Rootsist auto toomine?
Rootsist auto toomine?
Tervist.
Plaanis siis hetkel endale Rootsist auto osta olen juba välja vaadanud.
Minupoolt siis selline küsimus, kas kellelgi on kogemusi Rootsist auto toomisega, või kas tasub üldse tuua.
Selle asja halvad ja head küljed?
Mis maksud tulevad?
Ette tänades Arno.
Plaanis siis hetkel endale Rootsist auto osta olen juba välja vaadanud.
Minupoolt siis selline küsimus, kas kellelgi on kogemusi Rootsist auto toomisega, või kas tasub üldse tuua.
Selle asja halvad ja head küljed?
Mis maksud tulevad?
Ette tänades Arno.
Marko1549 kirjutas:rootsist ju kallim kui kust iganes
Oled kindel?
Kas sa saad näiteks Saksast E36 M3 3.2 L 1997 aasta. Täis hooldusraamatuga, autol olnud kaks omanikku. Kaasa anatakse veel 8 M3 17" velge, ühed neist on siis suverehvide jaoks ja teised talverehvide jaoks. Kere läigib nagu Lenini kukal.
Hind 170 000 EEK.
Saksast saad ka selle raha eest aga ürita sa leida alla 10 000 Euri mõnda head isendit. Sinna juurde veel Transport aga Rootsi meil siin lähemal ju.
Kui see M3 ei sobi siis saab ka Ameerika variandi 3.0 L auto näeb nagu uus välja hele nahksisu, lõpuni täidetud servise raamat, üks viga on juhipoolne ukselukk ei tööta mõnikord keskluku puldist.
Hind 120 000 EEK.
Te võite küll öelda et see on kuulutus jne, seal võib mida tahes rääkida. Nujaa aga telefoni kõne pildimaterjalid annavad nendele asjadele tõestust.
vaadates Rootsi kuulutusi siis autod näevad millegipärast ilusamad välja kui saksas.Vähemalt ei ole neilt alt ära kistud enne müüki kõike mis võimalik.
Mina ei ütleks et nad nii kallid on. Samuti on ka 5-seeria E39 mõistlikus hinnas.
http://www.blocket.se/li?q=bmw&ca=5_s&t ... e=&gb=&fu= Aga palun.myff kirjutas:on sul mingi aadress, kus kohast sa neid kuulutusi vaatad?
maksude kohta oleks vist kõige õigem küsida tolliametist. aga teoreetiliselt kuna rootsi eu's siis ei tohiks erilisi maksuerinevusi näiteks saksaga olla. aga kuna ma elan praegu rootsis siis võin seda asja uurida siin kohapeal aga üldiselt keskmine rootslane ei oska mulle tõenäoliselt vastust anda, sest kui ma näiteks uurisin siin, et mis kuupäevast talverehvid kohustuslikud on siis vastati mulle, et sellised asjad kirjutatakse lehes tavaliselt, et nemad ei tea.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Minu teada on Holaril jutt õige- ei ole mina ka kuulnud, et mingeid makse lisaks maksma pead. Hindade suhtes niipalju, et see sõltub kõvasti autost ja kindlasti ka asukohast, kui palju miski maksab, kuid ma ei ütleks, et seal nüüd nii meeletult kallimad autod on. Kallimad on kindlasti rariteetsemad aparaadid, eriti korralikud ameeriklased, kuid see vist ei paku pinget Kusjuures ise olen ka väga tõsiselt mõelnud järgmise auto toomisele Rootsist, seda just tänu lihtsusele ja odavamale transa hinnale. Kusjuures ise olen seda meelt ka, et näiteks mootori poole pealt on Rootsi autod üsna kindlasti paremad kui Saksa omad, kuna kiirused on hoopis teised- kui kiirteel keegi 130ga sõidab, siis vastutulijad juba vilgutavad Kere- kuidas võtta, aga usun, et uuematel pole ka sellega väga suuri probleeme- isegi Põhja- Rootsis, kus soola üldse ei kasutata. Pigem võivad kereel mõningad probleemid olla Lõuna- Rootsis, kus suurem osa aastast on ilm vesine, seda nii suvel kui ka talvel ning talvel juba +5 juures soolapuisturid teel tegtusevad- pean silmas siis kolmnurka Malmö- Göteborg- Jönköping. Jönkast Stockholmi poole liikudes on kliima juba tunduvalt kuivem, seega peaks ka autod paremad olema. Stockholmis on muidugi loomulik, et ka seal soolatatakse, kuid ise Rootsis olles küll ei täheldanud, et asi drastiliselt halvemuse poole muutunud oleks. Kusjuures see, mis nad teedele panevad, isegi ei määri autot nii palju kui Eestis- kuu ajaga määrdus auto sama palju kui Eestis päeva- paariga...
Kui midagi veel meenub, eks siis kriban veel
Kui midagi veel meenub, eks siis kriban veel
tahaksin m6ningates asjades vastu vaielda, nimelt kui sa pidasid silmas bmw rariteete siis need on siin jube naljakate hindadega, pean just silmas 1600-2000 seeria mudeleid, mis on e30ga yhes hinnas. olen siin paari juba nillinud juba aga praegu ei taha rahakott minuga n6ustuda.AARE530 kirjutas:Minu teada on Holaril jutt õige- ei ole mina ka kuulnud, et mingeid makse lisaks maksma pead. Hindade suhtes niipalju, et see sõltub kõvasti autost ja kindlasti ka asukohast, kui palju miski maksab, kuid ma ei ütleks, et seal nüüd nii meeletult kallimad autod on. Kallimad on kindlasti rariteetsemad aparaadid, eriti korralikud ameeriklased, kuid see vist ei paku pinget Kusjuures ise olen ka väga tõsiselt mõelnud järgmise auto toomisele Rootsist, seda just tänu lihtsusele ja odavamale transa hinnale. Kusjuures ise olen seda meelt ka, et näiteks mootori poole pealt on Rootsi autod üsna kindlasti paremad kui Saksa omad, kuna kiirused on hoopis teised- kui kiirteel keegi 130ga sõidab, siis vastutulijad juba vilgutavad Kere- kuidas võtta, aga usun, et uuematel pole ka sellega väga suuri probleeme- isegi Põhja- Rootsis, kus soola üldse ei kasutata. Pigem võivad kereel mõningad probleemid olla Lõuna- Rootsis, kus suurem osa aastast on ilm vesine, seda nii suvel kui ka talvel ning talvel juba +5 juures soolapuisturid teel tegtusevad- pean silmas siis kolmnurka Malmö- Göteborg- Jönköping. Jönkast Stockholmi poole liikudes on kliima juba tunduvalt kuivem, seega peaks ka autod paremad olema. Stockholmis on muidugi loomulik, et ka seal soolatatakse, kuid ise Rootsis olles küll ei täheldanud, et asi drastiliselt halvemuse poole muutunud oleks. Kusjuures see, mis nad teedele panevad, isegi ei määri autot nii palju kui Eestis- kuu ajaga määrdus auto sama palju kui Eestis päeva- paariga...
Kui midagi veel meenub, eks siis kriban veel
siis hinnanumbrid tundavad siin paljudel asjadel samad olema nagu eestis ainult et valuuta on teine
roostekohapealt, soovitaksin osta auto sisemaalt, sest mereäärne kliima on kuidagi teine. olen siin stocki ymbruses kohanud selliseid isendeid millel esimene tiib on tagantpoolt, sealt just kuhu ratta alt k6ik see parem lendab, täiseti olematu. olen teinud m6ned pildid kaa nendest mystifikatsioonidest aga arvuti ei v6imalda näidata.
kiiruste poolest, kui s6idad 130-140ga ja näed peeglis kaugtulesid siis v6id kindel olla, et tegu on kas bmw v6i m6ne parempoolse rooliga riisiga. see on vale arusaam, et siin ei s6ideta kiiresti. s6idetakse küll aga liikluskultuur on oopiis midagi muud kui eestis.
aga nagu ma aru saan siis teemaalgatajal on plaanis osta m3 vist siis seda tasub isegi vaadata, sest niisama igapäevas6iduks sellist autot t6enäoliselt siin omatud ei ole, niiet on v6imalus päris hea asi saada.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Silmas pidasin ma rariteete üldiselt- nagu ma mainisin, siis eriti hinnas on restaureeritud vanad ameeriklased. Sisemaa koha pealt olen sinuga nõus- minu poolt ennist mainitud piirkond jääb ikka sinna lõunaranniku kanti.Xim kirjutas: tahaksin m6ningates asjades vastu vaielda, nimelt kui sa pidasid silmas bmw rariteete siis need on siin jube naljakate hindadega, pean just silmas 1600-2000 seeria mudeleid, mis on e30ga yhes hinnas. olen siin paari juba nillinud juba aga praegu ei taha rahakott minuga n6ustuda.
siis hinnanumbrid tundavad siin paljudel asjadel samad olema nagu eestis ainult et valuuta on teine
roostekohapealt, soovitaksin osta auto sisemaalt, sest mereäärne kliima on kuidagi teine. olen siin stocki ymbruses kohanud selliseid isendeid millel esimene tiib on tagantpoolt, sealt just kuhu ratta alt k6ik see parem lendab, täiseti olematu. olen teinud m6ned pildid kaa nendest mystifikatsioonidest aga arvuti ei v6imalda näidata.
kiiruste poolest, kui s6idad 130-140ga ja näed peeglis kaugtulesid siis v6id kindel olla, et tegu on kas bmw v6i m6ne parempoolse rooliga riisiga. see on vale arusaam, et siin ei s6ideta kiiresti. s6idetakse küll aga liikluskultuur on oopiis midagi muud kui eestis.
aga nagu ma aru saan siis teemaalgatajal on plaanis osta m3 vist siis seda tasub isegi vaadata, sest niisama igapäevas6iduks sellist autot t6enäoliselt siin omatud ei ole, niiet on v6imalus päris hea asi saada.
Kiiruste poolest nipaju, et erandeid on kindlasti, kuid keskmine rootslane ise eriti kiirust ei ületa, kui, siis on need Vene ja Leedu numbritega.
Ja hinnanumbritega on tõesti nii, et laias laastus võibki öelda, et numbird on vaat et samad, vahe on ainult kursis.
- Direktor
- Huviline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
- Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
- Asukoht: Tartu-Viljandi
aga kas auto jääb siis rootsi registrisse???raha pead ainult maksma sellele kelle käest auto ostad, tallinkile, et su üle vee viib ja siis veel nö väiksed kulud(bens, söök).....ja kumbki riik sind koorima ei hakka(elagu EU )
kui palju läheb maksma sealsest registrist eemaldamine ja arvele võtmine eestis [/list]
rootsist
Tõin E32 sealt. Auto oli tunduvalt väiksema läbisõiduga, kui näituseks saksast toodud autodel selle aastaarvuga autodel on olnud.
Ja sellega head ka lõpevad. Olen oma autol ära vahetanud peaaegu kõik, mis liigub, va käigukast. Sool rikub ikka kõvasti autot. Keerukama ehitusega autol on elektrit päris palju ja peale 10-et aastat soolamist üldjuhul ei tööta enam miski.
Soovitan põhjamaadest vaid raha tuua, seal pole isegi naisi uj, mida vaadata, mis autodest veel rääkida
...ja parajad roostekärakad on ka veel enamuses nn korrosiooni vastu kaitstud masinad seal.
Mingeid lisakulutusi ei olnud maksude näol.
Saast, kõik on seal saast!
Ja sellega head ka lõpevad. Olen oma autol ära vahetanud peaaegu kõik, mis liigub, va käigukast. Sool rikub ikka kõvasti autot. Keerukama ehitusega autol on elektrit päris palju ja peale 10-et aastat soolamist üldjuhul ei tööta enam miski.
Soovitan põhjamaadest vaid raha tuua, seal pole isegi naisi uj, mida vaadata, mis autodest veel rääkida
...ja parajad roostekärakad on ka veel enamuses nn korrosiooni vastu kaitstud masinad seal.
Mingeid lisakulutusi ei olnud maksude näol.
Saast, kõik on seal saast!
- Direktor
- Huviline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
- Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
- Asukoht: Tartu-Viljandi
mul on selline probleem et ei saa rootsist toodud autot arvele eestis, kuna puudub auto passi B pool, on olemas omaniku allkirjaga koopia samal lehel ka passi koopia, kõik teised vajalikud paberid on olemas ja korras aga näe arvele ei võeta...
vähemalt viljandis ega tartus mitte..
samas üks sõber rääkis et tal oli sama mure ja käis ka mitmes ARK`is aga ei midagi ja siis lõpuks tallinnas aeti asi 15 min. korda
krt ei viitsi niisama tal. ka sõita kui asi kindel pole
äkki keegi oskab kommenteerida???
vähemalt viljandis ega tartus mitte..
samas üks sõber rääkis et tal oli sama mure ja käis ka mitmes ARK`is aga ei midagi ja siis lõpuks tallinnas aeti asi 15 min. korda
krt ei viitsi niisama tal. ka sõita kui asi kindel pole
äkki keegi oskab kommenteerida???
Nähtavasti maakad nöögivad sind. Mul tuli arvele passi (ma ei saanudki aru, et seal veel mingi teine pool oleks olnud) ja arve alusel, mille alusel ma olin autoeest maksnud. Arvele võtsin tln.
Tartus on juba läbi aastate mingi eriline pervokari ARK-is töötanud. Seal ei saa autot arvele ka siis, kui pole juuksed ilusti kammitud,
Tartus on juba läbi aastate mingi eriline pervokari ARK-is töötanud. Seal ei saa autot arvele ka siis, kui pole juuksed ilusti kammitud,
Ma tõin enda mb kah põhimõtteliselt rootsist (auto ise oli soomes aga rootsis arvel) ja ka rootsi numbritega+rootsikeelne ostu/müügileping. Mingeid lisa makse ega midagi ei olnud va see kebrniit passi b poolega.
Point oli selles... saatsime selle b poole rootsi arki selleks, et nad oleksid teadlikud auto omaniku vahetusest ja saaksid arvelt maha võtta. Tegime seda müüa soovituste järgi siis. Eestis aga hakati seda nõudma, alguses ajasid mingit jama, et "oioioiaiaiai seda ei saagi arvele" aga peale 15min närvitsemist hakkasid nad vähe liigutama ja rääkima, et on ikka võimalik küll, nad peavad lihtsalt rootsi päringu tegema. Mingi 4-5 päeva läks aga arvele sai.
Pole midagi keerulist kui kõik on korras.
Edit: Btw see jura oli kah seal lõunaosariikides, võrus siis.
Point oli selles... saatsime selle b poole rootsi arki selleks, et nad oleksid teadlikud auto omaniku vahetusest ja saaksid arvelt maha võtta. Tegime seda müüa soovituste järgi siis. Eestis aga hakati seda nõudma, alguses ajasid mingit jama, et "oioioiaiaiai seda ei saagi arvele" aga peale 15min närvitsemist hakkasid nad vähe liigutama ja rääkima, et on ikka võimalik küll, nad peavad lihtsalt rootsi päringu tegema. Mingi 4-5 päeva läks aga arvele sai.
Pole midagi keerulist kui kõik on korras.
Edit: Btw see jura oli kah seal lõunaosariikides, võrus siis.
MB 300CE turbo '88
Kui see M3 ei sobi siis saab ka Ameerika variandi 3.0 L auto näeb nagu uus välja hele nahksisu, lõpuni täidetud servise raamat, üks viga on juhipoolne ukselukk ei tööta mõnikord keskluku puldist.
Hind 120 000 EEK.
Too jah see USA variant. Saad sellise pooltripperi 170kw mootoriga.
Hind 120 000 EEK.
Too jah see USA variant. Saad sellise pooltripperi 170kw mootoriga.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW