Jahutusvedelik kaob
Jahutusvedelik kaob
Tere! ... autoks siis 92a. 325 ... äkki keegi teab, milles probleem? ... jahutusvedelik kaob kuhugi nädalas umbes 0,5 liitrit ... välja ei voola ta kuskilt,st. radikas ,mootor kõik kuiv ja õli ka juurde ei tekki ning mootori temperatuuri seier püsib ka keskel ilusti ning sooja tuleb ka sisse normaalselt ... üldiselt kõik nagu toimib nii nagu peab aga õli korgi all on valge pläga (nagu majonees) ja jahutusvedelik kaob ... kas plokikaane tihend läbi ??? Ettetänades vastuse eest!
Viimati muutis Keith120, 24.09.2006 23:42 22, muudetud 1 kord kokku.
ise arvan sama ... aga imelik ,et see niimodi lambist juhtunud on ... kunagi pole kuuma saanud mootor ... seier pole üle keskmise kriipsu läinud ... ostsin auto suvel ... algul seda läga polnud seal ... see ilmselt kokkulangemine ,aga nii kui ilmad külmemaks läksid ja vihma sadama hakkas ,tekkis see läga sinna õli korgi alla ... kunagi mingil sierral oli mul plokikaane tihend ,siis ta läks keema ja sisse sooja ei puhunud ja sada häda oli ... aga bmw-l kõik toimib ja töötab nii nagu peab , peale selle ,et nädalas kaob pool liitrit jahutusvedelikku umbes ja see läga seal õli korgi allAmetnik kirjutas:See plöga vast ongi jahutusvedelik.
Plokikaane tihend katki või pigem -kaas kõver. Vms.
....
See pläga seal all on vast jah rohkem igasugu jama mis sinna sisse tekib, nii, et see jahutusvedelik ei tohiks olla. Enda vanal suksul 93a 110kw, sellel kadus kah ära, mitte nüüd niipalju, aga eks see oleneb ka läbisõidust, ag atal kadus. Siis sattusin ühte tuttavasse määrde ja muid möginaid müüvasse firmasse, kust tavaliselt õli ostan ja nägin seal seal mingit vahendit, mis peatab lekke, ka plokkisisese, võtsin julguse kokku ja kallasin pool purki paisu paaki sisse, nagu nõutud(ma suhtun igasugu sellistesse asjadesse kahtlusega, aga probleem oli ja proovisin). Ja igatahes see jahutusvedelik enam ära ei kadunud
ja mootorgi töötas veel edasi ja loodan, et töötab uue omaniku käes kah veel pikalt.


Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
"M20 (ka teised mootorid), mille õlikorgi all on majoneesitaoline ollus võib tähendada mikropragu silindripeas. Samas võib selline ollus tekkida ka rõske ilma puhul lühikesi otsi sõites "
Patricu text http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=2387
Patricu text http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=2387
kuna endal 325i-l tuli ka taoline probleem, siis küsiks abi siit teemast....
et siis auto töötas kohapeal, ja järsku hakkab temperatuur tõusma....kuna oli suht kiire, siis lihtsalt suretasin välja, ja hiljem jätkasin sõitu. järgmine päev vaatasin et jahutusvedeliku paak tühi, valasin siis juurde, ja lõunaks jlle tühi....valasin siis taas juurde, ja sõitsin koju, aga npraegu tase normis.....
algul tundus et ka õlitase tõusnud, aga hiljem selgus et õlitase ikka normis, ja sellist valkjat või helepruuni möginat ka õlikorgi all pole....
suht imelik, et lambist kaob korraga ära....mida veel või kuidas kontrollida võiks.... tänud
et siis auto töötas kohapeal, ja järsku hakkab temperatuur tõusma....kuna oli suht kiire, siis lihtsalt suretasin välja, ja hiljem jätkasin sõitu. järgmine päev vaatasin et jahutusvedeliku paak tühi, valasin siis juurde, ja lõunaks jlle tühi....valasin siis taas juurde, ja sõitsin koju, aga npraegu tase normis.....
algul tundus et ka õlitase tõusnud, aga hiljem selgus et õlitase ikka normis, ja sellist valkjat või helepruuni möginat ka õlikorgi all pole....
suht imelik, et lambist kaob korraga ära....mida veel või kuidas kontrollida võiks.... tänud