E36 cabrio ja coupe uksed
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
E36 cabrio ja coupe uksed
kysimus kas on identsed neil uksed või vaid sarnased? Kas ka cabriol peab klaas natuke langema kui lingist avada? Kui jah siis oskab keegi öelda mis detail seal see köige minevam on mis rikki läheb, osa nr. ehk teab keegi ja ka tyyblite osa nr. äkki. Mis aitab veel polstri krigina vastu peale tyyblite vahetamist.
Re: E36 cabrio ja coupe uksed
Autopoodides müüakse seemisnahka, rohkem muidu küll akna puhastuseks ette nähtud aga kasuta seda.mulk2 kirjutas:Mis aitab veel polstri krigina vastu peale tyyblite vahetamist.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
kust sellele lylitile ligi pääseb mis seda klaasi alla kutsub cm võrra, seest poolt uurisin ja keskluku mootor jäi pihku, sedagi oli jube sant tagsai saada ,kas tuleb puha välja selat urgitseda või mis moodi oleks soovitav teha.rvan et see lyliti siis seal rikki UM is vist 300 ringis.kasutatuid vist pole mötekas opanna või?
olen ühe coupe ukse lahti kiskunud
põhjuseks mingi plastikust detail mis akent üleval hoiab metallist raami peal, kui sisse vaatad siis saad kohe aru!
polstri eemaldamine on suht lihtne. kõigepealt võta ära ülemist linki ümbritsev plastik, lihtsalt suru peale ja liiguta vasakule. seejärel kruvi lahti 2 kruvi mis asetsevad alumise llingi all. edasi oleneb kõik juba tüüblite seisukorrast ja tunnetusest. minul tuli nii lahti, et tõmbasin ettevaatlikult paremalt ülevalt nurgast ja kõik tüüblid tulid põhimõtteliselt korraga lahti:)
põhjuseks mingi plastikust detail mis akent üleval hoiab metallist raami peal, kui sisse vaatad siis saad kohe aru!
polstri eemaldamine on suht lihtne. kõigepealt võta ära ülemist linki ümbritsev plastik, lihtsalt suru peale ja liiguta vasakule. seejärel kruvi lahti 2 kruvi mis asetsevad alumise llingi all. edasi oleneb kõik juba tüüblite seisukorrast ja tunnetusest. minul tuli nii lahti, et tõmbasin ettevaatlikult paremalt ülevalt nurgast ja kõik tüüblid tulid põhimõtteliselt korraga lahti:)
Coupe forever:)
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
polstri sain juba kätte seest, edasi ei saand nagu midagi aru kust ja mida, keskluku mootor jäi pihku kui käe luku juurde ajasin, selle tagsi saamine oli paras jebla oma pool tundi närvide söömist.Ukseposti küljes sellel lülitit pole selle kruvisn juba ära ja uurisin, siis ikkagi ukse luku sees, tuleb siis vist kogu krempel ukse seest kätte saada vist.Kas siis kui klaas liigub ainult umbes 1 cm alla on ka asi rikki minemas, 2 cm peaks liikuma nii palju kui ma erinevates foorumites tuhland olen.Äkki on kellelgi pilte tehtud sellest mikro lülitist ja kus ta kinni on.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=40
Asub lukustussüseemi küljes. Nüüd ei oska öelda milline see täpsemalt oli. Kas tükk nr-13või 16. Samas võin selle lüliti numbriga eksida, aga seal ta igastahes on. Mul oli see natuke niiskust saanud ja ei tahtnud kuidagi toimima hakata. Lüliti lükkasid mingisse asendisse, siis hakkas klaas ilusti alla liikuma, aga lahti lastes lakkas jälle toimimast.
Edit: minu endisel masinal liikus see klaas max. 1,5cm alla.
Asub lukustussüseemi küljes. Nüüd ei oska öelda milline see täpsemalt oli. Kas tükk nr-13või 16. Samas võin selle lüliti numbriga eksida, aga seal ta igastahes on. Mul oli see natuke niiskust saanud ja ei tahtnud kuidagi toimima hakata. Lüliti lükkasid mingisse asendisse, siis hakkas klaas ilusti alla liikuma, aga lahti lastes lakkas jälle toimimast.
Edit: minu endisel masinal liikus see klaas max. 1,5cm alla.
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
tuleb see uks siis taas lahti lammutada kui aega leiab.Korra keerasin need 3 torx polti lahti mis seda lukusysteemi kinni hoiab aga niisama see sealt ära ei soostu tulema , yks hoob vähemalt hoiab välimise lingisysteemi kyljes kinni ja teine sisemise, siis on veel see keskluku mootor seal kyljes, sedagi oli kyllalt raske tagsi saada kui kuigi kergelt tuli ära.Aga kogu see lukuosa tuleb vist kätte saada enne kui neile imelylititele ligi vist pääseb, äkki kellelgi vihjeid öigete töövötete kohta.Auto on 94. a juuni cabrio, kas Ain antud lingil detail 13 vöiks sama olla?