Aku suremine
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Aku suremine
Halloo foorumikasutajad.
Ehk siis mul juhtus täna õhtul selline imelik asi. Panin kodus auto käima ilma ühegi probleemita, sõitsin 20 minutit ringi ja siis statoili, kus auto välja suretasin. 5 minuti pärast istusin autosse ja proovisin käivitada. Ainuke heli, mis kostis oli mingi ebamäärane klõps ja kõik.
Kogu 20 minuti jooksul kui autoga sõitsin oli laadimine olemas ning pinge püsis 13 - 13,5V juures elektrisüsteemis.
Siit küsimus: Kas on reaalne, et aku lihtsalt "lambist" ära kooleb niiviisi?
Hiljem sai auto slepis käima tõmmatud ning kõik nagu töötas normaalselt ja sai koju sõidetud, kodus autot välja suretades oli aku jällegi täiesti null. Isegi led pirnid ei hakanud põlema peale mootori väljasuretamist.
Ehk siis mul juhtus täna õhtul selline imelik asi. Panin kodus auto käima ilma ühegi probleemita, sõitsin 20 minutit ringi ja siis statoili, kus auto välja suretasin. 5 minuti pärast istusin autosse ja proovisin käivitada. Ainuke heli, mis kostis oli mingi ebamäärane klõps ja kõik.
Kogu 20 minuti jooksul kui autoga sõitsin oli laadimine olemas ning pinge püsis 13 - 13,5V juures elektrisüsteemis.
Siit küsimus: Kas on reaalne, et aku lihtsalt "lambist" ära kooleb niiviisi?
Hiljem sai auto slepis käima tõmmatud ning kõik nagu töötas normaalselt ja sai koju sõidetud, kodus autot välja suretades oli aku jällegi täiesti null. Isegi led pirnid ei hakanud põlema peale mootori väljasuretamist.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Seda võib küll olla, et üks hetk lihtsalt ei anna enam oksiidipasakihiläbi kontakti. Ükskõik kas 1-2 või 20 minutit peale eelmist korda. Igatahes on esimene ja kõige odavam-lihtsam asi, mis teha - keerata klemm korra lahti, liigutada tihedamalt peale ja kinni tagasi.
Võib ka mitte, äkki pole selles asi
Võib ka mitte, äkki pole selles asi

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
mul ka sama jama koguaeg
Koguaeg läheb ilusti käima ja siis mõnikord lihtsalt lambist ei lähe enam
käib ka ainult mingi klõps ja kõik
aga mul on nii,et siis lükkan käima,sõidan mingi aeg,suretan välja ja siis läheb jälle ilusti
Jumalast lambist käib see asi,aga varsti ostan nagunii uue aku,eks siis ole näha kas olukord muutub
autoks siis e36 318 91.a

Koguaeg läheb ilusti käima ja siis mõnikord lihtsalt lambist ei lähe enam


aga mul on nii,et siis lükkan käima,sõidan mingi aeg,suretan välja ja siis läheb jälle ilusti

Jumalast lambist käib see asi,aga varsti ostan nagunii uue aku,eks siis ole näha kas olukord muutub

autoks siis e36 318 91.a
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 12.09.2006 17:18 06
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Omal ka nii olnud, mitte küll sõiduautoga, vaid metsamasinaga, et mingi moment läheb ja 20 min hiljem enam ei lähe. Oli kord juhus, kui viisin masina metsa ning käivitamise momendil käis kabiini all üks müts ja oligi kõik. Kabiin üles ja vaatama- oli aku nurga lahti löönud. Aga jah, nagu seegi näide näitas, võib ta vabalt järsku ära kooleda, tegelikult kui asi lõplikult saba annab, siis ta nii kipubki tegema. Võii siis muutub aku mahtuvus nii väikseks juba, et enam ei ole erilist elulooma. Aga nagu siin mõnel oli probleem, et läheb ja ei lähe, siis vaataks kõigepealt kõik kontaktid üle- akuklemmid eelkõige, nagu ka Eero soovitas
.

truumugi teab, et käisin mõned päevad tagasi tuttavat päästmas, täpselt samad sümptomid ja lahenduseks uus aku. Laadis tühjalt 14,2, täiskoormus 13,8 ja oma 15-20 minti sai kohapeal laetud , suretasin auto välja proovisin koheselt käivitada ja tulemus oli 0. Kui pinge madal, siis tapab see ka akut.
Seega üks võib sul põhjustada teist.
Seega üks võib sul põhjustada teist.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Küsimus...
Mul juhtus selline asi. 318is minu lohakuse tõttu suri aku välja. Võtsin ta ära, panin laadimisse. Kui aku oli laetud panin ta auto peale tagasi. Tundus, et kõik elekter töötab korralikult. Tuled, makk, kõik andurid olid korras. Kuid käivitamisel ei anna isegi mingit lootust. Kontrollisin kaitsmed - kõik on terved. Tundub, et pole sädet või bensupump ei tööta. Paak pole ka tühi. Mida teha? Keegi oskab aidata?
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Salongivalgustus, raadio ja muud väiksemad tarbijad ei pruugi töötamist lõpetada ka siis, kui auto ei käivitu- nende voolutarve on siiski kõvasti väiksem kui starteril. Sinu jutust ei selgu küll pärisselt, mis põhjusel see aku sul ära kooles, seega ei hakka spekuleerima hetkel, et sul see päriselt otsas on... Kas käiasid liiga pikalt või unustasid lihtsalt tuled põlema? Esimesel juhul on see veel tõenäoline, et lihtsalt koormasid aku üle ja andis saba, kuid teisel juhul ei tohiks tagajärjed nii fataalsed olla.
Hiljuti oli küll siin kellelgi E38-l sama probleem, kuid truumu ütles, et kehvemal juhul tahab immo ümberprogemist vms ja uut võtit läbi UMi. A see oli uuem auto ka.
Enne uue aku hankimist veendu, et klemmid KORRALIKULT kinni on
Mina alustaks sellest.
Hiljuti oli küll siin kellelgi E38-l sama probleem, kuid truumu ütles, et kehvemal juhul tahab immo ümberprogemist vms ja uut võtit läbi UMi. A see oli uuem auto ka.
Enne uue aku hankimist veendu, et klemmid KORRALIKULT kinni on

Mina alustaks sellest.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Võtsin täna asja lahti ja nii imelik kui see ka ei ole, siis probleem oligi aku plussklemmis. Oli teine ennast kuidagi ära keevitanud seal, nii, et klemmi sai aku pealt minema alles siis kui oli korralikult haamriga kaasa aidatud.
Kogu klemmi sisepind oli pruuniks põlenud ja miski 1mm paksuse kihi sai sealt maha rookida. Hetkel tegin seda taskunoaga ajutise lahendusena, nii, et mingi elumärgi asi mulle annaks. Ei hakka vist selle puhastamisega jändamagi, ostan uue klemmi sinna.
Arvestades mis audiosüsteem mul autos on, siis ise arvaks, et kahe aastaga õnnestub mul ka üks aku päris hästi läbi töötada. Peale uue klemmi paigaldamist vaatab, kas pinge muutub normaalseks või siis saab aku ka ära vahetada. Kuigi jah, üldiselt ega mu genekas ka just päris tiptopkorras ole. Hetkeseisuga juba kolmas pooletoobine kasutatud tükk küljes. Peaks vist uue ja korraliku lõpuks ostma...
Kogu klemmi sisepind oli pruuniks põlenud ja miski 1mm paksuse kihi sai sealt maha rookida. Hetkel tegin seda taskunoaga ajutise lahendusena, nii, et mingi elumärgi asi mulle annaks. Ei hakka vist selle puhastamisega jändamagi, ostan uue klemmi sinna.
Arvestades mis audiosüsteem mul autos on, siis ise arvaks, et kahe aastaga õnnestub mul ka üks aku päris hästi läbi töötada. Peale uue klemmi paigaldamist vaatab, kas pinge muutub normaalseks või siis saab aku ka ära vahetada. Kuigi jah, üldiselt ega mu genekas ka just päris tiptopkorras ole. Hetkeseisuga juba kolmas pooletoobine kasutatud tükk küljes. Peaks vist uue ja korraliku lõpuks ostma...
Järgmine klemm jäta tänava nurga pealt autotarvete poest ostmata vaid vaata spetsiifilisemaid poode.meph kirjutas:Kogu klemmi sisepind oli pruuniks põlenud ja miski 1mm paksuse kihi sai sealt maha rookida.
Teiseks, Truumu on piisavalt palju elu näinud, et ta teab soovitada mis kreemi ja kosmeetikat kasutada edaspidise analoogse probleemi vältimiseks akuklemmi puhul.
E30 316i ´90, E34 518i ´95