Auto undab seiskudes
Auto undab seiskudes
Täna avastasin auto juures imeliku asja. Nimelt seisma jäädes keeran süüte välja ja siis hakkab mingi asi undama nagu reaktiivmootor. Pöörded langevad ruttu ja siis jääb vaikselt surisema paariks minutiks. Oskab keegi öelda mis asi see teeb sellist häält ja milleks? Auto on 730D 1999a.
Kindlasti teeb peale süüte väljakeeramist hääli kliimaseade, sest nt. välisõhu klapid pannakse kinni. Aga normaalne oleks, et see ainult vaikse surinaga käib. Lase korra kliima ajust veakoode lugeda, rikkis mootorid peaks seal registreeritud olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Webasto peaks kapoti all olema, mitte armatuuri taga.bummer2 kirjutas:See hääl tuleb vasakult armatuuri tagant. Ise lugesin et sealkandis peaks webasto asuma. Äkki see hakkas külmade ilmadega seoses tööle. Smas pole ma kindel et kas mu on üldse webasto peal . Katsun välja uurida !
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 913
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kui see kerge surin on peale süüte keeramist umbes 5-10 sekundi pikkune, ja see tuleb vasakpoolsest armatuuri nurgast, siis on see kojamehe pingutusmootor (vähemalt minu E34 M5-l)
Nimelt surub kojamehe pingutusmootor autoga sõitma hakates kojamehed tugevamini klaasi peale, et nad suure kiirusega loperdama ei hakkaks vms. Ja siis automootorit seisates ta laseb kojamehed n.ö uuesti "lõdvemaks".
Nimelt surub kojamehe pingutusmootor autoga sõitma hakates kojamehed tugevamini klaasi peale, et nad suure kiirusega loperdama ei hakkaks vms. Ja siis automootorit seisates ta laseb kojamehed n.ö uuesti "lõdvemaks".
Jah, aga see oli standardis peal ainult 535i, 540i ja M5-l ja eriti teistel ei kohtagi. Diisel E38-l ka vaevalt.TanelE34 kirjutas:kui see kerge surin on peale süüte keeramist umbes 5-10 sekundi pikkune, ja see tuleb vasakpoolsest armatuuri nurgast, siis on see kojamehe pingutusmootor (vähemalt minu E34 M5-l)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Täitsa huvitav.priitv8 kirjutas:Jah, aga see oli standardis peal ainult 535i, 540i ja M5-l ja eriti teistel ei kohtagi. Diisel E38-l ka vaevalt.TanelE34 kirjutas:kui see kerge surin on peale süüte keeramist umbes 5-10 sekundi pikkune, ja see tuleb vasakpoolsest armatuuri nurgast, siis on see kojamehe pingutusmootor (vähemalt minu E34 M5-l)
Ei oleks arvatagi osanud, et sellise asjaga tegu.
Kapoti all pole ta kindlasti. Webasto asub 730 nel juhipoolse esiratta logari taga. Mul on kapoti all logari peal metallist nn "spilka" kus on peal kiri, et tehase originaal webasto ja andmed 44W, 12v ja toodab 5Kw. Aga keegi kellel asi ilusti toimib võiks mulle ära seletada kuidas webastot kasutada.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Sama soov siingi, äkki keegi seletaks ära, kuidas aru saada soojendi "töökorrasolekust".bummer2 kirjutas:Kapoti all pole ta kindlasti. Webasto asub 730 nel juhipoolse esiratta logari taga. Mul on kapoti all logari peal metallist nn "spilka" kus on peal kiri, et tehase originaal webasto ja andmed 44W, 12v ja toodab 5Kw. Aga keegi kellel asi ilusti toimib võiks mulle ära seletada kuidas webastot kasutada.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
kisub kojamehe kanti
ta muutub ajapikku väga raskesti liikuvaks. või hakkab teda juhtiv moodul õhtale minema. esi kjamehe võlli all on mootor mda tasuks vahel siis katsuda. kui on soe siis asi paha. modul e32 asub tagaistme all. must kõrgem srlee karp. millegip'rast pole tal kaitset. kui lolliks läheb siis läheb mootor kärssama, või.... ka põlema
Re: kisub kojamehe kanti
Tead või lihtsalt mõtled valjult? Ega see mingi prantsuse auto pole.Kalamees kirjutas:...millegip'rast pole tal kaitset. kui lolliks läheb siis läheb mootor kärssama, või.... ka põlema
1) on ADV relee + ahelas 30A sulavkaitse
2) on ZKE-sse sisse ehitatud elektrooniline kaitse: kui 6sek jooksul peale mootori sisselülitamist võlli liikumise märki tagasi ei tule, lülitatakse mootor jäävalt välja (kuni süüte väljakeeramiseni).
3) töötab relee potentsiaalide tasakaalustamise meetodil (nagu ka KL muide), seega saab ühe poole kinni jäämisel relee teise poole samale potentsiaalile viia (mass või +U) nii et mootor pinge alla ei jää
4) kontrollib ZKE peale mootori võllianduri ka relee asendit tagasiside (DADR) kaudu.
http://tridem.han-solo.net/auto/erich/zke/image043.jpg
http://tridem.han-solo.net/auto/erich/zke/image045.jpg
http://tridem.han-solo.net/auto/erich/zke/image047.jpg
http://tridem.han-solo.net/auto/erich/zke/image051.jpg
http://tridem.han-solo.net/auto/erich/zke/image053.jpg
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!