mure siis selline et spidokas ei tööta koos ökonomaiseriga ja kojamehed ei tööta "sõidu asendis" st.keskmine kiirus on intervalli peal ja viimane ei ole köige kiirem.kaitsmed olid korras(ei tea ka milline see öige on aga köik mis sees need korras)
kas keegi on proovinud panna E-34 plekkvelgesid R-15 panna E-38-le,poldi augud samad vist 5*120.lihtsalt huvipärast küsin kuna E-34-le sai juba uued talverehvid ostetud ja nüüd uus auto-E-38,hea oleks ju ära kasutada kui saab
E-38 spido ei tööta ja velje sobivus E-34-ga
E-38 spido ei tööta ja velje sobivus E-34-ga
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
15'' ei lähe alla, tagapiduriketta mõõt on 324mm + suport seal peal. See spido probla on selline, ma pakun, et sul on tagadiffis olev spidoandur katki vms. Juhul kui spidomeeter andurist inffi ei saa, siis ajab see segadusse ka kojamehed, kuna kojameeste töö sõltub kiirusest. Juhul kui auto paigal seisab, siis kojamehed töötavad üks nõks aeglasemalt kui sul kangilt valitud on. Kui aga auto liigub, siis sama kiirelt kui kangiga valitud on.
All good things come to those who wait.
Nüüd ajate näpu no*uga sassi! Ärge unustage, et võrreldes E32/E34-ga on E38/E39 pardaelekter juba järgmise põlvkonna oma ja tugevalt arvutivõrkudel baseeruv.
Ditto: E38 kiirusesignaal tuleb vasaku tagaratta ABS andurist läbi ABS aju spidosse ja sealt edasi mööda i-Bus-i kõigile huvlistele.
Ditto: E38 kiirusesignaal tuleb vasaku tagaratta ABS andurist läbi ABS aju spidosse ja sealt edasi mööda i-Bus-i kõigile huvlistele.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!