist.
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... light=1.47
Lisaks on juba saada parema disainiga ja jämedamaid downpipe'e ja väiksema takistusega katalüsaatoreid (turbomootorite puhul on need 2 asja väga olulised võimsuselisajad), ning muidki catback süsteeme....
Samuti on valmimas samadelt tegijatelt v2.0:
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... ght=376whp
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=70626
V2.0 Chip + kattidest edasi väljalase: rattast 376whp 406lbft, e. siis mootorist ca 430hj ja 630Nm. Seda siis stock dowpipe/cat'iga. Kui need ka veel paremini voolavate vastu vahetada, siis ....
Tegemist ei ole miski teleturu kaubaga, ega mootorit rikkuva tootega, parim tõestus vast see:
335i International Racing Debut in Bathurst (Osalevad 335i-d kasutasid sama USA tegijate softi)
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=55235
http://www.vishnutuning.com/bmw_1_v380.htm (Procede 1.47, hind 1300 USD)
Procede 1.47 Dyno results: 391hj ja 570Nm mootorist.
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... light=1.47
Lisaks on juba saada parema disainiga ja jämedamaid downpipe'e ja väiksema takistusega katalüsaatoreid (turbomootorite puhul on need 2 asja väga olulised võimsuselisajad), ning muidki catback süsteeme....
Samuti on valmimas samadelt tegijatelt v2.0:
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... ght=376whp
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=70626
V2.0 Chip + kattidest edasi väljalase: rattast 376whp 406lbft, e. siis mootorist ca 430hj ja 630Nm. Seda siis stock dowpipe/cat'iga. Kui need ka veel paremini voolavate vastu vahetada, siis ....

Tegemist ei ole miski teleturu kaubaga, ega mootorit rikkuva tootega, parim tõestus vast see:
335i International Racing Debut in Bathurst (Osalevad 335i-d kasutasid sama USA tegijate softi)
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=55235
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 20.12.2005 20:58 08