Peale summutitöid auto ei käi. Mis võib olla tehtud valesti?
Peale summutitöid auto ei käi. Mis võib olla tehtud valesti?
Autoks 1994 316i compact, M43 mootoriga.
Autot ostes oli katalüsaator asendatud resonaatoriga, ent kuna ülevaatus lähenemas, sai vastu võetud otsus taastada nõuetele vastav seisukord. Auto mootor töötas kui kellavärk, aga kui passis on KAT, siis peab ta ka ülevaatusel all olema.
Alla läks suur lapik BMW E36 316i resonaatoriga originaalkatalüsaator (kasutatud). X töökoda lõikas vana püti vahelt välja, keevitas originaapüti alla ja soovis head teed. Mõnesaja meetri sõidu peale tundus, et asi pole õige, kuna mootor ei tahtnud nagu hästi käia. Kuna aga kohe oli maantee ootamas, lasti neljanda käiguga 15 km rahulikult minna, et uus pütt ilusti soojaks saaks. Linna tagasi sisse jõudes ja kohapeal tiksuda lastes käis alguses ilusti, kuid siis hakkas uuesti lonkama, tühikäigul kippus üldse välja surema ja käivituda hästi enam ei tahtnud.
Tehti järeldus, et kasutatud katt on umbes ja kõik jama sellest. Et mitte valmistada heameelt firmas X olnud tarkadele, kes soovitasid kohe alla panna kalli romulajupi asemel odava universaalkati, keerati sisse teise kattide paigalduskohta. Alla läks uus universaalkatt.
... Ja auto ikka ei käi!
Nüüd küsimus: Miks????????
Kas summuti kallal töötamisel saab näiteks keevitusega lambdale haiget teha? Kui lambda on läbi lastud, siis peaks ta ju lonkama, aga mitte täitsa töötamisvõimetu olema?
Kas äkki saab ajule miskit teha summutit keevitades? Kui küsisin, kas akujuhe võeti maha, öeldi et ei võetud.
Kas on veel mingeid ideid või variante? Endal mõistus otsas. Palju raha läinud ja järjest nagu hullemaks läheb (uus universaalkatt läriseb jube rõvedalt!!!) Tahaks korda saada, aga eelmainitud töökodade pädevus ei tundunud kõige parem olema, et asja täielikult neile usaldada.
Autot ostes oli katalüsaator asendatud resonaatoriga, ent kuna ülevaatus lähenemas, sai vastu võetud otsus taastada nõuetele vastav seisukord. Auto mootor töötas kui kellavärk, aga kui passis on KAT, siis peab ta ka ülevaatusel all olema.
Alla läks suur lapik BMW E36 316i resonaatoriga originaalkatalüsaator (kasutatud). X töökoda lõikas vana püti vahelt välja, keevitas originaapüti alla ja soovis head teed. Mõnesaja meetri sõidu peale tundus, et asi pole õige, kuna mootor ei tahtnud nagu hästi käia. Kuna aga kohe oli maantee ootamas, lasti neljanda käiguga 15 km rahulikult minna, et uus pütt ilusti soojaks saaks. Linna tagasi sisse jõudes ja kohapeal tiksuda lastes käis alguses ilusti, kuid siis hakkas uuesti lonkama, tühikäigul kippus üldse välja surema ja käivituda hästi enam ei tahtnud.
Tehti järeldus, et kasutatud katt on umbes ja kõik jama sellest. Et mitte valmistada heameelt firmas X olnud tarkadele, kes soovitasid kohe alla panna kalli romulajupi asemel odava universaalkati, keerati sisse teise kattide paigalduskohta. Alla läks uus universaalkatt.
... Ja auto ikka ei käi!
Nüüd küsimus: Miks????????
Kas summuti kallal töötamisel saab näiteks keevitusega lambdale haiget teha? Kui lambda on läbi lastud, siis peaks ta ju lonkama, aga mitte täitsa töötamisvõimetu olema?
Kas äkki saab ajule miskit teha summutit keevitades? Kui küsisin, kas akujuhe võeti maha, öeldi et ei võetud.
Kas on veel mingeid ideid või variante? Endal mõistus otsas. Palju raha läinud ja järjest nagu hullemaks läheb (uus universaalkatt läriseb jube rõvedalt!!!) Tahaks korda saada, aga eelmainitud töökodade pädevus ei tundunud kõige parem olema, et asja täielikult neile usaldada.
- ändi
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
- Peamine sõiduk: X3
- Asukoht: Autodoonor
- Kontakt:
sa valisid ikka vist liiga kalli auto kui tuled foorumisse e34 juppide hinda uurima.mida sa siis teinud oleks kui e38 ostnud oleks?al101 kirjutas:kuna siin paljudele ei meeldi uue teema tegemine, siis küsin siit, teab keegi öelda , palju makasb E34 520i uus katalüsaator nii a osa kui universaal?
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
To al101- uue originaalkati hinna saad teada, kasutades www.realoem.com ja www.bmw.ee ... Hoiatuseks, mingi poolteist aastat andis UM minu 530 ühe kati hinnaks 19000 EEK... B- kati hinnad- kontakteeru autovaruosapoodidega näiteks...
selge, see oli hetkel huvipärast ma pole omal veel kati kontrollinud. Nu mind ikka huvitab:) E38 puhul oleks kat lihtsalt vahelt välja lennanud vastuseks ändile, e38 ost jäi esijalgu ära kuna ei viitsin seda oodata ja vana auto kippus lagunema koledasti. Eks paari aasta pärast vaatab, võibolla võtab volvo s80 hoopis.
aga jah , mind ikkagi huvitavad summad natuke, kuna ülearu raha ka ikka autosse panna ei taha, tahan teada kas on mõtet remontida ja konkreetset autot pidada:)ostsin ka E34 kuna võrreldes E38-ga hinna ja kvaliteedi suhe kordades parem.Ändile vastuseks siis.
aga jah , mind ikkagi huvitavad summad natuke, kuna ülearu raha ka ikka autosse panna ei taha, tahan teada kas on mõtet remontida ja konkreetset autot pidada:)ostsin ka E34 kuna võrreldes E38-ga hinna ja kvaliteedi suhe kordades parem.Ändile vastuseks siis.