
Pealegi mulle meeldib sõita teades, et ma ei pea politseiga üsna tobetate teemade pärast mõtteid vahetama.
kiiruseületamine on iseenesest mõistetav - ohtlik nii endale kui teistele aga keda need udutuled häirivad???aise kirjutas:kas kiiruseületamisega võiks kah nii teha veh82lose kirjutas:kuna nii paljud sõidavad ja seda 100%-liselt keelata on võimatu,võiks seaduse ümber teha ja udukatega sõit "legaliseerida"
See küll tore, et sa auke näed aga mida sulle vastu sõitva auto juht näeb sellele ka mõtled?Madis_M kirjutas:mina sõidan päeval ainult lähituledega ning õhtul/öösel lähitulede ning udutuledega. põhjus on lihtne, ma tahan et Eesti suurepärased teed oleks auto eest paremini valgustatud - ehk siis jääb mõnest august läbi sõitmata![]()
kinni pole peetud sellepärast ja kui peetakse, siis ütlen sama moodi härradele
miks peaks originaal udutuled, mis on bmw inseneride poolt projekteeritud ning ilusti reguleeritud, kedagi pimestama? mind ei häiri absoluutselt kui keegi tuleb udukatega vastu, kuidas teiste silmadele see nii häiriv on?vazrider kirjutas:See küll tore, et sa auke näed aga mida sulle vastu sõitva auto juht näeb sellele ka mõtled?Madis_M kirjutas:mina sõidan päeval ainult lähituledega ning õhtul/öösel lähitulede ning udutuledega. põhjus on lihtne, ma tahan et Eesti suurepärased teed oleks auto eest paremini valgustatud - ehk siis jääb mõnest august läbi sõitmata![]()
kinni pole peetud sellepärast ja kui peetakse, siis ütlen sama moodi härradele
Ise kasutan udutulesid halva nähtavuse korral auke suudan märgata ka kaugtulede lähiduledega ja kui ei suuda, vähendan kiirust ja mis peaasi vastutulevat autot ei pimesta udutuldega.
Viimasel ajal üsna tavaliseks saand et tahavaate peeglist ega külje peeglitest ei näe midagi kuna keegi tagant tuleb jälle udukatega, kuigi nähtavus on hea .
Politsei võiks sellist rikkumise eest suuremad trafid määrata ehk siis saaks pimedal ajal veidgi inimlikumalt liigelda.
kui **** tuju on või kibestunud oled siis häirivad sind kõik kes vastu tulevadMadis_M kirjutas:miks peaks originaal udutuled, mis on bmw inseneride poolt projekteeritud ning ilusti reguleeritud, kedagi pimestama? mind ei häiri absoluutselt kui keegi tuleb udukatega vastu, kuidas teiste silmadele see nii häiriv on?vazrider kirjutas:See küll tore, et sa auke näed aga mida sulle vastu sõitva auto juht näeb sellele ka mõtled?Madis_M kirjutas:mina sõidan päeval ainult lähituledega ning õhtul/öösel lähitulede ning udutuledega. põhjus on lihtne, ma tahan et Eesti suurepärased teed oleks auto eest paremini valgustatud - ehk siis jääb mõnest august läbi sõitmata![]()
kinni pole peetud sellepärast ja kui peetakse, siis ütlen sama moodi härradele
Ise kasutan udutulesid halva nähtavuse korral auke suudan märgata ka kaugtulede lähiduledega ja kui ei suuda, vähendan kiirust ja mis peaasi vastutulevat autot ei pimesta udutuldega.
Viimasel ajal üsna tavaliseks saand et tahavaate peeglist ega külje peeglitest ei näe midagi kuna keegi tagant tuleb jälle udukatega, kuigi nähtavus on hea .
Politsei võiks sellist rikkumise eest suuremad trafid määrata ehk siis saaks pimedal ajal veidgi inimlikumalt liigelda.
Õigesti reguleeritud udukad näitavad täpselt nii kaugele, et näed millele otsa sõitsid. Udutulede valgusvihk näitab laialt ja kitsa riba nina ette ehk udu alt valgustab "midagi", valgustavad paremini ninaesist ja teeservi aga seda täpselt nii kaugele, et normaalkiirusel sõites jõuad heal juhul näha millele otsa sõitsid mitte aga reageerida.Madis_M kirjutas:tahan et Eesti suurepärased teed oleks auto eest paremini valgustatud - ehk siis jääb mõnest august läbi sõitmata
1. Autot on paremini märgata, kui tal tuled põlevad ja seda ka päevasel ajal. Ohutus.h6bekuul kirjutas:See tulede värk on meil üldse jama.... näiteks saksas pole siiani kehtestatud seda päevatulede wärki. Siiani pole nad välja surnud. Ja ka talve saabudes ei muudeta neil piirkiiruseid. Ja veel palju muud.
vabandan et OT aga ei saanud mainimata jättaKustas kirjutas:2. Saksas ei tule ka selline lumi maha, nagu meil. Sellepärast ka kiiruse piiramised, talve saabudes.