E36 Käigukast või reduktor
E36 Käigukast või reduktor
Tere,
Kasutasin otsingut natukene ja tundub, et päris vastust oma muredele ei leidnud.
Lugu selline, et juba mõnda aega olen kuulnud esimest käiku sisse pannes tagasillas tumedamat kolksu, kas võib asi olla reduktoris.
Viimasel ajal on aga teine probleemikene juurde tulnud - nimelt esimeselt käigult teisele on käiguvahetus kuidagi vaevaline, kui sidurit kauem alla hoian ja natukene lasen autol niisama veereda, siis läheb käik tunduvalt paremini sisse. Huvitav kas see käiguvahetuse mure võib olla tingitud ka sellest gardaani süsteemi loksumisest või pean tõesti kurva näoga hakkama kogu veojõu süsteemi remontima või vahetama
Kõik ideed - nõuanded on oodatud!
Kasutasin otsingut natukene ja tundub, et päris vastust oma muredele ei leidnud.
Lugu selline, et juba mõnda aega olen kuulnud esimest käiku sisse pannes tagasillas tumedamat kolksu, kas võib asi olla reduktoris.
Viimasel ajal on aga teine probleemikene juurde tulnud - nimelt esimeselt käigult teisele on käiguvahetus kuidagi vaevaline, kui sidurit kauem alla hoian ja natukene lasen autol niisama veereda, siis läheb käik tunduvalt paremini sisse. Huvitav kas see käiguvahetuse mure võib olla tingitud ka sellest gardaani süsteemi loksumisest või pean tõesti kurva näoga hakkama kogu veojõu süsteemi remontima või vahetama
Kõik ideed - nõuanded on oodatud!
CITROEN C5 2005
Mul täpselt sama viga.
Autoks E36 320i.
Minu teema:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Valdek ütles, et see võib suurest tingitud olla tagumistest pooltelgedest, mis juba suht otsa korral on.
Autoks E36 320i.
Minu teema:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Valdek ütles, et see võib suurest tingitud olla tagumistest pooltelgedest, mis juba suht otsa korral on.
Just. Olen iseg täheldanud, et teine käik on järsku välja hüpanud. Olen mõeld, et ju siis olen lihtsalt selle kehvasti sisse pannud ja poole peale jäänud. Aga tundub et viga ikka ühine meil.havi kirjutas:sama viga minulgi, et teise käigu sissepanekul tuleb tagantpoolt selline tumedam mütsatus ja vahest kipub teine käik ka välja tulema. teised käigud töötavad ok.
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Võtan vana teema üles uuesti.
Nimelt käib kohalt minnes, käike vahetades ja näiteks 3-da käigu sõites gaasi lahti lastes ja uuesti sujuvalt vajutades tagasillas tümps.
Täpselt selline hääl nagu oleks mingi kummipuks liiga suure lõtkuga aga metall osad veel kokku ei puutu.
Olen lasknud tagasilda kontrollida ja ühtegi loksuvat puksi pole leitud (2 erinevas töökojas) pakuti välja, et võib-olla tuleb see tümps tagsilla reduktorist milles on lõtk, lõtk ei ole ilmatuma suur aga kardaani saab edasi tagasi natuke pöörata küll kui rattad maas.
Lõtku likvideerimine pidi olema võimalik, hammasrattaid pidi saama üksteisele lähemale viia vastavid distantsplekke eemaldades, kuid see pidi viima kiirele reduktori lõpule. Mis minu jaoks tundub loogiline kuna hammasrataste kulunud osad lükatakse osalisse hambumisse kulumata osadega, pealegi peaks reduktor siis häält tegema hakkama.
Tahaks nüüd nende inimeste arvamusi kes on reduktori hambumise reguleerimisega kokku puutunud. Kas tasub reguleerida või mitte?
Kui kaua vastu peab ja kas hakkab häält tegema?
(e36 2,5TD ´95)
Nimelt käib kohalt minnes, käike vahetades ja näiteks 3-da käigu sõites gaasi lahti lastes ja uuesti sujuvalt vajutades tagasillas tümps.
Täpselt selline hääl nagu oleks mingi kummipuks liiga suure lõtkuga aga metall osad veel kokku ei puutu.
Olen lasknud tagasilda kontrollida ja ühtegi loksuvat puksi pole leitud (2 erinevas töökojas) pakuti välja, et võib-olla tuleb see tümps tagsilla reduktorist milles on lõtk, lõtk ei ole ilmatuma suur aga kardaani saab edasi tagasi natuke pöörata küll kui rattad maas.
Lõtku likvideerimine pidi olema võimalik, hammasrattaid pidi saama üksteisele lähemale viia vastavid distantsplekke eemaldades, kuid see pidi viima kiirele reduktori lõpule. Mis minu jaoks tundub loogiline kuna hammasrataste kulunud osad lükatakse osalisse hambumisse kulumata osadega, pealegi peaks reduktor siis häält tegema hakkama.
Tahaks nüüd nende inimeste arvamusi kes on reduktori hambumise reguleerimisega kokku puutunud. Kas tasub reguleerida või mitte?
Kui kaua vastu peab ja kas hakkab häält tegema?
(e36 2,5TD ´95)
BigMoneyWaste, worth every penny!