Head ja vead e30 324 diisli kohta? Kytusekulu, remont jne?
Lihtsalt arvamused ka teretulnud.
Mis arvatrakse sportliku spoilaringiga diiselbemmist?
e30 324 d arvamused jms.
mootor on hea
kulu on nii et, linnas arvesta ikkagi 10 l ja maanteel 6-7 l (mul on e28 ja praegu arvestan keskmisex 9l 100 km. suvel 8l keskmine, kui saksas käisin siis trassil sain kuue liitriga hakkama, seda muidugi saksa küttega
)
Loomulikult oleks abi ikka TD se tavaline diisel ei ole tõesti eriline kimaja aga muidugi sõita kannatab, endal mul oli algul diisel aga peale kuuenda kepsu välja tulemist mootorist panin peale turbo diisli ja see on ikka midagi muud
Spoilaga on minuarust nii et, kerge spoila ju ikka võib olla aga kui ikka midagi erilist siis võiks ikka mootorit ka vahel olla 


Loomulikult oleks abi ikka TD se tavaline diisel ei ole tõesti eriline kimaja aga muidugi sõita kannatab, endal mul oli algul diisel aga peale kuuenda kepsu välja tulemist mootorist panin peale turbo diisli ja see on ikka midagi muud


Mercedes EQS 450+ 2022
Re: e30 324 d arvamused jms.
[quote="316e30"]Head ja vead e30 324 diisli kohta? Kytusekulu, remont jne? ]
Lihtsalt arvamused ka teretulnud.
Mis arvatrakse sportliku spoilaringiga diiselbemmist?[/quote
Ise olin omanik mõni aeg. Midagi paha pole küll öelda, muidugi jah, minek on nagu ta on, kuid oma töö teeb ilusti ära. Mootor iseenesest hea ja vastupidav. Muidugi välja arvata hooratta nõrkus. Kui see terve, siis sõidad muretult. Turbo annab palju juurde, aga kui ei ole esmane auto kiire edasiastumine, siis sellest nii lugu polegi. Kütusekulu täitsa oleneb inimesest ja autost. Minul oli kekmine nõks alla kaheksa liitri ja seda linnas sõites. Remondi koha pealt niipalju, et kui mootor OK, siis samad jooksvad kulutused nagu bensukal ja ei midagi muud.
Sportliku spoilaringiga diiselbemm minuarust täitsa teretulnud nähtus, eks iga autoga anna keskmisest kiiremini sõita
aga arvan et ei tasuks muidugi selle nö tuninguga liiale minna.
Ühesõnaga minu õnnistus antud autole. Hea ja töökindel auto vaikselt ja odavalt kulgemiseks.
Lihtsalt arvamused ka teretulnud.
Mis arvatrakse sportliku spoilaringiga diiselbemmist?[/quote
Ise olin omanik mõni aeg. Midagi paha pole küll öelda, muidugi jah, minek on nagu ta on, kuid oma töö teeb ilusti ära. Mootor iseenesest hea ja vastupidav. Muidugi välja arvata hooratta nõrkus. Kui see terve, siis sõidad muretult. Turbo annab palju juurde, aga kui ei ole esmane auto kiire edasiastumine, siis sellest nii lugu polegi. Kütusekulu täitsa oleneb inimesest ja autost. Minul oli kekmine nõks alla kaheksa liitri ja seda linnas sõites. Remondi koha pealt niipalju, et kui mootor OK, siis samad jooksvad kulutused nagu bensukal ja ei midagi muud.
Sportliku spoilaringiga diiselbemm minuarust täitsa teretulnud nähtus, eks iga autoga anna keskmisest kiiremini sõita

Ühesõnaga minu õnnistus antud autole. Hea ja töökindel auto vaikselt ja odavalt kulgemiseks.
Ise kulgesin 6 aastat 324d-ga ringi ja no ütleks siis järgmist........
Rahulik kulgur, paarutamiseks pole mõtet teda soetada.Mootor on kõva ja kestab tal küll igavesti kui vähegi hooldada viitsid. Mina teda hõredaks ei jõudnud sõita 6 aastaga. Ja ainukesed putitamised mootori juures olid süütepulkade ja hammasrihma vahetus ja jooksvad õlivahetused. Küttekuluks võid keskmiselt arvestada ikka nii 7-8 liitrit, trassi peal saad vähemaga ka hakkama . Talvel linnavahel tallab ikka 10l sajale ka ära kui pumbast vähegi peale on keeratud. Esisillas vahetasin kogu puksiringi, enne pidama ei jäänud.....vahetsid ühed puksid ära, kõrvalt kukkusid kohe järgmised ja nii edasi kuni ring täis sai.......aga siis pidas hästi
Tagumised amordipuksid (ülemised) lendasid pidevalt laiali, no korra aastas raudselt pidi vahetama. Õnneks nad eriti ei maksnud midagi ja tunni ajaga vahetab ise ära nii et .....
Sidur ja hooratas läksid mul laiali, esimene kord tõmbas sidurikettal nuudid maha (võllil polnud kriimugi- müstika !!) teine kord lendas hooratas juppideks.....Õnneks leidsin lammutusest poolpiduse hooratta ja kulgesin sellega õnnelikult edasi. Ja muidugi kere hakkab neil mõnuga roostetama......oi kuidas olen proovinud seda ussitamist takistada aga ei ole tolku sellest, kui kord sisse ronib see rooste, siis ongi ta õhtal. Selle pärast uue masina ostsingi (524td), et 324 kippus tool juba läbi põhja kukkuma. Nii et kui ostad siis vaata ikka kõhu alla talle ka, kui rebane paistab siis pole eriti mõtet jännata.......
Rahulik kulgur, paarutamiseks pole mõtet teda soetada.Mootor on kõva ja kestab tal küll igavesti kui vähegi hooldada viitsid. Mina teda hõredaks ei jõudnud sõita 6 aastaga. Ja ainukesed putitamised mootori juures olid süütepulkade ja hammasrihma vahetus ja jooksvad õlivahetused. Küttekuluks võid keskmiselt arvestada ikka nii 7-8 liitrit, trassi peal saad vähemaga ka hakkama . Talvel linnavahel tallab ikka 10l sajale ka ära kui pumbast vähegi peale on keeratud. Esisillas vahetasin kogu puksiringi, enne pidama ei jäänud.....vahetsid ühed puksid ära, kõrvalt kukkusid kohe järgmised ja nii edasi kuni ring täis sai.......aga siis pidas hästi


Sidur ja hooratas läksid mul laiali, esimene kord tõmbas sidurikettal nuudid maha (võllil polnud kriimugi- müstika !!) teine kord lendas hooratas juppideks.....Õnneks leidsin lammutusest poolpiduse hooratta ja kulgesin sellega õnnelikult edasi. Ja muidugi kere hakkab neil mõnuga roostetama......oi kuidas olen proovinud seda ussitamist takistada aga ei ole tolku sellest, kui kord sisse ronib see rooste, siis ongi ta õhtal. Selle pärast uue masina ostsingi (524td), et 324 kippus tool juba läbi põhja kukkuma. Nii et kui ostad siis vaata ikka kõhu alla talle ka, kui rebane paistab siis pole eriti mõtet jännata.......