kas eestis m1 on nähtud kunagi.....
NIISIIS,kui keegi omale sellise asja ostab(ca 1,5 milli EEK eest), sis mina olen raudselt tema parim sõber:)
http://www.allsportauto.com/english/det ... l_idMD=463
http://www.allsportauto.com/english/det ... l_idMD=188
http://www.allsportauto.com/english/det ... l_idMD=188
http://www.bmwm1.com/
http://www.hemmings.com/images/editoria ... bmw-M1.jpg
http://bmw.hlabs.spb.ru/pics/e26/07.jpg
http://forum.avtoindex.com/foto/data/me ... ocar_1.jpg
http://www.allsportauto.com/english/det ... l_idMD=463
http://www.allsportauto.com/english/det ... l_idMD=188
http://www.allsportauto.com/english/det ... l_idMD=188
http://www.bmwm1.com/
http://www.hemmings.com/images/editoria ... bmw-M1.jpg
http://bmw.hlabs.spb.ru/pics/e26/07.jpg
http://forum.avtoindex.com/foto/data/me ... ocar_1.jpg
***Süsimust kaunitar(H)***
Faithfully yours, my e34...
Faithfully yours, my e34...
Seda BMW Turbot on vist isegi parima tahtmise juures võimatu osta, sest minuteada on neid olemas üldse 2 tükki ja mõlemad tehase valduses.markomaan kirjutas:http://www.allsportauto.com/english/det ... l_idMD=463
http://www.bmwworld.com/models/concepts/turbo.htm
http://www.fast-autos.net/bmw/bmwturbo.html"Only 2 Turbos were ever built."
"If you visit Munich, you can see a Turbo on display in the BMW Museum. The other Turbo is in the BMW Zentrum museum in Spartanburg."
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Viimase Sauga sõidu luureandmed räägivad, et sel soomlase autol oli ainult R4 vahel olnud (M12/7). Mis tähendab, et ei ole päris ehtne M1, kuna tollel peab olema R6 (M88).xes kirjutas:Eesti ringradadel on m1 korduvalt sõitmas käinud. Ja olen ka igakord seal olnud. Sellel elukal on 700hj.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mida ei imestaks arvestades kui haledalt (teistega võrreldes) see edasi läks. Et ei tahtnud silmi uskuda.priitv8 kirjutas:Viimase Sauga sõidu luureandmed räägivad, et sel soomlase autol oli ainult R4 vahel olnud (M12/7). Mis tähendab, et ei ole päris ehtne M1, kuna tollel peab olema R6 (M88).xes kirjutas:Eesti ringradadel on m1 korduvalt sõitmas käinud. Ja olen ka igakord seal olnud. Sellel elukal on 700hj.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
1200 hp arendav turbomootor oli BMW-l endal ka olemas, ehitatud M10 mootori alumise otsa peale, seejuures kasutati seeria malmplokki, mida võidusõiduautodele hangiti avariilistelt autodelt ja töötajate vanadelt autodelt, sest uue plokiga ei saa sisepingete tõttu sellist mootorit teha.e36forever kirjutas:Olli Virtaneni autol on 85 aasta vormel 1 turbomootor, mis arendab ligi 1200hp kvalifikatsioonis ja sõidu ajal 600-900hp olenevalt sõidu pikkusest.
Peaks Ferrari mootor olema.
Ferrari mootoriga pole seal pistmist midagi. BMW mootor sõitis Brabhami keres mitmed aastad F1'e.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Tean jah, et BMW-l endal oli ka f1 turbomootor olemas, aga kas oled ikka kindel, et sellele autole ei ole Ferrari mootorit peale pandud?
Mina olen igatahes nii kuulnud. Aga see ei pruugi sulaselge tõsi olla
Üks video ka sellest autost:
http://video.google.com/videoplay?docid ... irtanen+M1
Mina olen igatahes nii kuulnud. Aga see ei pruugi sulaselge tõsi olla

Üks video ka sellest autost:
http://video.google.com/videoplay?docid ... irtanen+M1
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Uurisin siis natuke ja sain teada, et auto oli ikkagi originaalis Jürg Bächi Sauber M1. Tõenäoliselt on ka mootor BMW sauber f1 oma.
Originaalist pidi alles olema võibolla 10%..
Soome olevat see auto sattunud juba 80- lõpus ja hakati sõitma Kemora 500 sarjas.
Miks ta nii aeglane on?
Sest selle auto tehnika on juba 20 aastat vana ja ma ei usu, et teda eriti uuendatakse ka. 20 aastaga on ikka väga palju uusi lahendusi leitud, mitte ainult mootori poolelt, aga just veermiku ja pidurite osas.
Originaalist pidi alles olema võibolla 10%..
Soome olevat see auto sattunud juba 80- lõpus ja hakati sõitma Kemora 500 sarjas.
Miks ta nii aeglane on?
Sest selle auto tehnika on juba 20 aastat vana ja ma ei usu, et teda eriti uuendatakse ka. 20 aastaga on ikka väga palju uusi lahendusi leitud, mitte ainult mootori poolelt, aga just veermiku ja pidurite osas.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Ei oska täpselt õelda, kui aus olla aga palju.tuumik kirjutas:aga vb oskad migi konkreetse lahenduse veermiku või pidurite vallas välja tuua, mis on autode kiirust märgatavalt muutnud?
Näiteks on ventileeritavad pidurid, mida 80 alguses veel ei olnud.
Vedrustus/amordid on igas suunas reguleeritavad ja seatavad.
Auto seadistamine käib iga raja jaoks eraldi arvuti teel, aga ma usun , et selle aja f1 tehnikaga Sauber m1 oli ka juba tehniliste lahenduste poolest väga kaasaegne, lihtsalt praegu on elu edasi läinud.
Iga võidusõiduauto koosneb tükkidest, millel on oma iga - kui see iga ületatakse, siis püsib asi võib-olla veel koos, kuid samasugust kiirust/võimsust see enam näidata ei suuda. Kui kindlast skeemist asendatakse mingi tükk odavama/vähem suutlikumaga, siis on ka üldine kooskõla rikutud ja projektvõimsus jääb ainult unistuseks. Seda autot hooldati viimati korralikult vist 5 aastat tagasi, Pärnus on ta näiteks sõitnud tihtipeale vaid kahe käiguga, kõikuva turborõhu, puuduliku jahutusega jne. Kui see auto oleks 100% taastatud, siis võiks sellega julgelt kohe tiitli ära võtta.
nüüd saavad peagi kõik endale uue m1 osta
täpsemalt:
http://postimees.ee/040507/esileht/olul ... 258830.php
täpsemalt:
http://postimees.ee/040507/esileht/olul ... 258830.php
need ju hoopis erinevad autodJannP kirjutas:nüüd saavad peagi kõik endale uue m1 osta
täpsemalt:
http://postimees.ee/040507/esileht/olul ... 258830.php

võiksid ennem ikka teemat veits vaadata ka kui postitad

Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
mis siis? tegu on ikkagi emm ühega, ning nagu ma ütlesin, et kellel ei olnud võimalust tookord endale m1 osta, siis on see võimalus varsti..ryan kirjutas:need ju hoopis erinevad autodJannP kirjutas:nüüd saavad peagi kõik endale uue m1 osta
täpsemalt:
http://postimees.ee/040507/esileht/olul ... 258830.php![]()
võiksid ennem ikka teemat veits vaadata ka kui postitad