e36 jõud kadunud
e36 jõud kadunud
Autoks siis E36 Cou 320i M50. Asi selline, et autol jõud kadunud, jõnksutab ja paugutab õhuvõttjasse (ilmselt segu lahja). Mis asi teeb segu lahjaks? Milles võib asi olla? Vahetatud siis filtrid, katalüsaator, kontrollitud bensupumba surve (7,5 bar). Kas asi võib olla lambda anduris? Või milles, pea juba pulki täis AIDAKE!!!!
Aga kui ei ole lambda?mdn kirjutas:Kindel et lambda, endal oli sama jama
Ostad emtecx käest uue lambda ära?

Ainult oletuste põhjal ei saa kunagi asi kindel olla...
M50 töösurve 3.0barkontrollitud bensupumba surve (7,5 bar)
Kui said 7,5 siis on valesti mõõdetud, pumba otsast mõõtes saad ohutusklapi avanemise rõhu, pumba tegelikku seisukorda see ei näita...
Selleks on olemas diagnostika...pea juba pulki täis AIDAKE!!!!
E-test 250.-EEKi versus:
Lambda 1000.-
Õhulugeja 6500.-
Tembikas 400.-
Plokikaane remont sa 10 000.- jne
Valik on Sinu

1.Pritsungi pead sellel autol ei olePumba surve on õigesti mõõdetud (eksid 3 bari on pihustite all pritsungi peas)
2.Pihustite all on sisselaske kollektor
3.Benasurvet mõõdetakse pealevoolust töötava mootoriga(manomeeter on ühendatud rööbiti süsteemiga), töörõhk sellel mootoril on 3bar
4.Harilikult mõõdetakse pumba defekteerimisel ka tootlikust (töötava mootoriga tagasivoolust, peab olema ca 2l/minutis)
to Truumu
1."peaks" nimetatakse anumat mille külge ongi ühendatud pihustid sealtkaudu saavadgi pihustid bensusurve pea on ühendatud pumba surve magistraaliga ja tagasivoolu magistraaliga tagasivoolu reguleerib vaakumiga juhitav ülevooluklapp
2.pumba survet mõõdetakse ilma stendita otse pumba pealt manomeetriga pump lülitatakse korraks tööle kui pump suudab avariiklapi tööle rakendada (7,5 bar) siis suudab ta ka pritsungi jaoks vajaliku surve kindlustada(3bar)
ka pumba remondimees kontrollib nii tema remonditud pump annab välja 10bar kui ei anna teeb uuesti,üle 6barise survega pumbad ei vaja tema väitel veel rem.
Ilma vastusurveta mõõdetud tootlikkus (l/min)on kulunud pumbal peaaegu sama mis uuel pumbal
truumu,kui saad mulle uue lambda (titania,must,valge,kollane ja punane juhe)1000EEK eest oleksin tänulik!
diagnostika hind mulle:
sõit tallinna edasi-tagasi=950EEK
diagn. =250EEK
kaotatud tööpäev =700EEK
kokku =1900EEK
2.pumba survet mõõdetakse ilma stendita otse pumba pealt manomeetriga pump lülitatakse korraks tööle kui pump suudab avariiklapi tööle rakendada (7,5 bar) siis suudab ta ka pritsungi jaoks vajaliku surve kindlustada(3bar)
ka pumba remondimees kontrollib nii tema remonditud pump annab välja 10bar kui ei anna teeb uuesti,üle 6barise survega pumbad ei vaja tema väitel veel rem.
Ilma vastusurveta mõõdetud tootlikkus (l/min)on kulunud pumbal peaaegu sama mis uuel pumbal
truumu,kui saad mulle uue lambda (titania,must,valge,kollane ja punane juhe)1000EEK eest oleksin tänulik!
diagnostika hind mulle:
sõit tallinna edasi-tagasi=950EEK
diagn. =250EEK
kaotatud tööpäev =700EEK
kokku =1900EEK
Re: to Truumu
"pea" on mehhaanilisel pritsel. Nagu näiteks vanemad Audid ja on mõeldud jagamiseks pihustitele. BMW-l ei ole seda kohe kindlasti. Ja seda pihustite peal olevat toru ei kutsuta kohe kindlasti peaks. Samas mina austaks natuke truumu juttu kuna see on tema töö ja väidetavalt Tallinnas hinnatud tegija. Samas usun ,et on võimalik ka siin odavamalt seda lambdat saada. Helista kasvõi Salesse või kontakteeru kasutaja Raikiga.emtecx kirjutas:1."peaks" nimetatakse anumat mille külge ongi ühendatud pihustid sealtkaudu saavadgi pihustid bensusurve pea on ühendatud pumba surve magistraaliga ja tagasivoolu magistraaliga tagasivoolu reguleerib vaakumiga juhitav ülevooluklapp
2.pumba survet mõõdetakse ilma stendita otse pumba pealt manomeetriga pump lülitatakse korraks tööle kui pump suudab avariiklapi tööle rakendada (7,5 bar) siis suudab ta ka pritsungi jaoks vajaliku surve kindlustada(3bar)
ka pumba remondimees kontrollib nii tema remonditud pump annab välja 10bar kui ei anna teeb uuesti,üle 6barise survega pumbad ei vaja tema väitel veel rem.
Ilma vastusurveta mõõdetud tootlikkus (l/min)on kulunud pumbal peaaegu sama mis uuel pumbal
truumu,kui saad mulle uue lambda (titania,must,valge,kollane ja punane juhe)1000EEK eest oleksin tänulik!
diagnostika hind mulle:
sõit tallinna edasi-tagasi=950EEK
diagn. =250EEK
kaotatud tööpäev =700EEK
kokku =1900EEK
E 39 535 1997.a.
"pea" on mehhaanilisel pritsel. Nagu näiteks vanemad Audid ja on mõeldud jagamiseks pihustitele. BMW-l ei ole seda kohe kindlasti. Ja seda pihustite peal olevat toru ei kutsuta kohe kindlasti peaks. Samas mina austaks natuke truumu juttu kuna see on tema töö ja väidetavalt Tallinnas hinnatud tegija. Samas usun ,et on võimalik ka siin odavamalt seda lambdat saada. Helista kasvõi Salesse või kontakteeru kasutaja Raikiga.
kutsu milleks tahad,mina kutsun kohta kus toimub bensu jagamine "peaks"
jagamine toimub siis pihustite solenoididega(silindritesse)ja ülevoolu klapiga(tagasivoolu))
veakoode oskab stendi pealt igaüks lugeda aga lihtsalt pole stendi nii et sellest et truumu kõva tegija on ei ole mul midagi kasu
ma ei saa tema klient olla nii et nõu võiks ikka anda(leiba käest ei võta)