Tühikäik (jälle)
Tühikäik (jälle)
Tere. Tean, et neid tühikäigu teemasid on siin päris palju juba, kuid tundub, et minu oma on veidi eriskummalisem.
Isendiks muidu '93 316 E36. Nimelt siis tühikäigul mootor vingelt puperdab, isegi kere väriseb kohati. Siis veel kui aeglaselt sõita esimese käiguga ja sidur täiesti lahti lasta, hakkab mõne aja pärast JULMALT liikumine jõnksuma. Tundub, et ka üldine kütusekulu on normist suurem..
Algul käisin elektriku juures, seal tehti elektrisüsteemile diagnostika ära, erroreid ei andnud (lambda, küünlajuhtmed jms värk oli ka korras). Siis vaatas tüüp küünlaid ja ütles nende järgi, et sellesse masinasse on eelmine omanik ohtralt pirakütust tankinud ja soovitas seda statoilist saadavat lisandit kasutada ning 98 Ultima'ga sõita. (Ehk siis arvas, et pritsung on umbes veits ja ehk mootoripesu aitab.). Sõitsin paagitäie ära, kuid midagi nagu ei muutunud (Võibolla peaks paar paagitäit rohkem sõitma?). Hiljuti sai ka Unitedis mootoridiagnostika ära tehtud, seal soovitati rootor, jagajakaan ning küünlajuhtmed (??!) ära vahetada. Ootaks pisut nõuandeid, niisama ei tahaks ka antud osi ära tellida. Olen kuulnud, et need united'i vennad ka mõnikord jahuvad seal, kui viga üles ei leia ning siis taod mõttetult kogu värgile raha alla ja tulemust ikka ei tule.. Või peaks kellegi kolmanda isiku juurde testima minema?
Ette tänades.
Isendiks muidu '93 316 E36. Nimelt siis tühikäigul mootor vingelt puperdab, isegi kere väriseb kohati. Siis veel kui aeglaselt sõita esimese käiguga ja sidur täiesti lahti lasta, hakkab mõne aja pärast JULMALT liikumine jõnksuma. Tundub, et ka üldine kütusekulu on normist suurem..
Algul käisin elektriku juures, seal tehti elektrisüsteemile diagnostika ära, erroreid ei andnud (lambda, küünlajuhtmed jms värk oli ka korras). Siis vaatas tüüp küünlaid ja ütles nende järgi, et sellesse masinasse on eelmine omanik ohtralt pirakütust tankinud ja soovitas seda statoilist saadavat lisandit kasutada ning 98 Ultima'ga sõita. (Ehk siis arvas, et pritsung on umbes veits ja ehk mootoripesu aitab.). Sõitsin paagitäie ära, kuid midagi nagu ei muutunud (Võibolla peaks paar paagitäit rohkem sõitma?). Hiljuti sai ka Unitedis mootoridiagnostika ära tehtud, seal soovitati rootor, jagajakaan ning küünlajuhtmed (??!) ära vahetada. Ootaks pisut nõuandeid, niisama ei tahaks ka antud osi ära tellida. Olen kuulnud, et need united'i vennad ka mõnikord jahuvad seal, kui viga üles ei leia ning siis taod mõttetult kogu värgile raha alla ja tulemust ikka ei tule.. Või peaks kellegi kolmanda isiku juurde testima minema?
Ette tänades.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Mul tekitas sellist jama E36'le tüüpiline lambdapistik. Kord annab ühendust, kord ei anna.
Aga jah, kui 1 silinder ei tööta, siis on viga tõenäoliselt milleski muus.
Kas sul on ketiga või rihmaga mootor? 93 nagu tuli ketiga mootor välja iseenesest ja sellel minu mäletamist mööda olid süütepoolid eraldi küünaldele juba... ehk siis kus see jagaja seal olema peaks... Ei mäleta seda mootorit enam ise muidugi väga.
Aga jah, kui 1 silinder ei tööta, siis on viga tõenäoliselt milleski muus.
Kas sul on ketiga või rihmaga mootor? 93 nagu tuli ketiga mootor välja iseenesest ja sellel minu mäletamist mööda olid süütepoolid eraldi küünaldele juba... ehk siis kus see jagaja seal olema peaks... Ei mäleta seda mootorit enam ise muidugi väga.
umbes 10 minti tagasi lõpetasin enda masinal tyhikäigumootori puhastamise... tulemus siis selline... ennem käima pannes hakkasid peale 2-3min töötamist pöörded kõikuma 300-1500rpm vahel nüüd ei suutbud ma neid enam 20min töötamisega kõikuma saada... tähendab oli kasu... see klap mis seal sees ringi käib, see oli näpugagi raske liigutada... usun, et see mootor ei saanud sellega samuti ennem hakkama.
peale karpa cleaneriga puhastamist lasin snna sisse WD40'i ja asi hakkas kui iseenesest liikuma
EDIT: aega võttis see jamamine umbes 2 tundi... ja nagu truumu mulle garanteeris... käed saab ära lõhutud, sest tavaliselt seal ruumi nii vähe... mul veel 3 extra voolikut kah nii et ruumi veel vähem
peale karpa cleaneriga puhastamist lasin snna sisse WD40'i ja asi hakkas kui iseenesest liikuma
EDIT: aega võttis see jamamine umbes 2 tundi... ja nagu truumu mulle garanteeris... käed saab ära lõhutud, sest tavaliselt seal ruumi nii vähe... mul veel 3 extra voolikut kah nii et ruumi veel vähem
Nii.. praeguseks on siis ära tehtud klappide lihvimine, uued klapisääre puksid ning tihendid, samuti nookurid käiatud ja uus plokikaane tihend. Tiksumine kadus nüüd nagu ära.. aga tühikäik on ikka sama ebaühtlane kui enne. Lasin ka tühikäigu mootori ära puhastada, kuid parandaja ütles, et sealt ei tulnd nagu midagi eriti.. Veel pakkus ta, et viga võib olla rootoris (sama nagu BMW esinduses arvati..)
Kusjuures, eriti kahtlane on see, et nüüd mõnikord harva, on vaja käivitamisel gaasi peal hoida, muidu masin nagu kohe üldse käima ei lähe :S
Kusjuures, eriti kahtlane on see, et nüüd mõnikord harva, on vaja käivitamisel gaasi peal hoida, muidu masin nagu kohe üldse käima ei lähe :S
minul viis sama symptom selleni, et sai silindrisurved ära mõõdetud... ja tulemus oli midagi sellist mis sunnib plokikaane remonti viima... kaks pytti olid alla igasugust arvestust... 3 ja 6 bar'i kolm pytti olid 10 bar'i piires ja üks oli 12 bari. tyhikäik ei kõigu peale tyhikäigumootori puhastamist aga mingi selline vibra on sees kui tyhjalt töötabLepard kirjutas:Olen enda masinal (E36 320 '93) täheldanud, et tühikäigul seistes auto vaikselt vibreerib imelikult. Kuid samas pöörded on absoluutselt paigal ja mingit kõikumist seal ei ole.
kas oled ise ka mõne sellise pähkli otsa sattunud, et minu sõnad niimoodi südamesse võtsid?Aaro kirjutas:Selliste meeste masinaid ongi kõige edevam osta, kunagi ei tea mis viga ja miks müüakse. Sellist lolli soovitust paku oma vanaemale, foorum on ikka abistamiseks, mitte lollide ideede väljapakkumise koht.tsap kirjutas:ma ostaks uue masina....