Udutuled
Minu poolest sõitku inimesed udutuledega, kui see neile meeldib. Mind see otseselt ei sega ja kui viitsitakse mässata iga kord autot käivitades kahe lülitiga, siis palun väga. Ise olen niivõrd mugavaks loomaks päevatulede automaatikaga läinud, et ei näe mingit mõtet jukerdada erinevate lülititega
Pealegi mulle meeldib sõita teades, et ma ei pea politseiga üsna tobetate teemade pärast mõtteid vahetama.
Pealegi mulle meeldib sõita teades, et ma ei pea politseiga üsna tobetate teemade pärast mõtteid vahetama.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
Tere!
Kindlasti ei tohi asulasisesel teel sõita udutuledega (ei koos pargi ega lähituledega). Endal on kahjuks just ainult need 2 viimast hoiatust LE eeskirjade rikkumise eest kirjas. Sõitsin siis E36 318iS ja nagu aamen kirikus, lasin pesulast mõlemad korrad auto puhtaks, vahatasin jne. Ja siis läksin sõitma. Mõlemad korrad on alnud ka veel pühapäev. Ja seal ta oli, sõitis ristmikul "vilkur" minu eest läbi ja kohe ots ümber ja sappa. Teada, kui sõidab tükk aega järgi, ju siis laseb kompust läbi, et kas on eelnevaid karistusi ja kas on kindlustus jne. Ja siis pärast väikest jälitus-cruisi, oplaa vilkurid peale ja raja äärde. Protseduur oli järgmine: puhuma, kas tuled on korras ja siis "noormees, kas me võime selliste tulekombinatsioonidega sõita", tulge palun sõidukist välja ja vaadake udutulede peal olevat markeeringut. See ei ole päevatuli vaid udutuli. Trahv ....EEKi.
Kas on eelnevaid kehtivaid rikkumisi? Minu teada mitte ja seda teadis ta ka küsimata. Kuid hoiatus oli eelnevalt ka udutulede eest üleval. Viimane kord tehti hoiatus ja siis lubati järgmine kord sanktsiooni määra järgmisele tasemele viia. Seega pühapäevad läksid õnneks. Rohkem pole sedasi teinud, sest see trahvisumma oli ikka päris krõbe. Nüüd pole ka enam BMW couped ja CHR seda ka ei kasuta. Pika jutu moraal on,, et ega need korralikult reguleeritud udutuled ju tegelikult ei pimesta kedagi aga kord on kord ja seadus on seadus.
Tervitades
korralik
Tomso
Kindlasti ei tohi asulasisesel teel sõita udutuledega (ei koos pargi ega lähituledega). Endal on kahjuks just ainult need 2 viimast hoiatust LE eeskirjade rikkumise eest kirjas. Sõitsin siis E36 318iS ja nagu aamen kirikus, lasin pesulast mõlemad korrad auto puhtaks, vahatasin jne. Ja siis läksin sõitma. Mõlemad korrad on alnud ka veel pühapäev. Ja seal ta oli, sõitis ristmikul "vilkur" minu eest läbi ja kohe ots ümber ja sappa. Teada, kui sõidab tükk aega järgi, ju siis laseb kompust läbi, et kas on eelnevaid karistusi ja kas on kindlustus jne. Ja siis pärast väikest jälitus-cruisi, oplaa vilkurid peale ja raja äärde. Protseduur oli järgmine: puhuma, kas tuled on korras ja siis "noormees, kas me võime selliste tulekombinatsioonidega sõita", tulge palun sõidukist välja ja vaadake udutulede peal olevat markeeringut. See ei ole päevatuli vaid udutuli. Trahv ....EEKi.
Kas on eelnevaid kehtivaid rikkumisi? Minu teada mitte ja seda teadis ta ka küsimata. Kuid hoiatus oli eelnevalt ka udutulede eest üleval. Viimane kord tehti hoiatus ja siis lubati järgmine kord sanktsiooni määra järgmisele tasemele viia. Seega pühapäevad läksid õnneks. Rohkem pole sedasi teinud, sest see trahvisumma oli ikka päris krõbe. Nüüd pole ka enam BMW couped ja CHR seda ka ei kasuta. Pika jutu moraal on,, et ega need korralikult reguleeritud udutuled ju tegelikult ei pimesta kedagi aga kord on kord ja seadus on seadus.
Tervitades
korralik
Tomso
Viimati muutis tmw, 24.09.2006 22:20 38, muudetud 1 kord kokku.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8477
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Ise nägin kunagi kui mendi bemm tuli mulle russalka juures vastu park+udukas.
hetkel sõidan küll xenonitega, aga e34 oli park+udu koguaeg.
hetkel sõidan küll xenonitega, aga e34 oli park+udu koguaeg.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
kiiruseületamine on iseenesest mõistetav - ohtlik nii endale kui teistele aga keda need udutuled häirivad???aise kirjutas:kas kiiruseületamisega võiks kah nii teha veh82lose kirjutas:kuna nii paljud sõidavad ja seda 100%-liselt keelata on võimatu,võiks seaduse ümber teha ja udukatega sõit "legaliseerida"
ega nad pole ju kõikides riikides ka keelatud?! USA's võib raudselt sõita... nagu ka 20% toonkilega
On the 8th day, God created boost.
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
Väike OT.
Üks meeldiv kogemus:
Toimus reid kõik puhuma linnas ca. kella 17.30 paiku suvel.
Sõitsin pargid+udukad.
Puhusin ja samal ajal ütles noor kadett, viidates näpuga üdutule lüliti poole: "keerame selle ka paika" ja naeratas. (Tundus,et poisil oli sama kogemus vist oma BMW-ga kogetud) ennem kui mundri selga pani ja säästis mind moraaliloengust. Igatahes selline käitumine tekitas sellise sooja tunde,et kõik ei olegi veel ainult "trahvitegijad" kellel pagunid õlgadel.
Terv
Tomso
Üks meeldiv kogemus:
Toimus reid kõik puhuma linnas ca. kella 17.30 paiku suvel.
Sõitsin pargid+udukad.
Puhusin ja samal ajal ütles noor kadett, viidates näpuga üdutule lüliti poole: "keerame selle ka paika" ja naeratas. (Tundus,et poisil oli sama kogemus vist oma BMW-ga kogetud) ennem kui mundri selga pani ja säästis mind moraaliloengust. Igatahes selline käitumine tekitas sellise sooja tunde,et kõik ei olegi veel ainult "trahvitegijad" kellel pagunid õlgadel.
Terv
Tomso
See küll tore, et sa auke näed aga mida sulle vastu sõitva auto juht näeb sellele ka mõtled?Madis_M kirjutas:mina sõidan päeval ainult lähituledega ning õhtul/öösel lähitulede ning udutuledega. põhjus on lihtne, ma tahan et Eesti suurepärased teed oleks auto eest paremini valgustatud - ehk siis jääb mõnest august läbi sõitmata
kinni pole peetud sellepärast ja kui peetakse, siis ütlen sama moodi härradele
Ise kasutan udutulesid halva nähtavuse korral auke suudan märgata ka kaugtulede lähiduledega ja kui ei suuda, vähendan kiirust ja mis peaasi vastutulevat autot ei pimesta udutuldega.
Viimasel ajal üsna tavaliseks saand et tahavaate peeglist ega külje peeglitest ei näe midagi kuna keegi tagant tuleb jälle udukatega, kuigi nähtavus on hea .
Politsei võiks sellist rikkumise eest suuremad trafid määrata ehk siis saaks pimedal ajal veidgi inimlikumalt liigelda.
E28 525e & E28 535i
miks peaks originaal udutuled, mis on bmw inseneride poolt projekteeritud ning ilusti reguleeritud, kedagi pimestama? mind ei häiri absoluutselt kui keegi tuleb udukatega vastu, kuidas teiste silmadele see nii häiriv on?vazrider kirjutas:See küll tore, et sa auke näed aga mida sulle vastu sõitva auto juht näeb sellele ka mõtled?Madis_M kirjutas:mina sõidan päeval ainult lähituledega ning õhtul/öösel lähitulede ning udutuledega. põhjus on lihtne, ma tahan et Eesti suurepärased teed oleks auto eest paremini valgustatud - ehk siis jääb mõnest august läbi sõitmata
kinni pole peetud sellepärast ja kui peetakse, siis ütlen sama moodi härradele
Ise kasutan udutulesid halva nähtavuse korral auke suudan märgata ka kaugtulede lähiduledega ja kui ei suuda, vähendan kiirust ja mis peaasi vastutulevat autot ei pimesta udutuldega.
Viimasel ajal üsna tavaliseks saand et tahavaate peeglist ega külje peeglitest ei näe midagi kuna keegi tagant tuleb jälle udukatega, kuigi nähtavus on hea .
Politsei võiks sellist rikkumise eest suuremad trafid määrata ehk siis saaks pimedal ajal veidgi inimlikumalt liigelda.
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
kui **** tuju on või kibestunud oled siis häirivad sind kõik kes vastu tulevadMadis_M kirjutas:miks peaks originaal udutuled, mis on bmw inseneride poolt projekteeritud ning ilusti reguleeritud, kedagi pimestama? mind ei häiri absoluutselt kui keegi tuleb udukatega vastu, kuidas teiste silmadele see nii häiriv on?vazrider kirjutas:See küll tore, et sa auke näed aga mida sulle vastu sõitva auto juht näeb sellele ka mõtled?Madis_M kirjutas:mina sõidan päeval ainult lähituledega ning õhtul/öösel lähitulede ning udutuledega. põhjus on lihtne, ma tahan et Eesti suurepärased teed oleks auto eest paremini valgustatud - ehk siis jääb mõnest august läbi sõitmata
kinni pole peetud sellepärast ja kui peetakse, siis ütlen sama moodi härradele
Ise kasutan udutulesid halva nähtavuse korral auke suudan märgata ka kaugtulede lähiduledega ja kui ei suuda, vähendan kiirust ja mis peaasi vastutulevat autot ei pimesta udutuldega.
Viimasel ajal üsna tavaliseks saand et tahavaate peeglist ega külje peeglitest ei näe midagi kuna keegi tagant tuleb jälle udukatega, kuigi nähtavus on hea .
Politsei võiks sellist rikkumise eest suuremad trafid määrata ehk siis saaks pimedal ajal veidgi inimlikumalt liigelda.
On the 8th day, God created boost.
Õigesti reguleeritud udukad näitavad täpselt nii kaugele, et näed millele otsa sõitsid. Udutulede valgusvihk näitab laialt ja kitsa riba nina ette ehk udu alt valgustab "midagi", valgustavad paremini ninaesist ja teeservi aga seda täpselt nii kaugele, et normaalkiirusel sõites jõuad heal juhul näha millele otsa sõitsid mitte aga reageerida.Madis_M kirjutas:tahan et Eesti suurepärased teed oleks auto eest paremini valgustatud - ehk siis jääb mõnest august läbi sõitmata
Indrek
kui on korralikult paigaldatud udutuled siis nad mind eriti ei häiri aga rohkem häirib see et tsirka 30% autodest on pooltuled reguleerimata.(Näitavad ei tea kuhu)Kas on raske mõnest ülevaatust tegevast kohast läbi minna ja tuled lasta ära regullida, enamjaolt tehakse seda tasuta ja alles siis rääkima hakata, et tuled ei valgusta korralikult.
xenon xenonix...loomulikult ta kulub - elektroodid kuluvad...ja mida sinisemaks läheb, seda lähemale ta oma lõpule on! Aga põhjus on hoopis selles, et 1 paar rõngaid kaob ju ära, millega eputada
See tulede värk on meil üldse jama.... näiteks saksas pole siiani kehtestatud seda päevatulede wärki. Siiani pole nad välja surnud. Ja ka talve saabudes ei muudeta neil piirkiiruseid. Ja veel palju muud.
Muide need alumised lisatuled (udukad) ei saa kuidagi pimestada(kui nad on tehase konfiga), sest nende vihud on suunatud laiali. Valgustamaks teeperve!
Xenoni kasux räägivad ainult nende väike voolu tarbimine 30...35W kõigest. vs hõõglambid 55...100W. (külm aeg...tuleb akule kasuks) Ja tuletage meelde füüsikat. Kus asub xenoni lainepikkus ja kus hõõglambi oma!!! Igast pasast murrab kõige paremini läbi ikka hõõguv mitte xenooniv Sellepärast ka kaugtuled on hõõguvad.
oi bliin nüüd läks filosoofiaks kätte ära
See tulede värk on meil üldse jama.... näiteks saksas pole siiani kehtestatud seda päevatulede wärki. Siiani pole nad välja surnud. Ja ka talve saabudes ei muudeta neil piirkiiruseid. Ja veel palju muud.
Muide need alumised lisatuled (udukad) ei saa kuidagi pimestada(kui nad on tehase konfiga), sest nende vihud on suunatud laiali. Valgustamaks teeperve!
Xenoni kasux räägivad ainult nende väike voolu tarbimine 30...35W kõigest. vs hõõglambid 55...100W. (külm aeg...tuleb akule kasuks) Ja tuletage meelde füüsikat. Kus asub xenoni lainepikkus ja kus hõõglambi oma!!! Igast pasast murrab kõige paremini läbi ikka hõõguv mitte xenooniv Sellepärast ka kaugtuled on hõõguvad.
oi bliin nüüd läks filosoofiaks kätte ära
BMW325i e46 + golf V GTI t-fsi
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3559
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mina sõidan kah koguaeg ringi nii päeval kui õhtul - lähi+udu .siiani pole mind ükski udukas häirinud.kui sul need tõesti seal ees põlle sees taevasse näitavad,siis on see juba teine asi.samas õhtusel ajal maanteel sõites ei ole vaja vastutulija tuledesse otse vaadata ja teiseks on need udukad nii vastu maad reguleeritud,et see on suht võimatu.seadus seaduseks,aga mina sõidan nii edasi nagu sõidan.vaadake oma enese ümber - mis liikluses toimub ? idioodikepikesed on koos,mitte autojuhid ja siis inisetakse mingite tulede kallal . ennem tuleks meil korda saada see "liikluskultuur" ja siis hakata kuskilt edasi asja arendama.
head teed ja turvalist liiklemist!
head teed ja turvalist liiklemist!
1. Autot on paremini märgata, kui tal tuled põlevad ja seda ka päevasel ajal. Ohutus.h6bekuul kirjutas:See tulede värk on meil üldse jama.... näiteks saksas pole siiani kehtestatud seda päevatulede wärki. Siiani pole nad välja surnud. Ja ka talve saabudes ei muudeta neil piirkiiruseid. Ja veel palju muud.
2. Saksas ei tule ka selline lumi maha, nagu meil. Sellepärast ka kiiruse piiramised, talve saabudes.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
- Ode
- Huviline
- Postitusi: 490
- Liitunud: 11.07.2006 15:15 13
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Tallinn-Loo
vabandan et OT aga ei saanud mainimata jättaKustas kirjutas:2. Saksas ei tule ka selline lumi maha, nagu meil. Sellepärast ka kiiruse piiramised, talve saabudes.
ma ei ütleks et seal vähe lund tuleb kui mina seal mõni aasta tagasi olen talvel siis oli tunduvalt rohkem lund kui Eestis (võibolla oli asi selles et ma olin rohkem seal mägedes ka)
ning saksas pole vajagi piirkiiruseid langetada, kuna sealsed teed on hoopis midagi muud kui meil siin lisaks on seal tunduvalt parem teede puhastus kui meil siin
...