BMW Club Cup II Rapla kardirajal 1.oktoober kl 10.00
Igati tore ja sujuv üritus oli. Endalegi üllatuseks saab diisli ja pereautoga ka rallit sõita, ainult rada peab märg olema
Kummikufirma rehvid (Nokian NRY) pidasid ikka sigahästi, ainult rõhku peab suht kõvasti sisse taguma (3.0 ees ja 3.1 taga). Aga eks 1.8 tonni jaoks ongi rohkem rõhku vaja.
Kui keegi järgmine kord alõki ka üles paneks võiks kauemaks jääda

Kui keegi järgmine kord alõki ka üles paneks võiks kauemaks jääda

Minul ka siis esimene kord Rapla rajal sõita ja päris huvitav oli
Esimene sõit vihmaga tuli päris hästi välja ja olin vist kuskil keskel. Teisel sõidul ei suutnud enam tagasi hoida ja kurvides kippus külg ette minema, õnneks piruetti ei teinud. Ajaparandust tuli ainult sekund. Kokkuvõttes jäin rahule, aga järgmine aasta uuesti ja paremini.
Natuke sai asja ka videole ja pildile salvestatud ja mingi aja pärast ilmub midagi üles ka
.

Esimene sõit vihmaga tuli päris hästi välja ja olin vist kuskil keskel. Teisel sõidul ei suutnud enam tagasi hoida ja kurvides kippus külg ette minema, õnneks piruetti ei teinud. Ajaparandust tuli ainult sekund. Kokkuvõttes jäin rahule, aga järgmine aasta uuesti ja paremini.
Natuke sai asja ka videole ja pildile salvestatud ja mingi aja pärast ilmub midagi üles ka

No krt, sul oli auto lausa kleebitud teepeale, ma ikka täiega imestasin.Ilves kirjutas:Igati tore ja sujuv üritus oli. Endalegi üllatuseks saab diisli ja pereautoga ka rallit sõita, ainult rada peab märg olemaKummikufirma rehvid (Nokian NRY) pidasid ikka sigahästi, ainult rõhku peab suht kõvasti sisse taguma (3.0 ees ja 3.1 taga). Aga eks 1.8 tonni jaoks ongi rohkem rõhku vaja.
Kui keegi järgmine kord šašlõki ka üles paneks võiks kauemaks jääda
Misasja? E46 touringu tühimass on 1,8 tonni?
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Autot veel ei tunneta, liiga vähe omanud, ja üldse olin rinkal autoga esimest korda ja suht kandiline, rohkem enne ikka kardiga sõitnud
Kinnitust sai ka see et Touringuga kannatab küll oma lõbuks sõita, aga võidu mitte(oleneb muidugi suuresti ka mehest
) Ise jäin küll rahule, parandamis ruumi on kõvasti, aga mulle istub väga siuke rahulik pühapäev rajal 



Kusjuures, raja kuivades oli minuarust tavalise rehvirõhuga hoopis parem sõita, kuna läbivajumine ei ole selline järsk. Tunnetasin päris hästi kuhu maani need rehvid peavad. Rõhud olid 2,0bar'i ja tegemist oli odavamat sorti tänavapastlaga.
Kontrastik võib tuua Sauga Estringi, kus suurem rõhk annab paremaid tulemusi.
Kontrastik võib tuua Sauga Estringi, kus suurem rõhk annab paremaid tulemusi.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Tänud korraldajatele!!!
Esimest korda slikiga märjal rajal ja üllatavalt hästi pidasid. Mingi maani loomulikult. Erinevalt tänavapastlast on üleminek digitaalne, 1-0. Õnneks see null-üks tuleb tagasi ühel hetkel
Ajaviiteks sai ka mõned klõpsud tehtud.
Esimest korda slikiga märjal rajal ja üllatavalt hästi pidasid. Mingi maani loomulikult. Erinevalt tänavapastlast on üleminek digitaalne, 1-0. Õnneks see null-üks tuleb tagasi ühel hetkel

Ajaviiteks sai ka mõned klõpsud tehtud.
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!
- laskarpoiss
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 04.08.2004 17:57 29
- Asukoht: Helsingi / Rapla
Kas keegi võiks palun siia ylesse panna lõpu protokolli, saaks aegu võrrelda ja vaadata. või siis mulle saata
Laskarpoiss@hotmail.com
Ette tänades
Laskarpoiss@hotmail.com
Ette tänades
BMW E36 325 LSD 1996a / BMW E61 530xd 2006a / BMW E46 Compact 316it 2004a / VAZ 21013 1980a.
Seal on kaks võimalust.Ilves kirjutas:Kuidas ta sul vahepeal piirajasse läks? Automaat peaks ju enne üles vahetama. Kujutan ette, et võrreles E30-ga oleks nagu diivaniga rajale tulnud
1. Käigukast oli näiteks teise reziimi peal ja siis ei vaheta üle teise käigu(vähemalt GM kastil on nii).
2. Auto kaotas pidamise ja rattad käisid all nii kiiresti ringi, et kast ei jõudnud käiku vahetada.
Ma vahetasin automaatkastiga sõites ise käike... 
Ehk siis kasutasin D asemel 1-2-3 valikut. Kus siis ta kasutab kas ainult esimest käiku, esimest ja teist käiku või esimest kuni kolmandat käiku. Ma siis käigukangiga sõtkusin 1-se ja 2-se asendi vahet. Üks kord jäin lihtsalt uimerdama 1-se pealt 2-le lükkamisega...
D reziimis sõitmine oli eriti nõme. Ja isegi automaatreziimis 1+2 käik ei kannatanud sõita kuna kast armastas siis ise liiga palju mõelda...

Ehk siis kasutasin D asemel 1-2-3 valikut. Kus siis ta kasutab kas ainult esimest käiku, esimest ja teist käiku või esimest kuni kolmandat käiku. Ma siis käigukangiga sõtkusin 1-se ja 2-se asendi vahet. Üks kord jäin lihtsalt uimerdama 1-se pealt 2-le lükkamisega...

D reziimis sõitmine oli eriti nõme. Ja isegi automaatreziimis 1+2 käik ei kannatanud sõita kuna kast armastas siis ise liiga palju mõelda...

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Alustan vast sellest, et tänan veelkord BMW aktiviste ja fänne kes teevad meie ürituse pidamise mõtekaks. - Tänud- eks me teema oma parima 
Hoolimata heitlikest ilmastikuoludest kujunes võistlus huvitavaks (mida oli näha ühe valge BMW roolis olnud juhi käitumisest poodiumil
)
Tõesti oli tore päev, mida meenutavad pildidi erinevates fotogaleriides (kel siiani pildid üleslaadimata siis tehke seda aadressil fotod.ee- ruumi on! )
Minu poolt suured tänud Raivole, kes on taas saabunud meie korraldustiimi ja koostöö oli super. Paraku pean taas tõdema, et eksisime natuke autasustamisel- nimelt väikeses klassisi osalenud Janek Olopi olime pannud harjumuspäraselt suurde klassi (kuigi sel korral vedas tema tagumikku edasi vaid võrride kuningas 318is) Siit tulenevalt liiguvad klassi punktiarvestus ümber ja Janek saab oma väljateenitud punktid. meie eksimusest ei muutu midagi järjestuse, vaid anname erandkorras välja 2 II kohta oma auhinnafondiga - juba nädala esimesel poolel hoolitseb Raivo selle eest, et Janek oma teenitud preemia kätte saab
Igal juhul loodan Teid näha järgneval üritusel kus "Noor tehnik" paiskab oma auhinnakoti lahti
Herz jne...

Hoolimata heitlikest ilmastikuoludest kujunes võistlus huvitavaks (mida oli näha ühe valge BMW roolis olnud juhi käitumisest poodiumil

Tõesti oli tore päev, mida meenutavad pildidi erinevates fotogaleriides (kel siiani pildid üleslaadimata siis tehke seda aadressil fotod.ee- ruumi on! )
Minu poolt suured tänud Raivole, kes on taas saabunud meie korraldustiimi ja koostöö oli super. Paraku pean taas tõdema, et eksisime natuke autasustamisel- nimelt väikeses klassisi osalenud Janek Olopi olime pannud harjumuspäraselt suurde klassi (kuigi sel korral vedas tema tagumikku edasi vaid võrride kuningas 318is) Siit tulenevalt liiguvad klassi punktiarvestus ümber ja Janek saab oma väljateenitud punktid. meie eksimusest ei muutu midagi järjestuse, vaid anname erandkorras välja 2 II kohta oma auhinnafondiga - juba nädala esimesel poolel hoolitseb Raivo selle eest, et Janek oma teenitud preemia kätte saab

Igal juhul loodan Teid näha järgneval üritusel kus "Noor tehnik" paiskab oma auhinnakoti lahti

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Peale natukest nokitsemist ja operaatoritööd sai valmis video eilsest Rapla BMW CUP2 sõidust.
http://templiryytel.pri.ee/BMW_CUP2_2006.wmv
faili suurus ~132mb
PS Osalejaid oli muidugi rohkem kui videole jäi, kõike lihtsalt ei õnnestunud jäädvustada.
Head vaatamist.
http://templiryytel.pri.ee/BMW_CUP2_2006.wmv
faili suurus ~132mb
PS Osalejaid oli muidugi rohkem kui videole jäi, kõike lihtsalt ei õnnestunud jäädvustada.
Head vaatamist.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Tulemused siis kah lõpuks üles 
Võiks öelda, et märja raja kohta on ajad väga head.
Vabandused, kui kellegi nimi või auto täpne mark on natuke ebatäpselt kirja pandud.

Võiks öelda, et märja raja kohta on ajad väga head.
Vabandused, kui kellegi nimi või auto täpne mark on natuke ebatäpselt kirja pandud.
GS
Sellist uisutamist, nagu nüüd Raplas, olen ainult talvel teinud. Tunne oli nagu lehm libedal jääl. Kaotus võrreldes eelmisel aastal sõidetud viimase cupiga oli ca 11s ringi kohta.
Kas sel sügisel tuleb veel mõni organiseeritud sõit? Siis teaks ja hakkaks kibekähku uusi rehve otsima. Või peaks kusagile küünla panema, et kuiva ilma peaks.
Aga muidu oli tore.

Kas sel sügisel tuleb veel mõni organiseeritud sõit? Siis teaks ja hakkaks kibekähku uusi rehve otsima. Või peaks kusagile küünla panema, et kuiva ilma peaks.
Aga muidu oli tore.
Viimati muutis ruut, 02.10.2006 16:00 31, muudetud 1 kord kokku.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Väga tore üritus oli taas korraldatud...respekt kõigile, tänu kellele säärane ettevõtmine taas toimuda sai...ning eriline tänu vennale, kes annetas määrava tähtsusega ajahetkel määrava tähtsusega hulga mootoriõli! 
...mis märga rajakattesse puutub, siis minu arvates oli isegi huvitavam sedasi...suisa veidi kahju, et lõpupoole ära hakkas kuivama...B-klassi viimased said sõita juba üsna kuivades tingimustes...
...igatahes...jään juba pingsalt uut etappi ootama...

...mis märga rajakattesse puutub, siis minu arvates oli isegi huvitavam sedasi...suisa veidi kahju, et lõpupoole ära hakkas kuivama...B-klassi viimased said sõita juba üsna kuivades tingimustes...
...igatahes...jään juba pingsalt uut etappi ootama...

And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg
Paluks enda auto margi ära parandada tabelis kui see võimalik on:Raivo kirjutas:Tulemused siis kah lõpuks üles
Võiks öelda, et märja raja kohta on ajad väga head.
Vabandused, kui kellegi nimi või auto täpne mark on natuke ebatäpselt kirja pandud.
Tanel Vann BMW E34 535i 3.5L T 1.04,22
Tegu oli siis mitte e34jaga vaid e28 535iga.
Muidugi enda viga ka et ei kirjutand registreerimis lehele et tegu e28saga.
Aegade kohta oskan nii palju öelda et ega selle kummiga mis mul all oli väga palju kiiremini liigelda seal ei saand.
E28 525e & E28 535i
Keegi oli õnneks vähem määrava tähtsusega koguse õli siristanud ka rajale, nüüd on siis teada kust see tuliVeljo_V kirjutas:Võta heaks...ning eriline tänu vennale, kes annetas määrava tähtsusega ajahetkel määrava tähtsusega hulga mootoriõli!

Aga veelkord, igati lahe üritus, kiitus korraldajatele (kes ilmselt ei saanud 8:30-ni pühapaeval põõnata) ja tore oli esimest korda EBK üritusel osaleda. Edaspidine osavõtt on garanteeritud.
Kahju, et mõned muud E46 masinad ei sõitnud, oleks huvitav võrrelda olnud. Diisel-veokiga on E46 M3-e vastu jube raske sõdida

Tsiteerin::
...ning eriline tänu vennale, kes annetas määrava tähtsusega ajahetkel määrava tähtsusega hulga mootoriõli!
Võta heaks Wink
Keegi oli õnneks vähem määrava tähtsusega koguse õli siristanud ka rajale, nüüd on siis teada kust see tuli Razz
...minu mootorist see õlikogus ei tulnud õnneks...




And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg