
Talveks valmistumine
Talveks valmistumine
Tere ! Oleks siis selline küsimus , et milliseid mootori eelsoojendeid kasutate oma autodel? Autoks on 730D 1999a. Soovitage siis mida sellele autole paigaldada. Asi peaks võimalikult odav olema! Ja kindlasti võrgutoitel(220v) töötav. Ise uurisin defa WarmUp i. Ja ärge hakake ajama sellist jama, et hea mootor käivitub iga ilmaga ma lihtsalt ei taha oma auto mootorit piinata.
Sooviks siis kuulda teie kogemusi ja arvamusi eri lahenduste kohta.

220
Mul on selline juhtmega seina variant ühel autol peal. Kui see 20 pakasega seina lülitada, siis läheb 4-6h, kui käega katsudes mootor leigena tundub. Tavaliselt olen kohe, peale sõidust tulemist asja võrku ühendanud ja nii see seal kuidagi vindub.
Kui ilm ikka väga külm on ja auto salongis mingit kütet ei ole, siis peale käivitust soenduse sisse lülitamisega võib esiklaasi mõra kergelt tulla.
Õige asi on siiski Webasto tüüpi küte. Need juhtmetega seina variandid on kuidagi nõmedad. Kui töötava Webasto saab peale 5000-6000 tuhandega, siis selle kasutusmugavus korvab tehtud kulutuse.
Kui ilm ikka väga külm on ja auto salongis mingit kütet ei ole, siis peale käivitust soenduse sisse lülitamisega võib esiklaasi mõra kergelt tulla.
Õige asi on siiski Webasto tüüpi küte. Need juhtmetega seina variandid on kuidagi nõmedad. Kui töötava Webasto saab peale 5000-6000 tuhandega, siis selle kasutusmugavus korvab tehtud kulutuse.
Omale tahaks ka panna webasto, või kas või juhtmega defagi, et plokk soojaks saaks, aga üks tuttav, kes neid paigaldab ütles, et minu autole ei saagi panna kuna V12 mootoril ei ole nii palju vaba ruumi kapoti all kuhu küttekeha vahele sussata.
Jama lugu kui su autol suur süda sees on.

Jama lugu kui su autol suur süda sees on.
E32 750i 220kW 

- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: 220
Rootsis põhja poole minnes on enamus autod öösel juhtmete otsas- see on seal väga popp, pea iga maja juures on mitu pistikut meetrikõrguste postide otsas:) Ja nende soojendite puhul 2-3h täiesti piisab, et mootor soojaks saada. Kui rohkem aega võtab, siis on soojendi ise vigane vms.UrMas.L kirjutas: Need juhtmetega seina variandid on kuidagi nõmedad. Kui töötava Webasto saab peale 5000-6000 tuhandega, siis selle kasutusmugavus korvab tehtud kulutuse.
Muidugi näiteks rekkade ja metsamasinate puhul on see suht välistatud, seal on ikka autonoomsed kerod peal, mis max 2 tunniga toa ja mootori soojaks kütavad

Muuseas, Urmas, hinnaga pakkusid nats üle 5000K vaevalt midagi maksab, pigem ikka 5K


Rumal jutt. Tehasest ju pandi ja ka järelpaigaldus ette nähtud. Tööd on ainult palju.arnie kirjutas:Omale tahaks ka panna webasto, või kas või juhtmega defagi, et plokk soojaks saaks, aga üks tuttav, kes neid paigaldab ütles, et minu autole ei saagi panna kuna V12 mootoril ei ole nii palju vaba ruumi kapoti all kuhu küttekeha vahele sussata.![]()
Jama lugu kui su autol suur süda sees on.

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Re: Talveks valmistumine
Kontrolli enne, kas sul äkki webasto juba peal - asub ta juhipoolse esilogari all.bummer2 kirjutas:Tere ! Oleks siis selline küsimus , et milliseid mootori eelsoojendeid kasutate oma autodel? Autoks on 730D 1999a. Soovitage siis mida sellele autole paigaldada.
Eh, hind läks jah vähe kosmiliseks
Mis puutub rootsi ja üldse põhjamaadesse, siis neil on jah see juhtmestamine väga popp. Neil on ka olemas kohad, kuhu see juhe suruda, aga meil...
Kui elukoht ja turvalisus võimaldab, siis on see juhe seinas variant üks odavamaid, aga siiski. Taimer mingiks ajaks seada või puldist rõveda külmaga auto sooja panna on siiski mugavam.
750 -ile läheb Webasto ilusti peale. Minu oma eelmisesajandi bmw-l on V8, mis võtab enam ruumu mootoriruumis, kui V12 ja ahi on ilusti sinna ära mahutaud.

Mis puutub rootsi ja üldse põhjamaadesse, siis neil on jah see juhtmestamine väga popp. Neil on ka olemas kohad, kuhu see juhe suruda, aga meil...
Kui elukoht ja turvalisus võimaldab, siis on see juhe seinas variant üks odavamaid, aga siiski. Taimer mingiks ajaks seada või puldist rõveda külmaga auto sooja panna on siiski mugavam.
750 -ile läheb Webasto ilusti peale. Minu oma eelmisesajandi bmw-l on V8, mis võtab enam ruumu mootoriruumis, kui V12 ja ahi on ilusti sinna ära mahutaud.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ka juhtmega variantidel on taimer võimalik, kuigi jah, meie oludes on see vast suht välistatud, et pistikuga postid üle mõne päeva püsiks- meil see turvalisus ja värk nats erinevad. Kusjuures, Rootsis on taimer vähemalt kohati juba pistikusse sisse ehitatud.UrMas.L kirjutas:Eh, hind läks jah vähe kosmiliseks![]()
Mis puutub rootsi ja üldse põhjamaadesse, siis neil on jah see juhtmestamine väga popp. Neil on ka olemas kohad, kuhu see juhe suruda, aga meil...
Kui elukoht ja turvalisus võimaldab, siis on see juhe seinas variant üks odavamaid, aga siiski. Taimer mingiks ajaks seada või puldist rõveda külmaga auto sooja panna on siiski mugavam.
Soomes ei teagi sellist majaesist parklat kus ei ole neid pooleteistmeetriseid poste väljas.
Mis minu autosse puutub siis soovitage palun kes teab kus ma omale selle juhtmega süsteemi peale saan, tundub et minu tuttav vist ei viitsinud seda tööd ette võtma hakata.
Mis minu autosse puutub siis soovitage palun kes teab kus ma omale selle juhtmega süsteemi peale saan, tundub et minu tuttav vist ei viitsinud seda tööd ette võtma hakata.
mulle tundub ka kuidagi ulmeline see v8 mootor olevat, kui ma oma kapotti lahti teen siis ei mahu sõrme ka kusagile vahele toppida, huvitav milline see v8 siis olema pidi.priitv8 kirjutas:Seda väidet küll uskuda ei tahaks.UrMas.L kirjutas:Minu oma eelmisesajandi bmw-l on V8, mis võtab enam ruumu mootoriruumis, kui V12 ja ahi on ilusti sinna ära mahutaud.
E32 750i 220kW 

No sellist asja ma küll ei teeks , minu arvates klaasipesuvdelik on üks tähtsamaid asju turvalisuse mõttes, eriti veel alles alanud sügisel, kohe peale tuleval talvel ja ehk. ka varsti uuesti saabuval kevadelNu kirjutas:võib ka nii, et koondad ära midagi kapoti alt.
mul on näiteks eelmine omanik arvanud, et klaasipesuvedeliku paaki pole
vaja ja on sinna asemele webasto installinud.
pestuvett saab kasutada sellegipoolest, sest väike intensiivpesu paak on alles siiski.

ennem valiks igal juhul klaasi kraapimise ja 5 min. maja ees mootori soojenemise!
E32 750i 220kW 

Külgedel? Nõus, V8 on 90-kraadi laiali, V12 on 60-kraadi. Aga V12 on 1) pikem ja 2) sisselaske kollektorid võtavad silmnähtavalt palju ruumi.toivoku kirjutas:usus mind v12 on rohkem ruumi kapoti all kui v8l vähemalt juhipoolses osas.
E32 kere on kummaltki poolt oma 3-4cm laiem ka, kui E34.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
suutem-väiksem
Kahjuks on see näperdamist sooviv kraam just enamalt külgedel. V8 on kohati remondivaenulikum, kui V12, kuigi just see V12 oli saanud kunagi kõige remondimehe vaenulikuma mootori tiitli.
Ega mullegi oli üllatuseks, kui toivoku autole mootoriruumi kiikasin ja nägin kraami ka allpool, mis minu autol täiesti nägematusesse jääb.
Ega mullegi oli üllatuseks, kui toivoku autole mootoriruumi kiikasin ja nägin kraami ka allpool, mis minu autol täiesti nägematusesse jääb.
Oskab keegi öelda kuidas originaal webasto toimib. Et kas menüüst paned aja millal hakkab sealt kus on võimalik seda õhu puhumist panna ajaliselt. Milleks on 2 aega võimalik panna , et nagu 2 tsüklit ? Kuidas selgeks teha kas ta ka mootorisoojendusena toimib? Eks peab hommikul külma mootoriga asja katsetama.